Sorry dat ik niet op je feestje was, maar ik ken al die mensen niet zo goedquote:
Welke mensen? Je kent mij, toch?quote:Op zaterdag 14 april 2007 10:41 schreef Isabeau het volgende:
Sorry dat ik niet op je feestje was, maar ik ken al die mensen niet zo goed![]()
Ik bedoel Arceequote:Op zaterdag 14 april 2007 10:40 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ja, snap ik, maar je had 't over Acree.
Oepsquote:Op zaterdag 14 april 2007 11:04 schreef indahnesia.com het volgende:
owh, we hebben Arcee z'n topic gekaapt.. Sorry..
Slaap jij weleens eigenlijk?quote:
Ik kwam jou een tijdje gelegen tegen in den Bosch durfde je niet aan te sprekenquote:Op zaterdag 14 april 2007 19:37 schreef Fannetje het volgende:
Een beetje laat, maar alsnog gefeliciteerd met het behalen van de 100.000Ik vrees dat ik dat getal nooit zal bereiken!
Dat meen je niet!quote:Op zaterdag 14 april 2007 19:50 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik kwam jou een tijdje gelegen tegen in den Bosch durfde je niet aan te spreken
Jij waarschijnlijk nietquote:Op zondag 15 april 2007 11:34 schreef Fannetje het volgende:
[..]
Dat meen je niet!
Waar was dat? En was ik alleen? En waarom durfde je me niet aan te spreken? Zie ik er zo angstaanjagend uit?
In de hinthammerstraat ik denk dat de jongen naast je Tackleberry wasquote:Op zondag 15 april 2007 11:34 schreef Fannetje het volgende:
[..]
Dat meen je niet!
Waar was dat? En was ik alleen? En waarom durfde je me niet aan te spreken? Zie ik er zo angstaanjagend uit?
Hm, wanneer was ik voor het laatst met Gerbert in de stad? Geen idee eigenlijkquote:Op zondag 15 april 2007 23:43 schreef tong80 het volgende:
[..]
In de hinthammerstraat ik denk dat de jongen naast je Tackleberry was
Okquote:Op maandag 16 april 2007 17:48 schreef Fannetje het volgende:
[..]
Hm, wanneer was ik voor het laatst met Gerbert in de stad? Geen idee eigenlijk![]()
Maar de volgende keer wel iets zeggen hoor, ik bijt niet!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |