Dies van de McDonaldsquote:Op donderdag 19 april 2007 17:29 schreef HansDP het volgende:
"ze zei meneer tegen me"
Er was ook een reclame met een ventje in een zwarte leren jas aan de bar met aan iedere kant een "babe" (6 jaar oud) aan zijn zijde en die had de coole kreet:"Ehhh man, drie taxi....enne neem er zelf ook een".quote:Op donderdag 19 april 2007 17:36 schreef Nonneke het volgende:
[..]
Dies van de McDonalds*Hier*
edit; Dit is de enigste Taksi reclame die ik kan vinden zo snel
Nee, dat is de omschrijving van cola. Taksi is juist een alternatief voor zoete drankjes waar je tanden van wegrotten.quote:Op zondag 22 april 2007 21:05 schreef darkie_blue het volgende:
zo lekker is het ook weer niet...zoete meuk waar je tanden wegrotten. Doe mij maar een sapje.
uit pak of vers geperst, die uit pak zitten ook heel wat suikers inquote:Op zondag 22 april 2007 21:05 schreef darkie_blue het volgende:
zo lekker is het ook weer niet...zoete meuk waar je tanden wegrotten. Doe mij maar een sapje.
Die is smerig!quote:Op zondag 22 april 2007 22:56 schreef Taurus het volgende:
Nu is er 'n rare paarse
Post hier als je taksi ook adoreertquote:
De verantwoorde dorstlesser voor kinderen
Taksi is een lekkere en verantwoorde dorstlesser bij uitstek geschikt voor elk moment van de dag. Je kunt kiezen uit drie verschillende smaken: Tropisch Fruit, Sinaasappel en Bosvruchten. De smaken Sinaasappel en Bosvruchten bevatten minder suiker. Alle drie de smaken bevatten zuivel, vruchtensap en zijn rijk aan vitamine C. Taksi Tropisch fruit bevat zelfs 40% melkbestanddelen.
Voor thuisgebruik zijn er de voordelige anderhalve literpakken. Voor onderweg of op school zijn er handige minipakjes. Lekker en makkelijk om mee te nemen!
Taksi, in de smaken Tropisch Fruit, Sinaasappel en Bosvruchten, biedt kinderen dagelijks het goede van fruit en zuivel tegen een zeer aantrekkelijke prijs.
Mja, daar heb ik dan ook wel weer last van.quote:Op donderdag 27 september 2007 15:40 schreef GateWayX het volgende:
Ik krijg er altijd zo'n slijmlaag van in m'n keel![]()
Ik had laatst voor de gein die paarse gehaald, maar die is niet je van het idd.quote:Op donderdag 27 september 2007 15:41 schreef Vector_SLD het volgende:
Ik lust alleen de blauwe. Eén glas taksi als je een kater hebt doet deze verdwijnen.
Whehe. Die blauwe is überquote:Op donderdag 27 september 2007 15:43 schreef Bierik het volgende:
[..]
Ik had laatst voor de gein die paarse gehaald, maar die is niet je van het idd.
Die oranje weet ik niet, maar ik vind blauw goed genoeg
Oh, en die het niet in de vriezer
quote:
De blauwe neem ik aan?quote:Op donderdag 27 september 2007 16:39 schreef pasjesjen het volgende:
Ik niet maar mn dochter wel
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |