Ik wil het ook wel doen hoorquote:Op vrijdag 13 april 2007 08:17 schreef sanger het volgende:
[..]
Oke! Alleen dan kan ik de OP niet meer aanpassen, dus ik zal de SPT modjes alvast inlichten dat jij ze de OP stuurt, en dat zij die aanpassen
Voor volgende race zal ik de tekst op tijd klaar hebben
Ik dacht juist van Olav Mol te hebben gehoord dat Ferrari had geholpen.quote:Op vrijdag 13 april 2007 08:34 schreef Automatic_Rock het volgende:
@Sanger
Je zei op de F1 pagina dat Spyker hulp heeft gehad van Toyota wat betreft het afstellen van de auto. Maar heb je hier ook een bron van??
Ik heb dat gelezen op een betrouwbare site, maar kan het stuk niet meer vinden. Ben aan het zoeken voor je.quote:Op vrijdag 13 april 2007 08:34 schreef Automatic_Rock het volgende:
@Sanger
Je zei op de F1 pagina dat Spyker hulp heeft gehad van Toyota wat betreft het afstellen van de auto. Maar heb je hier ook een bron van??
Spyker en Heidfeld maken toch aardig wat rondenquote:Op vrijdag 13 april 2007 09:53 schreef 4-elements het volgende:
Je zou toch denken dat ze zoveel mogelijk gaan testen op een dag als vandaag, het gaat immers niet ten koste van de motor...
De snelheid zit er weer lekker in bij Albers. Ruim 1,3s langzamer dan Sutil.quote:Op vrijdag 13 april 2007 09:58 schreef sanger het volgende:
[..]
Spyker en Heidfeld maken toch aardig wat ronden
Opvallend is dat hij in iedere sector tijd laat liggen.quote:Op vrijdag 13 april 2007 10:04 schreef 4-elements het volgende:
[..]
De snelheid zit er weer lekker in bij Albers. Ruim 1,3s langzamer dan Sutil.![]()
quote:Op vrijdag 13 april 2007 11:15 schreef MIster911 het volgende:
yup, albers wordt weer de joke van het weekend zo te zien
En consequent zo een achterstand. je kon het me al niet wijsmaken, maar nu helemaal niet meer: dit ligt niet aan de coureur, maar aan de bolide.quote:Op vrijdag 13 april 2007 11:37 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Een ruime seconde op Sutil....
Het blijft vreemd, want waarom zou de bolide van Albers langzamer zijn dan die van Sutil? In principe zijn de wagens immers gelijk. Misschien is er wat mis met zijn chassis?quote:Op vrijdag 13 april 2007 11:38 schreef sanger het volgende:
[..]
En consequent zo een achterstand. je kon het me al niet wijsmaken, maar nu helemaal niet meer: dit ligt niet aan de coureur, maar aan de bolide.
Dat denk ik ook ja. Vorig seizoen heeft hij het ook gehad (haarscheurtje) en toen duurde het ook zo lang voordat het team dat vond.quote:Op vrijdag 13 april 2007 11:44 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Het blijft vreemd, want waarom zou de bolide van Albers langzamer zijn dan die van Sutil? In principe zijn de wagens immers gelijk. Misschien is er wat mis met zijn chassis?
Dat zal niet snel gebeuren, maar zou wel daadwerkelijk aan het licht kunnen brengen wat er mis is.quote:Op vrijdag 13 april 2007 11:49 schreef vosss het volgende:
Ik zou als ik Spyker was Sutil in Albers' wagen een aantal rondes laten rijden en Albers een aantal rondes in Sutil's wagen.
Als Albers dan nog steeds een seconde langzamer is, weg met die mafkees
Waarom rijd Albers dan niet het hele weekend met de T-car?? Lijkt mij een logische stap als het wel aan het chassis zou liggen...quote:Op vrijdag 13 april 2007 11:48 schreef sanger het volgende:
[..]
Dat denk ik ook ja. Vorig seizoen heeft hij het ook gehad (haarscheurtje) en toen duurde het ook zo lang voordat het team dat vond.
Des te opvallender is dat Albers in Australie in de T-car wel goede tijden liet zien.
Er zitten coureurs tussen die 4-5 uur per dag trainen. Simulator, karten, fabriek om te kijken wat er mis is met de bolide en dus eventueel oplossingen aandragen.quote:Op vrijdag 13 april 2007 12:12 schreef Cavalier1 het volgende:
Wat doen die coureurs eigenlijk tussen de races door? Die gasten hebben toch niets te doen behalve een beetje fitness en interviews geven...
Misschien omdat het team volhoudt dat de wagen gewoon goed is, net als vorig seizoen.quote:Op vrijdag 13 april 2007 12:22 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Waarom rijd Albers dan niet het hele weekend met de T-car?? Lijkt mij een logische stap als het wel aan het chassis zou liggen...
Ik mag toch hopen dat Albers inmiddels wel zoveel vertrouwen van, en invloed op, het team heeft dat ze iets anders proberen als hij wederom ver achter blijft op Sutil...quote:Op vrijdag 13 april 2007 12:23 schreef sanger het volgende:
[..]
Misschien omdat het team volhoudt dat de wagen gewoon goed is, net als vorig seizoen.
Als het een of twee races gebeurt, kan je nog denken dat het aan de wagen ligt. Als het vaker gaat gebeuren ga ik toch heel andere dingen denken.quote:Op vrijdag 13 april 2007 12:23 schreef sanger het volgende:
[..]
Misschien omdat het team volhoudt dat de wagen gewoon goed is, net als vorig seizoen.
Button staatop stop in de Live Timingquote:Op vrijdag 13 april 2007 14:03 schreef Automatic_Rock het volgende:
Button ook gestopt dan Googol??
Wanneer nietquote:Op vrijdag 13 april 2007 14:02 schreef Googolplexian het volgende:
Button van de baan
En Albers krijgt klop
quote:Op vrijdag 13 april 2007 14:03 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Button staatop stop in de Live Timing
quote:Op vrijdag 13 april 2007 14:13 schreef sasquatsch het volgende:
Blijkbaar heeft Albers het lek boven, want hij staat nog maar 0.3 sec achter Sutil (en 0.1 achter Schumacher en Barrichello).
Ach ... Button is dan wel sneller maar staat naast de baan (reden nog onbekend). Dus Rubiņo blijft iig wel onder of op de limit van de auto.quote:Op vrijdag 13 april 2007 14:14 schreef vosss het volgende:
Toch ook slecht van Barichello hoor.
Zouden ze al spijt hebben dat ze hem een contract gegeven hebben?
Ja nouja, ik mag Barichello niet zo heel erg. Waarom weet ik niet. Een beetje een slappe lul vind ik hem.quote:Op vrijdag 13 april 2007 14:16 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Ach ... Button is dan wel sneller maar staat naast de baan (reden nog onbekend). Dus Rubiņo blijft iig wel onder of op de limit van de auto.
HHF is idd een lul.quote:Op vrijdag 13 april 2007 14:19 schreef vosss het volgende:
[..]
Ja nouja, ik mag Barichello niet zo heel erg. Waarom weet ik niet. Een beetje een slappe lul vind ik hem.
Maar niet zo'n lul als HHF (), want HHF is gewoon echt een lul
!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |