Had toch gehoopt dat dit subfora serieuzer werd genomen dan "onzin".quote:
Dat kan ik zeker een keer proberen.quote:Op donderdag 12 april 2007 00:16 schreef ThaNetRunner het volgende:
Probeer een tijd niet met jezelf te spelenkan ook wel eens helpen.
Verder gewoon rustig aan beginnen, het heeft geen haast en je zal het heus nog wel meer doen in je leven dan deze ene keer.
quote:Op donderdag 12 april 2007 00:19 schreef Daggerspine het volgende:
had ik ook de 1e keer. en volgens mn vriendin (die al wat andere jongens had ontmaagd) komt dat vaak voor int begin.
gewoon blijven oefenenen proberen niet aan te denken
Verstand eens even op 0 zetten dusquote:Op donderdag 12 april 2007 00:21 schreef JaapAapSmulPaap het volgende:
je moet eigenlijk niet zoveel nadenken als je bezig bent, het gaat meesal gewoon vanzelf....
Terug naar geenstijl.nl jij!quote:Op donderdag 12 april 2007 00:48 schreef Deetch het volgende:
1 woord: heaumeau
Thanksquote:Op donderdag 12 april 2007 01:01 schreef Skv het volgende:
Komt door de spanning, of omdat je een condoom om moet doen die knelt oid? Dat wil ook nog wel eens mis gaan.Maar spanning lijkt me het probleem. Gaat vanzelf wel over.
Ik heb iig wat nuttige tips gekregen, die je niet zo snel aan anderen vraagt. Anoniem is wel prettigquote:Op donderdag 12 april 2007 00:56 schreef CrazyTaxi het volgende:
Topic openen lost het probleem niet op. Het is echt een individuele kwestie waarbij niemand jou of jouw jonge heer kan helpen. Blijven oefenen is het credo.
Dat is misschien wel het vreemde, wanneer ik haar vinger enzo, vind ze het lekker, en raak ik daar opgewonden van...quote:Op donderdag 12 april 2007 01:08 schreef Feitosa het volgende:
Gewoon relaxt een beetje elkaar lichamelijk leren kennen door er een spelletje van te maken, strelen e.d.
Lekker naast elkaar liggen , beetje friemelen en niet verplicht voelen om te penetreren , dat komt vanzelf wel als jullie je allebei gemakkelijk voelen.
En niet verlegen zijn , maar gewoon vragen wat de ander lekker vind, tijdens het strelen ook.
Het punt is dat je je allebei op je gemak voelt. Lachen in bed is gezond.....niet te klinisch.
HAVE FUN
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |