Ik zou (en wil denk ik) eigenlijk niet eens weten wat ermee gebeurd..quote:Op donderdag 12 april 2007 13:31 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik heb ook geen idee waarnaar ik moet zoeken, welke zoektermen handig zijn, dus dat schiet ook weinig op.
[..]
Verdwijnen die daarna ook in een bak zonder er ooit meer uitgehaald te worden? Ruilen voor een stapel Elseviers?
La maar danquote:Op donderdag 12 april 2007 13:39 schreef ursel het volgende:
Ik zou (en wil denk ik) eigenlijk niet eens weten wat ermee gebeurd..
quote:
Ik dacht dat die met een kloppende broek voor de TV zaten als GoW met 300FPS over de buis heen springtquote:Op donderdag 12 april 2007 14:26 schreef Morpheus2002 het volgende:
Vind je het gek dat de Wii voorloopt, alle hitsige pubers kopen / krijgen zo'n apparaat.
GoWquote:Op donderdag 12 april 2007 14:29 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik dacht dat die met een kloppende broek voor de TV zaten als GoW met 300FPS over de buis heen springt
FPS op een consolequote:
niet op deze beamer, wel de oudequote:Op donderdag 12 april 2007 14:02 schreef -chiel- het volgende:
Heb je hem weleens op de beamer aangesloten?
Ja he ik ga niet een jaar wachten op de PC versie. Als je GoW op de pc wilt spelen met net zo mooi beeld als op de Xbox 360 zal je toch een behoorlijk flinke pc moeten hebben. Laat staan CT'D's, patches van ongekende grootte etc etc. Geef mij dan maar een console wat het zelfde neerzet met mindere spec's.quote:
Specs vergelijken tussen een console en een PC gaat natuurlijk helemaal nergens overquote:Op donderdag 12 april 2007 15:03 schreef Viro het volgende:
Geef mij dan maar een console wat het zelfde neerzet met mindere spec's.
*Meldquote:
Wat is er beter aan als op de pc?quote:Op donderdag 12 april 2007 15:18 schreef Heintje het volgende:
*Meld
Wat is er mis met een FPS op een console?
Wil je zo graag posts in GAM halen dat je gezellig bij BoF komt spammen?quote:Op donderdag 12 april 2007 15:18 schreef Heintje het volgende:
*Meld
Minder vaak hardware upgraden.quote:
Jij moet gewoon van mijn 3e plekkie afblijven.. verder weinig te bashen en mag je van mij over IJsmeis heen hoor..quote:Op donderdag 12 april 2007 15:18 schreef Heintje het volgende:
[..]
*Meld
quote:Op donderdag 12 april 2007 15:24 schreef FJD het volgende:
[..]
Wil je zo graag posts in GAM halen dat je gezellig bij BoF komt spammen?![]()
Wellicht is het een kwestie van gewenning maar ik heb het idee dat je nooit zo snel en precies kunt richten met een gamepad als met een muis. Ook leent de layout zich minder voor een joypad. Je kan met de linker stick straven, met de rechter richten dan heb je nog twee schouderbuttons om te vuren (normal&alternative) en vervolgens nog twee knoppen om je wapen te wisselen. Wat dan als je tijdens het straven en schieten wilt bunnyhoppen of dolphindiven? Dat is de enige reden dat ik nog een beetje in leven blijf bij BF2
quote:Op donderdag 12 april 2007 15:23 schreef -chiel- het volgende:
[..]
Wat is er beter aan als dan op de pc?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |