Sterker nog, zal ik je een wijze les leren. Het miniscule schrijft werd, naast dat het sneller schrijft, geïntroduceerd omdat het makkelijker leest.quote:Op donderdag 12 april 2007 02:21 schreef cyberstalker het volgende:
MISSCHIEN MOETEN WE VOORTAAN ENKEL NOG IN KAPITALEN SCHRIJVEN. DIE ZIJN MAKKELIJKER LEESBAAR!
Laat je hoofd er dan maar af laseren.quote:Zeik niet, ik heb -8 .
Toch maar een keer aan de laser
quote:Op donderdag 12 april 2007 02:29 schreef Zyggie het volgende:
Ik heb 0-0.
Lal, dat lijkt op een bril, maar dat is het niet.
quote:Op donderdag 12 april 2007 02:28 schreef PrinceLu het volgende:
Maak je niet druk, zie je niks van.
Bwhahaa wat zul jij dikke glazen hebbenquote:Op donderdag 12 april 2007 02:28 schreef Qunak het volgende:
Zeik niet, ik heb -8.
Toch maar een keer aan de laser.
Met mijn hoofd ik niks mis en kaal ben ik ook al niet.quote:Op donderdag 12 april 2007 02:29 schreef theDax het volgende:
[..]
Laat je hoofd er dan maar af laseren.
Kijk dat zijn nou echte oplossingen. Wellicht ietwat drastisch, maar succes is in ieder geval gegarandeerd. Ik heb nog nooit iemand gehoord die na een dergelijke behandeling nog klachten had over zijn of haar ogen.quote:Op donderdag 12 april 2007 02:29 schreef theDax het volgende:
[..]
Ik heb een klein brilletje, dan valt die dikte wel mee.quote:Op donderdag 12 april 2007 02:30 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Bwhahaa wat zul jij dikke glazen hebben
o-o Dat is wel een bril!quote:Op donderdag 12 april 2007 02:31 schreef Qunak het volgende:
[..]
Ik heb een klein brilletje, dan valt die dikte wel mee.
nee dank je, daar zitten me toch een stel josti's daar bedank ik prettig voor.quote:Op donderdag 12 april 2007 02:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik vind dit wel een ONZ -waardig topic, gezien de reacties.
Alleen daar?quote:Op donderdag 12 april 2007 02:34 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
nee dank je, daar zitten me toch een stel josti's daar bedank ik prettig voor.
Ijdeltuit.quote:Op donderdag 12 april 2007 02:34 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
nee dank je, daar zitten me toch een stel josti's daar bedank ik prettig voor.
ik drink heel enkel alcohol.quote:Op donderdag 12 april 2007 02:38 schreef theDax het volgende:
Misschien ga je wel beter zien als je stopt met drinken.
quote:Op donderdag 12 april 2007 02:38 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
ja soms ontsnappen ze naar andere subfora.![]()
Kringspiermassage.quote:Op donderdag 12 april 2007 02:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
![]()
Wat ook wel eens wil helpen is om de zoveel tijd ff in de verte te staren (je geeft je ogen dan wat rust en dan kan je dr weer een tijdje tegenaan.
nee, zelfs al mocht het dan zou je het niet mogen doen.quote:Op donderdag 12 april 2007 02:47 schreef MacBright het volgende:
Toch jammer dat dat uitloglinkje niet meer mag.
Zou je dat uberhaupt wel zien met -8?quote:Op donderdag 12 april 2007 02:30 schreef Qunak het volgende:
[..]
Met mijn hoofd ik niks mis en kaal ben ik ook al niet.
Volgens mij is die luigheid verplaatst van je oog naar je hersensquote:Op donderdag 12 april 2007 12:14 schreef Maikuuul het volgende:
Ik heb vroeger ook een bril gehad
1 oog was lui.
Rond mijn 12de hoefde ik hem niet meer want mijn oog was hersteld.
Stylz jonge
Blind, daarmee kun je het niet vergelijken, eerder met enorm wazig.quote:Op donderdag 12 april 2007 11:56 schreef Nawien het volgende:
[..]
Zou je dat uberhaupt wel zien met -8?![]()
ik heb -3,25 en das ruk. -8 moet echt bijna blind zijn![]()
ik kan er niks aan doen, maar toen ik je naam zag zat ik echt ffquote:Op donderdag 12 april 2007 21:09 schreef Broekpaling het volgende:
De mens is geweaun zeau niet perfect.![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 12 april 2007 21:11 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
ik kan er niks aan doen, maar toen ik je naam zag zat ik echt ffachter de computer.
Ik heb -6,25 en -5,75 en ik kan zelfs nog perfect door een druk dorp heen fietsen zonder ook maar tegen iets aan te knallen (zonder bril/lenzen dus).quote:Op donderdag 12 april 2007 11:56 schreef Nawien het volgende:
[..]
Zou je dat uberhaupt wel zien met -8?![]()
ik heb -3,25 en das ruk. -8 moet echt bijna blind zijn![]()
Dat doe ik je niet naquote:Op donderdag 12 april 2007 21:52 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
Ik heb -6,25 en -5,75 en ik kan zelfs nog perfect door een druk dorp heen fietsen zonder ook maar tegen iets aan te knallen (zonder bril/lenzen dus).![]()
quote:Op donderdag 12 april 2007 02:29 schreef theDax het volgende:
[..]
In het verkeer ga ik het niet proberen, maar ik de kroeg red ik me prima zonder bril. Die wordt nogal eens geleend door vrienden als ze er slim uit willen zien.quote:Op donderdag 12 april 2007 21:52 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
Ik heb -6,25 en -5,75 en ik kan zelfs nog perfect door een druk dorp heen fietsen zonder ook maar tegen iets aan te knallen (zonder bril/lenzen dus).![]()
LOL! begonnen met -11... dan heeft je opticien vroeger wel een HEEL erg grove fout gemaakt. Je kunt niet minder bijziend worden, hooguit minder verziend.quote:Op donderdag 12 april 2007 21:52 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
Ik heb -6,25 en -5,75 en ik kan zelfs nog perfect door een druk dorp heen fietsen zonder ook maar tegen iets aan te knallen (zonder bril/lenzen dus).Ik ben begonnen op -11 en mijn ogen zijn nu een stuk hersteld, maar het zal niet meer verder herstellen. Met -11 ben je nog niet blind, maar je kan bijna het verschil tussen (kleinere) voorwerpen niet meer bepalen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |