Daar hoort ie iig niet tussenquote:Op donderdag 12 april 2007 15:02 schreef Steve_I. het volgende:
[..]
weet ik veel, zoek een topic of 100 terug zou ik zeggen
heb 'm in ieder geval vaak genoeg gezien in het rijtje 'cruijff-van basten-huntelaar-en evt bergkamp'
quote:Op donderdag 12 april 2007 15:02 schreef Steve_I. het volgende:
[..]
weet ik veel, zoek een topic of 100 terug zou ik zeggen
heb 'm in ieder geval vaak genoeg gezien in het rijtje 'cruijff-van basten-huntelaar-en evt bergkamp'
quote:Op donderdag 12 april 2007 14:59 schreef PaRaR het volgende:
Huntelaar: "AZ ? Misschien als ik na mijn carriere nog wil schaatsen mag hij contact opnemen"
Inderdaad, zo verward komt KJH toch helemaal niet over in interviews?quote:Op donderdag 12 april 2007 14:59 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Welke idioot vergelijkt Huntelaar met Cruijff?![]()
1. Zoals de vorige zomer gebeurde?quote:Op donderdag 12 april 2007 15:11 schreef SpotlessMind00 het volgende:
AZ heeft tot nu toe alleen de zonzijde gezien van de groei. Wacht maar tot ze ook een keer aan de beurt komen in de zomerstop (lees 6/7 basisspelers worden weggeplukt door buitenlandse (sub)toppers) en ze vervolgens kunnen ontdekken dat Nederlandse clubs de vraagprijs voor hun spelers omhooggooien en dat buitenlandse toppers doorgaans niet in Nederland willen spelen.
Litmanenquote:Op donderdag 12 april 2007 15:29 schreef BonJovi het volgende:
Had iedereen maar zo een mentaliteit als Litmanen dan was de wereld een stuk beter
Kunnen we geen spreekverbod afkondingen over die zielepietjes binnen een kilometer van de Arena en in dit topic uiteraardquote:Ten Cate over 'flirt' Huntelaar
donderdag 12 april, door JK, Amsterdam, 14:01u, RTV NH
'Laat ik er maar niks over zeggen, anders barst de bom. 'Dat was de reactie donderdagmiddag van Ajax-trainer Henk ten Cate op de vraag van RTV N-H hoe hij denkt over flirt van AZ met Klaas Jan Huntelaar.
Aanleiding was een interview deze week in het weekblad V. I., waarin voorzitter Dirk Scheringa van AZ zei dat Huntelaar graag voor de Alkmaarders zou willen spelen.
De spits zou ontevreden zijn met de manier waarop Ten Cate met hem zou zijn omgesprongen. De zaak is inmiddels zo hoog opgelopen dat Ajax later in de middag met een persverklaring komt.
Ik ook niet, ze hadden die faalhaas meteen eruit moeten knikkeren. Maar ja, Ajax en people managementquote:Op donderdag 12 april 2007 15:29 schreef S-Two het volgende:
Ik kan nog steeds niet begrijpen waarom Ajax toentertijd Koeman boven Van Gaal heeft verkozen.
Hoeft niet, alsof iedereen een uitkaart neemt die naar Kopenhagen is geweest bijv, denk het niet.quote:Op donderdag 12 april 2007 15:42 schreef PLAE@ het volgende:
Er waren dit seizoen slchts 35 die-hards die elke Europese uitwedstrijd (5) hebben bezocht. 80 die er 4 hebben bezocht. 261 met 3 wedstrijden, 2592 met 2 of minder wedstrijden.
Volgend seizoen dus (goed onthouden) 2968 Europese uitkaarthouders, waarvan er 376 voorrang hebben.
Goed werk PLAE@! Wel rekening mee houden dat je pas echt een Europese uitkaarthouder bent als je voor 9 juni een uitkaart laat maken. Vallen denk ik nog wel wat mensen af.quote:Op donderdag 12 april 2007 15:42 schreef PLAE@ het volgende:
Er waren dit seizoen slchts 35 die-hards die elke Europese uitwedstrijd (5) hebben bezocht. 80 die er 4 hebben bezocht. 261 met 3 wedstrijden, 2592 met 2 of minder wedstrijden.
Volgend seizoen dus (goed onthouden) 2968 Europese uitkaarthouders, waarvan er 376 voorrang hebben.
quote:Huntelaar: ‘AZ-verhaal is onzin’
Amsterdam, 12 apr 2007
Klaas Jan Huntelaar heeft zijn diensten nooit aangeboden bij AZ. ,,Dit is absolute onzin”, aldus de Ajacied, die hiermee reageerde op de berichten die de afgelopen week in de media verschenen.
Donderdag persdag. Het Nederlandse journaille was uitgelopen om de Ajacieden te observeren tijdens hun laatste training voor de thuiswedstrijd tegen NAC van vrijdag. Met name Klaas Jan Huntelaar werd in de gaten gehouden. Het gonsde een beetje langs de lijn. Zou het verhaal kloppen dat Huntelaar zich heeft aangeboden bij AZ? Wie kon daar beter antwoord op geven dan de Achterhoeker zelf? ,,Het is echt absolute onzin”, zei Huntelaar na de oefensessie ,,Ik weet niet waar dit vandaan komt. Ik heb die betreffende journalist ook gebeld, maar hij nam zijn telefoon niet op. Het lijkt me ook niet meer dan normaal als hij bij mij van tevoren even informeert of zijn bronnen de waarheid vertellen. Dat heeft hij niet gedaan en dat zegt volgens mij genoeg over dat artikel.”
Huntelaar verhuisde halverwege vorig seizoen van sc Heerenveen naar Ajax. Hij tekende een contract dat hem tot 2010 aan de club verbindt. ,,Dat was een bewuste keuze en daar sta ik nog steeds achter”, aldus de Hunter. ,,Toen ik eerder dit seizoen op de bank terecht kwam, werd mijn naam ook al meteen in verband gebracht met AZ. Het is steeds nergens op gebaseerd.”
Het hele AZ-verhaal had donderdag in ieder geval weinig invloed op het spel van Huntelaar. Met een paar ploeggenoten sloot hij de training af met een wedstrijdje afwerken op het doel. Huntelaar maakte het snelst van allemaal drie doelpunten en werd daarom tot winnaar uitgeroepen. ,,Mitea bleef steken op twee treffers", glunderde Huntelaar.
Na alle geruchten uit de wereld te hebben geholpen, kan Huntelaar zich weer helemaal focussen op de wedstrijd tegen NAC. ,,De competitie krijgt een spannende ontknoping”, blikte de Achterhoeker vooruit op het duel. ,,Wij moeten winnen en het liefst met zoveel mogelijk doelpunten verschil.” Ajax moet het vrijdag doen zonder de geschorste middenvelder Wesley Sneijder. ,,Dat is balen”, zei Huntelaar. ,,Maar we hebben ook nog Kenneth Perez natuurlijk.”
Inderdaad. Ik wilde het net typen. Vriend van me heeft ook zijn EU uitkaart op een supp. clubkaart.quote:Op donderdag 12 april 2007 15:55 schreef PLAE@ het volgende:
huh hoezo een uitkaart laat maken wat lullen jullie nou. Ook al heb je zo'n Europees uitkaartje met een clubkaart aangeschaft dan heb je volgend seizoen op de CC gewoon een EU-UItkaart.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |