ik heb ooit een keer in een documentaire een moeder olifant zien 'huilen' om haar dode babietje...was zó zieligquote:Op donderdag 26 april 2007 20:03 schreef nokwanda het volgende:
Echt... er is niet veel verschil tussen mensen en andere diersoorten
De ene dag hebben ze er helemaal geen last van en de volgende dag komt het even hard weer terug. Het kan zelfs binnen een uur weer helemaal anders zijn.quote:Op vrijdag 27 april 2007 09:10 schreef Puckzzz het volgende:
Stuit en Karel
ik vind het herstel van de oogjes wel een beetje langzaam gaan![]()
quote:
Geen idee eigenlijk. Ze sprong er voor mij echt uit qua gedrag. Pittig vanaf het begin.quote:Op zondag 29 april 2007 17:13 schreef kauwkikker het volgende:
Schattig om te zien dat je al zo`n goede band met mudle hebt. Waarom had je eigenlijk voor haar gekozen?
EW! Wat goed!!! Enne...Mudle ook?quote:
Zo leuk trouwens om te zien hoe anders het kan gaan en hoe verschillend die kittens dan zijn.quote:Op zondag 29 april 2007 21:15 schreef Ikook het volgende:
Fijn om te zien dat hier ook alles goed gaat. Ik was even actief in het topic van Logician, maar daar heb ik jou ook voorbij zien komen
Stuit is nog steeds favoriet bij mij, wat een scheetje!
En zijn jullie er al uit, kunnen jullie Kay houden?
Wat goed!! De bak snappen ze dus ook al!!quote:Op zondag 29 april 2007 22:37 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Zo leuk trouwens om te zien hoe anders het kan gaan en hoe verschillend die kittens dan zijn.
Hier volg ik het dan van zo dichtbij en ken ik de karakters. Dan is het juist heel leuk om het ook elders mee te kunnen kijken.
btw...![]()
![]()
Heb er 3 van e 4 al op de bak zien plassen.
Ik ook.quote:Op donderdag 3 mei 2007 11:49 schreef Ikook het volgende:
Wat een mooie foto's weer Nok! Die met je kussende zoontje erop vind ik echt mooi
Morgen knuffel en achtertuin foto's als de batterijen van mijn camera weer opgeladen zijn.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |