bij de adressen voor Stuit was het zo dat ze allemaal heel okay waren maar dat mensen 1 en 2 na overleg besloten ervan af te zien. Een omdat de partner het er niet mee eens was. Twee omdat ze echt een poesje en geen katertje wilden en omdat ik Kay toch echt wil houden. Met adres 3 ben ik nog in overleg.
Het enige dat mij iets kan schelen is dat dit knuffeltje zoveel liefde krijgt als ie verdient en dat ie vooral ook veilig is. Hij is trouwens de enige die nog niet regelmatig vast voer eet. Hij vindt het maar niks.
Vanochtend trof ik trouwens de hele zooi op de kattenbak. Niet alleen meer plasjes. Ze zijn dus in een razend tempo zindelijk. Ik heb maar een klein ongelukje gevonden omdat het meissie te ver van de kattebak was. Heb haar er gelijk op gezet.
Ik dacht echt dat dat veeeel langer zou duren voor ze zindelijk waren. Maar ze zijn nog niet eens 5 weken.
Karel en Stuit hebben trouwens vanochtend heel lang in mijn armen liggen pitten.
Karel en Mudhle zijn ook al zover dat er echt ruw gestoeid wordt. Purrr doet vrolijk mee en als het haar teveel wordt zet ze hen op hun plaats door ze in een zachte wurggreep te nemen zodat ze niks meer kunnen. Daarna zijn ze dan weer uiterst lief en beleefd tegen haar
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl