Hmm ligt eraan of je met je aanslag hand of met de hand waarmee je akkoorden paktquote:Op woensdag 12 december 2007 23:50 schreef Leonos het volgende:
Hoe demp je eigenlijk de snaren die je niet wilt gebruiken?![]()
Ik heb geprobeerd maar er blijft gewoon geluid uit komen
Dat geluid is juist mooi, man! Extra effect enzo.quote:Op woensdag 12 december 2007 23:22 schreef Dribbel_ het volgende:
nee joh gewoon je snaren dan proberen te dempen een beetje met je rechterhand. Maar dat geluid van glijden over de snaren zal je altijd horen maar dat is toch niet erg
Ja hij wil het toch juist nietquote:Op woensdag 12 december 2007 23:59 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Dat geluid is juist mooi, man! Extra effect enzo.
wtfquote:Op woensdag 12 december 2007 23:37 schreef Dribbel_ het volgende:
Ja dat had ik dus ook
Maar als je je pink een beetje goed hebt in die greep kan je snow proberen van RHCP dat is ook steeds die greep
Maar ik welquote:Op donderdag 13 december 2007 00:01 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja hij wil het toch juist niet
Kan je gelijk je vriendin blij mee makenquote:Op donderdag 13 december 2007 00:01 schreef Lakai het volgende:
[..]
wtf
hij lukt nu echt goed....ik heb op zich best wel een redelijke pink/wijsvinger-fret coördinatie
ja pffquote:
Hahaha!quote:Op donderdag 13 december 2007 00:02 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Kan je gelijk je vriendin blij mee maken[ afbeelding ]
[..]
ja pff
Ja dat is zeker wel een goeie!quote:Op donderdag 13 december 2007 00:20 schreef Dribbel_ het volgende:![]()
maarja zo zie je hegewoon blijven oefnene dat komt alles goed
Probeer wat toonladders ens te spelen zodat je goeie coordinatie krijgt tussen je verschillende vingers en je aanslaghand
Ik zei laatst tegen m'n gitaarleraar: 'ik moet m'n pink trainen'. Hij verstond wat anders...quote:Op donderdag 13 december 2007 00:02 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Kan je gelijk je vriendin blij mee maken[ afbeelding ]
Nee ik gebruik powertab editorquote:Op donderdag 13 december 2007 00:47 schreef Dribbel_ het volgende:
Heb je guitar pro ?
Welnee, gewoon in het gitaristentopic meeposten. Ook zelfaangewezen übernoobs zijn daar meer dan welkom. Sterker nog, de muziekgerelateerde vragen die een dergelijk persoon met zich meebrengt zou maar zo eens een verademing kunnen zijnquote:Op woensdag 19 december 2007 10:45 schreef LintuxCx het volgende:
Ah, ik had al bijna in het gitaristentopic gepost, maar ik denk dat ik als übern00b hier beter op mijn plek ben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |