je hebt zeker ook net de "merchant of venice" gezien?quote:Op woensdag 11 april 2007 20:29 schreef crossover het volgende:
Kan ik wat geld lenen?
Van mij wel hoorquote:Op woensdag 11 april 2007 20:29 schreef crossover het volgende:
Kan ik wat geld lenen?
Ja das waarquote:Op woensdag 11 april 2007 20:40 schreef immortalsean het volgende:
[..]
da's wel beter, je mag toch geen rente vragen!
g0h, zou het?quote:Op woensdag 11 april 2007 20:44 schreef tlepel het volgende:
Knuffel -jood & knuffel-moslim
Klinkt als kloon![]()
Ik ben kloon van Salaquote:Op woensdag 11 april 2007 20:44 schreef tlepel het volgende:
Knuffel -jood & knuffel-moslim
Klinkt als kloon![]()
Oh, hier moet ik wel delen zie ik...quote:
Die zijn al aangepakt door knuffel-moslim en knuffel-jood ze hebben een speciaal plekje in de kelder gekregen.quote:Op woensdag 11 april 2007 20:54 schreef immortalsean het volgende:
waar blijft de:
knuffel-boedhist
knuffel-christen
knuffel-hindoe
knuffel-mormoon
knuffel-voodooïst
...
De knuffelpot is er in ieder geval welquote:Op woensdag 11 april 2007 20:54 schreef immortalsean het volgende:
waar blijft de:
knuffel-boedhist
knuffel-christen
knuffel-hindoe
knuffel-mormoon
knuffel-voodooïst
...
ik houd je zelfmoord niet tegen.quote:Op woensdag 11 april 2007 20:58 schreef tlepel het volgende:
Sterf allen
Ja want er kan er maar 1 zijn!quote:Op woensdag 11 april 2007 20:58 schreef immortalsean het volgende:
[..]
jij blijft onze enige echte knuffelallochtoon hoor!
Nou ja, we waren net zo lekker bezig zeg!quote:Op woensdag 11 april 2007 20:58 schreef tlepel het volgende:
Sterf allen
maedel, trek het je niet aan, sommigen zijn het niet waard om geknuffeld te worden.quote:Op woensdag 11 april 2007 21:03 schreef maedel het volgende:
[..]
Nou ja, we waren net zo lekker bezig zeg!![]()
Je vergeet de knuffel-negerquote:Op woensdag 11 april 2007 20:54 schreef immortalsean het volgende:
waar blijft de:
knuffel-boedhist
knuffel-christen
knuffel-hindoe
knuffel-mormoon
knuffel-voodooïst
...
quote:Op woensdag 11 april 2007 21:14 schreef NaaiHard-DieHard het volgende:
en de knuffel-bestialist
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik wil niet eens geknuffeld wordenquote:Op woensdag 11 april 2007 21:06 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
maedel, trek het je niet aan, sommigen zijn het niet waard om geknuffeld te worden.
*doorga met mensen doodknuffelen*
de knuffel-necrofielquote:Op woensdag 11 april 2007 21:24 schreef tlepel het volgende:
[..]
Ik wil niet eens geknuffeld worden
Alleen maar doodknuffelen
quote:Op woensdag 11 april 2007 20:29 schreef crossover het volgende:
Kan ik wat geld lenen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |