Nou... de kennis van flora en fauna van de Nederlandse vrouw gaat anders nog een stuk naar beneden als je mij in een onderzoek daarnaar als deelnemer hebtquote:Op donderdag 12 april 2007 01:35 schreef APK het volgende:
[..]
Wat raar dat ik sinds 1920 geen Nederlandse vriendin meer heb gehad hè?![]()
Nederlandse vrouwen moeten gewoon lekker carriere maken of een kinderwagen gaan duwen.
Gezellie, maar niet gelijk zo klef, of je moet ruzie met props willen hebbenquote:
Als je dit al interessant vindt....quote:Op donderdag 12 april 2007 01:39 schreef APK het volgende:
[..]
-Stop met interessant doen.
-Pleur een foto online en laat weten wat voor werk je doet.
Aangezien ik geen idee heb wie/wat props is, maak ik me daar niet druk om...quote:Op donderdag 12 april 2007 01:40 schreef PC eend het volgende:
[..]
Gezellie, maar niet gelijk zo klef, of je moet ruzie met props willen hebben
Foto!quote:
Je bent een lelijkequote:Op donderdag 12 april 2007 01:47 schreef Lobasca het volgende:
Als ik een foto eropzet slaap jij vannacht niet..Interpreteer zoals jou het uitkomt..
Je zit hier pas 2 weken dus ff voorzichtig zijn met wat je zegt. Newbiequote:Op donderdag 12 april 2007 01:44 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Aangezien ik geen idee heb wie/wat props is, maak ik me daar niet druk om...![]()
Als je bij Chello zit moet je echt even naar die pakketkorting met telefonie kijken.quote:Op donderdag 12 april 2007 01:46 schreef Leandra het volgende:
Damn.. en mijn Chello Classic van veul te veul per maand geeft geen buffervrije DGK-streams
Als ik wist dat jij het was had ik dat niet gezegd... Welgemeende excuses.quote:Op donderdag 12 april 2007 01:50 schreef Prospera het volgende:
[..]
Je zit hier pas 2 weken dus ff voorzichtig zijn met wat je zegt. Newbie![]()
Wacht maar tot je de afrekening krijgtquote:Op donderdag 12 april 2007 01:44 schreef APK het volgende:
[..]
Foto!![]()
En weet je wat ik pas interessant vind: Ik heb vandaag Chello gebeld om mijn Chello Light Abo op te waarderen naar Chello Powerrrrrrr voor maar 5¤ extra per maand en het is nu al geregeld:
739.1 KByte/sec (=5913 kbps)
Ik ben verliefd op mijn connectie.![]()
Eindelijk Premier League zonder buffers.![]()
Fuck DGK!![]()
Mijn lelijke tronie staat gewoon online.quote:
Nou, het laatste wat ik dus wil is telefonie via Chello, is eventueel wel interessant maar dan alleen als extra nummer, en daar lopen die verkoophoeren van Chello dan wel zo achterlijk over te doen...quote:Op donderdag 12 april 2007 01:52 schreef APK het volgende:
[..]
Als je bij Chello zit moet je echt even naar die pakketkorting met telefonie kijken.
Als je dat niet al gedaan hebt.
Chello Powerrrrrr is 6Mb, dat is 2Mb minder dan Classic, maar meer dan genoeg om 4 streams te bekijken.
Ik heb mijn upgrade alleen maar gedaan vanwege het voetbal.
Mijn Chello Light Abo (3Mb) gaf nooit problemen met 4 DGK streams tegelijk.
Jij bent weer het mannetje vanavond.quote:Op donderdag 12 april 2007 01:53 schreef PC eend het volgende:
[..]
Wacht maar tot je de afrekening krijgt![]()
5¤ p/m meer.quote:Op donderdag 12 april 2007 01:53 schreef PC eend het volgende:
Wacht maar tot je de afrekening krijgt![]()
Jij komt dan ook nog heel aardig weg voor zo'n ouwe lulquote:Op donderdag 12 april 2007 01:53 schreef APK het volgende:
[..]
Mijn lelijke tronie staat gewoon online.!
Kheb geen scanner..... Maar je blijft een waard die zijn gasten niet vertrouwd.quote:Op donderdag 12 april 2007 01:53 schreef APK het volgende:
[..]
Mijn lelijke tronie staat gewoon online.!
Doe lekker wat je wilt, maar je kunt een hoop geld besparen.quote:Op donderdag 12 april 2007 01:55 schreef Leandra het volgende:
Ze bufferen hier niet vaak hoor, maar het gebeurt gewoon soms wel en das een beetje jammer, zeker bij zo'n verbinding
No worries, check jezelf op vergiftigingsverschijnselenquote:Op donderdag 12 april 2007 01:56 schreef APK het volgende:
[..]
5¤ p/m meer.
Fuck, ik krijg een lekkende hartklep en een slecht functionerende nier nu ik er aan denk.![]()
quote:Op donderdag 12 april 2007 01:58 schreef APK het volgende:
[..]
Doe lekker wat je wilt, maar je kunt een hoop geld besparen.
EN IK BEN GVD DE CHELLO VERKOOPAFDELING NIET!
Wat heb ik nou weer gedaan?quote:Op donderdag 12 april 2007 01:56 schreef Prospera het volgende:
[..]
Jij bent weer het mannetje vanavond.
Photoshop.quote:Op donderdag 12 april 2007 01:56 schreef Leandra het volgende:
Jij komt dan ook nog heel aardig weg voor zo'n ouwe lul![]()
Kijk... dat gaat helemaal goed komenquote:Op donderdag 12 april 2007 01:58 schreef Prospera het volgende:
[..]
No worries, ik ken de voorzitter van de Raad van Bestuur van het LUMC![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |