quote:Op zondag 15 april 2007 22:01 schreef nokwanda het volgende:
Kay zoals altijd aan de wandel. De kleinste en nog steeds meest actieve van het stel
[afbeelding]
Je beschrijft precies wat ik haar al geefquote:Op dinsdag 17 april 2007 16:20 schreef LadyLovelyLocks het volgende:
Ze mogen vast alles, maar ze zijn nog geen drie weken en dan eten ze normaal gesproken geen vast voer. Dat komt meestal pas bij 4/5 weken of zelfs later.
Nokwanda, brokjes bevatten vrij weinig eiwitten (en kalk, tegen eclampsie), als ze blik lust zou je blik met een hoog vleesaandeel kunnen geven (kijk in de super eens naar de ingredientenlijst van aluminium kuipjes bv) of bij de DA Hill's a/d krachtvoer kunnen halen, ze kan ook kittenmelk drinken (lekker veel vet en kalk) of koffieroom. At ze hiervoor gewoon kittenbrokjes ?
Wow, hey... wat een katquote:Op dinsdag 17 april 2007 17:32 schreef Ikook het volgende:
Stuitje blijft de geweldigste! Haha zeker als half kat - half spiderman!
Mijn poesje staat trouwens in dit topic: Het grote Fok! Foto's van Beautiful Britjes-topic
Maar daar vervuil ik dit topic een beetje mee, is maar om Nokwanda even mijn poes te laten zien!
Die kittens zijn echt super....ik check dit topic minimaal 2x per dag om te kijken naar nieuwe foto's!
Erg he...![]()
![]()
Niets meer van vernomenquote:Op dinsdag 17 april 2007 16:38 schreef wonderer het volgende:
Hoe is het eigenlijk met pa afgelopen?
Oke dan! Deze voor de meisjes:quote:Op dinsdag 17 april 2007 17:37 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Wow, hey... wat een kat
zo op haar rug misstaat ze ook niet als heel apart vloerkleedje
Vind ik trouwens geen vervuiling. Zie het liever als virtuele kattenkraamvisite![]()
Kom maar op met die cadeautjes (16 zelfgebreide sokjes, 8 blauwe en 8 roze)
Die lichaamshouding en dat kopje vond ik op die foto gewoon heelquote:
Ik ook!quote:Op dinsdag 17 april 2007 17:32 schreef Ikook het volgende:
Die kittens zijn echt super....ik check dit topic minimaal 2x per dag om te kijken naar nieuwe foto's!
Erg he...![]()
![]()
quote:Op dinsdag 17 april 2007 18:59 schreef Adelante het volgende:
Doet die rooie ook dingen, ik zie 'm alleen maar liggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |