Of komt het door de nieuwedieper luchtquote:
quote:Op woensdag 11 april 2007 23:49 schreef Kings het volgende:
[..]
Of komt het door de nieuwedieper lucht
(insiders joke)
Nieuwedieper lucht is alleen maar koudquote:Op woensdag 11 april 2007 23:49 schreef Kings het volgende:
[..]
Of komt het door de nieuwedieper lucht
(insiders joke)
zelfde alleen andere verpakkingquote:Op donderdag 12 april 2007 13:04 schreef spoor4 het volgende:
Ik heb het jaren niet meer gehad. Maar volgens mij dronk ik toen tropical blue of iets dergelijks.
Vroeger was het inderdaad lekkerder, meen ik me te herinneren. Bovendien waren de pakken vroeger mooierquote:Op donderdag 12 april 2007 23:01 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Vroeger was taksi nog lekkerNu niet meer
![]()
Alsof wij al oud zijnquote:Op donderdag 12 april 2007 23:02 schreef crossover het volgende:
Een Taksi topic
[..]
Vroeger was het inderdaad lekkerder, meen ik me te herinneren. Bovendien waren de pakken vroeger mooier
Ja, 'vroeger'quote:Op donderdag 12 april 2007 23:04 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Alsof wij al oud zijn![]()
![]()
Jaartje of 9/10 gelden![]()
Nee langer alquote:Op donderdag 12 april 2007 23:06 schreef crossover het volgende:
[..]
Ja, 'vroeger'
Dat is toch geen 9/10 jaar geleden? Ik zou zeggen 5/6
Gestampte smurfen.quote:Op vrijdag 13 april 2007 02:10 schreef Bolkesteijn het volgende:
Hoe maken ze het blauw? Chemisch?
alleen het pak is blauwquote:Op vrijdag 13 april 2007 02:10 schreef Bolkesteijn het volgende:
Hoe maken ze het blauw? Chemisch?
Hmm ja, ik denk dat ik onderhand wel een suikeraddict benquote:Op donderdag 12 april 2007 15:47 schreef Adelante het volgende:
mag ik zeggen dat ik het mierzoet vindt en dat met een pak per dag je vast wel aan je hoeveelheid suikers komt
Was dat die met prik?quote:Op zaterdag 14 april 2007 20:53 schreef Erosjuhhh het volgende:
blauwe Taksi
vroeger was er ook Taksi Tintel.. dat was pas lekker
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |