quote:Op woensdag 11 april 2007 23:43 schreef MLPValley het volgende:
[..]
Die moet nodig pissen (of moet weer eens van bil!)
Je mag alleen in mijn onderbroek komen voor andere zaken...quote:Op woensdag 11 april 2007 23:50 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
![]()
![]()
Krijg net een briljant idee!! Tijdens de BBQ bij iedereen ff een schepje hete kolen in de onderbroek en we hebben een muliti appelen movie![]()
quote:Op donderdag 12 april 2007 03:19 schreef IJsmuts het volgende:
ik vind gewoon dat je volwaardig BoF lid mag zijn als je jezelf op wat voor een wijze voor de clan hebt ingezet. of je komt op meetings, of je dokt voor de server, of je zet wars op, of je post lekker mee op Fok! maar van die jochies die af en toe op de server spelen en dan een grote muil hebben op ons forum moeten echt optiefen![]()
ik noem een supremcars, who the fuck is dat joch????? 3lmo was ook zo'n grote schreeuwlelijk, maar die post nu wel lekker mee en komt ook even airsoften. zo hoort het. BoF is niet alleen de tag dragen en een beetje op de server lopen kutten. vind het echt godsirritant dat sommige daar anders over denken.
en ik weet zeker dat de meeste van de clan daar zo over denken. eerst bewijzen en dan een grote bek. anders optiefen![]()
kutjochies van 14![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
nu ga ik rukken op ola want dit normaal typen heeft me dus een half uur gekost. en dat is BoF!!!!
FF nog wat doorgelezen, maar moet zeggen dat je behoorlijk frustie reageerd, met name op supreme. Je ziet toch wel wat voor smilie hij erbij heeft staan?quote:Op donderdag 12 april 2007 03:08 schreef IJsmuts het volgende:
oja, mag ik als senior member eisen dat er zo'n nieuwe kutpuber uit de clan getieft wordt??!!![]()
![]()
wat een klootmongool zeg![]()
Hard werken overdag wil ook wel eens helpen..quote:Op donderdag 12 april 2007 05:03 schreef Viro het volgende:
![]()
Over een paar uurtjes weer eens naar school![]()
Pff ik wordt echt schijtziek van al die slapeloze nachtenBen nu al een uur of 36 wakker
K weet niet hoe ik het eigenlijk vol hou met school en andere activiteiten terwijl ik dagen van 48 uur maak
![]()
Iemand soms een paar tips om makkelijk in slaap te vallen, en ik wil geen medicijnen/slaappillen nemen. Gewoon een paar tips om een vaste slaapritme te creeeren![]()
![]()
goed gezegd ursel. ik snap ook de reactie nietquote:Op donderdag 12 april 2007 08:27 schreef ursel het volgende:
[..]
FF nog wat doorgelezen, maar moet zeggen dat je behoorlijk frustie reageerd, met name op supreme. Je ziet toch wel wat voor smilie hij erbij heeft staan?![]()
Ik ben verder van mening dat deze discussie meer het mug en olifant verhaal is geworden. Ik weet niet wat er voor gevallen is tussen die 2, maar bemoei me verder ook niet echt met wat die newbees doen voordat ze hier hun kop eens laten zien..
Maar ik ben dan ook gewoon goed..quote:Op donderdag 12 april 2007 08:34 schreef staticdata het volgende:
[..]
goed gezegd ursel. ik snap ook de reactie niet
Misschien kan je ruilen met Viro. Kan die vanavond een keertje slapen..quote:Op donderdag 12 april 2007 08:41 schreef 3lmo het volgende:
Blegh lange dag, en als ik thuis ben moet ik naar ontmoetingsavond voor m'n vakantiewerk...
Werken...![]()
Lijkt me duidelijk IJs. Je hebt weer eens teveel gezopen en te weinig geslapenquote:Op donderdag 12 april 2007 08:34 schreef staticdata het volgende:
goed gezegd ursel. ik snap ook de reactie niet
Lekker hoor...pas je wel op na 5 of 6 dagen niet slapen ga je doodquote:Op donderdag 12 april 2007 05:03 schreef Viro het volgende:
![]()
Over een paar uurtjes weer eens naar school![]()
Pff ik wordt echt schijtziek van al die slapeloze nachtenBen nu al een uur of 36 wakker
K weet niet hoe ik het eigenlijk vol hou met school en andere activiteiten terwijl ik dagen van 48 uur maak
![]()
Iemand soms een paar tips om makkelijk in slaap te vallen, en ik wil geen medicijnen/slaappillen nemen. Gewoon een paar tips om een vaste slaapritme te creeeren![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |