dat mag wordt dan een recordbedrag!quote:Op donderdag 12 april 2007 10:24 schreef narvik het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar hij schijnt zichzelf aangemeld te hebben en niet andersom. Maargoed, Klaas Jan wil dus weg, zoveel is zeker. Zal wel Man United worden dan.
Dat ja en dan 4-0 of meer winnen morgen. We moeten scoren. Veel scoren. Hoe maakt me geen ene reet uit. En winnen.quote:Op donderdag 12 april 2007 10:20 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Stekelenburg
Ogararu - vd Wiel - Vermaelen - Emanuelsson
Heitinga
Gabri - Davids
Perez
Huntelaar - Babel
Ok dat zou wel heel snel zijn.quote:Op donderdag 12 april 2007 10:42 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Vermoedelijke slechte relatie met Ten Cate.
We zoeken nog een centrale verdediger en een linksback, daarbij wellicht een vervanger voor Wesley Sneijder.quote:Op donderdag 12 april 2007 10:41 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Lijkt me wel dat er wat moet zijn, aangezien het wel duidelijk is dat het nog geen perfect samenwerkend team is op dit moment, al presteren ze vaak zeker niet slecht. Zelfs nog niet eens bekend voor welke posities er uitbreidingen / vervangingen komen?
Geen idee, vraag het hem. Ik lees alleen overal dat ie zich bij AZ aangemeld zou hebben en dat het niet botert tussen hem en Ten Cate. Maargoed, het kan ook gewoon gestook van wat journalisten zijn, wat dat betreft begint het hier steeds meer op Engeland te lijken..quote:
Oprotten met HtC danquote:Op donderdag 12 april 2007 10:42 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Vermoedelijke slechte relatie met Ten Cate.
Moeten we niet nog een links/rechtsbuiten hebben?quote:Op donderdag 12 april 2007 10:45 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
We zoeken nog een centrale verdediger en een linksback, daarbij wellicht een vervanger voor Wesley Sneijder.
Alleen VI toch?quote:Op donderdag 12 april 2007 10:45 schreef narvik het volgende:
[..]
Geen idee, vraag het hem. Ik lees alleen overal dat ie zich bij AZ aangemeld zou hebben en dat het niet botert tussen hem en Ten Cate. Maargoed, het kan ook gewoon gestook van wat journalisten zijn, wat dat betreft begint het hier steeds meer op Engeland te lijken..
Op rechts heb je Tom de Mul en Leonardo, op links Ryan Babel en Nicolae Mitea. Lijkt me genoeg, we hebben namelijk ook nog genoeg buitenspelers in de jeugd.quote:Op donderdag 12 april 2007 10:46 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Moeten we niet nog een links/rechtsbuiten hebben?
Maar met de blessuregevoeligheid van Leo en Mitea kun je misschien maar beter een extra speler achter de hand hebben toch?quote:Op donderdag 12 april 2007 10:47 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Op rechts heb je Tom de Mul en Leonardo, op links Ryan Babel en Nicolae Mitea. Lijkt me genoeg, we hebben namelijk ook nog genoeg buitenspelers in de jeugd.
Geloof toch niet alles.quote:Op donderdag 12 april 2007 10:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oprotten met HtC dan. gast kan toch niet fatsoenlijk wisselen
.
Mitea lijkt niet meer op z'n oude niveau terug te komen. Je vergeet Manucharyan nog.quote:Op donderdag 12 april 2007 10:47 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Op rechts heb je Tom de Mul en Leonardo, op links Ryan Babel en Nicolae Mitea. Lijkt me genoeg, we hebben namelijk ook nog genoeg buitenspelers in de jeugd.
Ik denk, en dat zeg ik niet om te stoken, dat die relatie inderdaad niet zo geweldig is.quote:
Ja, maar dat is door iedereen overgenomen en ondertussen zie je ook overal dat onzinbericht over het lijstje van Scheringa. De geruchten dat het niet botert tussen KJH en HtC heb ik al eens eerder gelezen trouwens.quote:
Ook al zou het zo zijn, gaat hij lekker naar het buitenland en niet naar AZ.quote:Op donderdag 12 april 2007 10:53 schreef PyTh het volgende:
[..]
Ik denk, en dat zeg ik niet om te stoken, dat die relatie inderdaad niet zo geweldig is.
Inderdaad, mocht hij bij Ajax willen vertrekken, dan gaat hij echt niet naar AZ. Afgelopen zomer werd hij in verband gebracht met Europese topcubs, dus waarom naar AZ?quote:Op donderdag 12 april 2007 10:57 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Ook al zou het zo zijn, gaat hij lekker naar het buitenland en niet naar AZ.
Tuurlijk gaat Huntelaar niet naar AZ, dat jullie daar nog steeds over discusieren zegquote:Op donderdag 12 april 2007 10:57 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Ook al zou het zo zijn, gaat hij lekker naar het buitenland en niet naar AZ.
Omdat ie zich daar zelf aangemeld heeft.quote:Op donderdag 12 april 2007 10:59 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Inderdaad, mocht hij bij Ajax willen vertrekken, dan gaat hij echt niet naar AZ. Afgelopen zomer werd hij in verband gebracht met Europese topcubs, dus waarom naar AZ?
eerst was er ook het gerucht dat Barca interesse in hem had toch..? Genoeg keus voor die jongen dus.. ik heb er wel vertrouwen in dat hij nog een jaartje blijftquote:Op donderdag 12 april 2007 11:02 schreef narvik het volgende:
[..]
Omdat ie zich daar zelf aangemeld heeft.Maar dat andere gerucht over Manchester Utd lijkt me dan iets logischer.
![]()
Eidur Gudjohnsen gaat van Barça naar Manchester United, Klaas Jan Huntelaar van Ajax naar Barça.quote:Op donderdag 12 april 2007 11:02 schreef narvik het volgende:
[..]
Omdat ie zich daar zelf aangemeld heeft.Maar dat andere gerucht over Manchester Utd lijkt me dan iets logischer.
![]()
Klopt. Amersfoortquote:Op donderdag 12 april 2007 11:00 schreef PyTh het volgende:
[..]
Tuurlijk gaat Huntelaar niet naar AZ, dat jullie daar nog steeds over discusieren zeg![]()
![]()
![]()
Jij werkt trouwens nog steeds bij Planet is het niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |