Jaquote:Op donderdag 12 april 2007 16:42 schreef PLAE@ het volgende:
haha 1500 man moet een nieuwe foto laten maken. Wat een onzin![]()
Net of als je volwassen bent je na 3 jaar zo verandert bent.
Ik ook.quote:
Yep, Ajax heeft altijd een externe prikkel nodig om optimaal te presteren.quote:Op donderdag 12 april 2007 17:10 schreef Wooldoor het volgende:
mooi zo dat deze "rel" ook weer is opgelost, Ajax lijkt eigenlijk na elke rel gemotiveerder dan ooit aan een wedstrijd te beginnen
Lijkt me niet. Waarom zou je foto anders 3 jaar geldig zijn?quote:Op donderdag 12 april 2007 17:14 schreef Sethje het volgende:
[..]
Ik ook.
Ik had dit jaar ook gewoon uitkaart, dan hoef ik voor komend seizoen toch niets te ondernemen of wel ?
Ja Ajax voelt zich ook altijd te goed voor de kleine clubjes.quote:Op donderdag 12 april 2007 17:16 schreef Radegast het volgende:
[..]
Yep, Ajax heeft altijd een externe prikkel nodig om optimaal te presteren.
Zou wat zijn als hij het zou bevestigen... Dan staat heel Ajax op zo'n kop. Dus of het wel echt zo is dat hij zichzelf niet heeft aangeboden lijkt mij sterk de vraag.quote:
Zie je wel dat het flauwekul is... ik zei het toch...quote:
Je komt even stoken?quote:Op donderdag 12 april 2007 17:47 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Zou wat zijn als hij het zou bevestigen... Dan staat heel Ajax op zo'n kop. Dus of het wel echt zo is dat hij zichzelf niet heeft aangeboden lijkt mij sterk de vraag.
Zelfs een Feyenoorder moet toch weten dat hij dat niet gaat doen.quote:Op donderdag 12 april 2007 17:47 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Zou wat zijn als hij het zou bevestigen... Dan staat heel Ajax op zo'n kop. Dus of het wel echt zo is dat hij zichzelf niet heeft aangeboden lijkt mij sterk de vraag.
Als je tenminste één nationale uitwedstrijd bezocht hebt, dan wordt je nationale uitkaart automatisch verlengt. Alleen eens in de drie jaar moet je weer ff langs de supportersbalie om een nieuwe foto te laten maken. Maar daar krijg je bericht over van Ajax.quote:Op donderdag 12 april 2007 17:14 schreef Sethje het volgende:
[..]
Ik ook.
Ik had dit jaar ook gewoon uitkaart, dan hoef ik voor komend seizoen toch niets te ondernemen of wel ?
Ik kom niet stoken. Maar jullie vertrouwen hem meteen op z'n woord.quote:
Natuurlijk... omdat je ook geen andere keus hebt. Als je niemand meer op zijn woord kan vertrouwen houdt het helemaal op, toch?quote:Op donderdag 12 april 2007 17:54 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Ik kom niet stoken. Maar jullie vertrouwen hem meteen op z'n woord.
Is die zo goed dan in die functie?quote:Op donderdag 12 april 2007 17:56 schreef Pritt het volgende:
Olde Riekerink gaat misschien jeugdhoofdopleidingen worden las ik op een voetbalsite.
Hopelijk geen broodje aap verhaal, even wachten op officiele bevestiging voordat hier de vlag uit gaat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |