D'r is helemaal niet een kudtkind geboren. We hebben er een prinsesje bij!quote:Op donderdag 12 april 2007 01:09 schreef Armageddon het volgende:
Inderdaad, zoeen klamme hap als er zoeen kudtkind is geboren. Doe dan iets met een loempia en kaviaar inderdaad.
Bang dat je alimentatie moest betalen?quote:Op donderdag 12 april 2007 01:11 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Toen ik nog op de basischool zat ging er een rilling door mijn lijf als ik hoorde dat er weer ergens een kind was geboren.
Lifestyle ?quote:
Doe maar R&P....quote:Op donderdag 12 april 2007 01:20 schreef Biogarde het volgende:
Even in ONZ kijken.
Dat's dan weer -net- zo'n signaal zovan:quote:Op donderdag 12 april 2007 01:21 schreef zquing het volgende:
......dan eet je het niet
Thanksquote:Op donderdag 12 april 2007 01:21 schreef Biogarde het volgende:
CUL is veul toffer.
quote:Op donderdag 12 april 2007 01:33 schreef Biogarde het volgende:
Tong, ik wil je wel hebben in KLB hoor.
MissHobbel is toch niet aardig tegen je enzo
Welkom in het olijke KLB.
Heb jij even pech dan, geen beschuit met muisjes voor jouquote:Op donderdag 12 april 2007 01:59 schreef MinderMutsig het volgende:
Ik vind beschuit met muisjes eigenlijk best wel lekker, ik hoef alleen het bijbehorende kind niet.![]()
quote:Op donderdag 12 april 2007 02:03 schreef Morwen het volgende:
[..]
Heb jij even pech dan, geen beschuit met muisjes voor jou![]()
quote:Op donderdag 12 april 2007 02:14 schreef Mappy het volgende:
Het voordeel van het spul is dat je het al weken tevoren in huis kunt halen, bederft toch niet. Alleen de kleur dus, tja, als de visite weg is nog wekenlang de andere kleur muisjes vreten![]()
En verder dank voor het onder de aandacht brengen tong, want ik zal toch ernstig overwegen of ik niks lekkerders kan bedenken als ik een kind verwacht.
Ik ookquote:Op donderdag 12 april 2007 09:36 schreef Lexjuuuh het volgende:
ik vind ze wel lekker
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |