Nou was ik bijna weg en dan kom jij weer met de kleren. Klinkt als : KOLERE BRIANquote:Op donderdag 12 april 2007 00:00 schreef kleinzusje het volgende:
Brian heeft wel mooie kleren
Ja prima, ik vind zijn KLEREN erg leukquote:
meeloper met wie?......quote:Op donderdag 12 april 2007 00:02 schreef kleinzusje het volgende:
[afbeelding]
En daar ligt de valse meelopende huily
Al draagt een aap een gouden ring, ...........................quote:Op donderdag 12 april 2007 00:00 schreef kleinzusje het volgende:
juist nietquote:Op donderdag 12 april 2007 00:02 schreef Dutchguy het volgende:
Brian wil het een en ander al met Amanda bespreken. M.a.w. hij krabbelt terug.
Being Hot, in de saunaquote:Op donderdag 12 april 2007 00:02 schreef carpediem23 het volgende:
Waar is Nico, kan hem niet zien op de streams
wat ben je toch een vreemd zusje...quote:Op donderdag 12 april 2007 00:00 schreef kleinzusje het volgende:
Ik heb het deels gezien en ik geef toe dat Joops reacties niet tegenvielenquote:Op donderdag 12 april 2007 00:01 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Nou met zo'n rug als hij heeft, was het meer knallen voor diegene die hem heeft geharst .
Ik hoop dat het flink pijn heeft gedaan![]()
Brian is en blijft een rare pauper.quote:Op donderdag 12 april 2007 00:03 schreef mazaru het volgende:
[..]
Al draagt een aap een gouden ring, ...........................
Oh? Wat dan? Dat dasje of het witte hemdje?quote:Op donderdag 12 april 2007 00:03 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ja prima, ik vind zijn KLEREN erg leuk
Huub krijgt het geen eens te horen voorlopig.quote:Op donderdag 12 april 2007 00:04 schreef BuffyJan het volgende:
Japio denkt echt dat ie Huub aan zn kant gaat krijgen![]()
Om zelf te dragen bedoel je?quote:Op donderdag 12 april 2007 00:03 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
alles ( - de witte onderbroek)quote:Op donderdag 12 april 2007 00:06 schreef kleinzusje het volgende:
Jemig, ik vind zn kleding echt leuk![]()
Het gaat over Braaaaienquote:Op donderdag 12 april 2007 00:06 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Om zelf te dragen bedoel je?
Of voor Eric?
Voor de man waar ik op val ( die zit niet in deze real live soap)quote:Op donderdag 12 april 2007 00:06 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Om zelf te dragen bedoel je?
Of voor Eric?
Brian heeft grappig genoeg een aantal items die ook bij mij in de kast hangen.'quote:Op donderdag 12 april 2007 00:03 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |