Niet specifiek, maar je bent hier op de verkeerde momenten denk ik.quote:
Ik heb herinneringen aan de naam Lenny, dus ik hou het op Leoquote:Op donderdag 12 april 2007 12:58 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Wijsneuzen!
Je mag me best bij de voornaam noemen trouwens. Lenny lijkt wat meer op de echte naam dan leo.![]()
Doe dan maar Lennart.quote:Op donderdag 12 april 2007 13:01 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik heb herinneringen aan de naam Lenny, dus ik hou het op Leo
Lennart. Sorry, nog ergerquote:
Kuukske.quote:Op donderdag 12 april 2007 13:04 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Zoek je ruzie?![]()
Hoe is jouw perfecte naam dan wel niet?![]()
Je hebt toch ook wel een normale naam?quote:Op donderdag 12 april 2007 13:05 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Kuukske.
Ik heb gewoon nare herinneringen aan je naam. Sorry![]()
Je naam is tof, Lenny.quote:Op donderdag 12 april 2007 13:06 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Je hebt toch ook wel een normale naam?![]()
oh trouwens;![]()
ik vind mijn naam wel mooi![]()
Het kwaad is al geschied. Leugens na de maaltijd neem ik voor lief, gelukkig heb ik JJ nog.quote:
Je bent wel van de scherpte heh vandaag.quote:Op donderdag 12 april 2007 13:16 schreef JDude het volgende:
Het aantal smilies valt idd tegen vandaag!
Omdat hier niet zoveel modjes rondhangen...quote:Op donderdag 12 april 2007 13:15 schreef boem-dikkie het volgende:
Waarom is dit topic nog steeds niet op Centraal btw![]()
ook die hebben af en toe ATV,quote:Op donderdag 12 april 2007 13:16 schreef JDude het volgende:
Het aantal smilies valt idd tegen vandaag!
KOFFIE SC - mod-rechtenquote:Op donderdag 12 april 2007 13:20 schreef OA het volgende:
[..]
Omdat hier niet zoveel modjes rondhangen...![]()
Als wij nou ook eens wat rechten zouden krijgen, al was het alleen maar voor dit topic...
Jij hebt je meeting zeker zoquote:Op donderdag 12 april 2007 13:20 schreef OA het volgende:
[..]
Omdat hier niet zoveel modjes rondhangen...![]()
Als wij nou ook eens wat rechten zouden krijgen, al was het alleen maar voor dit topic...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |