Je bedoelt dat je de films die op je pc staan op je pc laat afspelen, en dat je die kaart verbindt met de tv zodat ze ook op je tv te zien zijn?quote:Op woensdag 11 april 2007 20:08 schreef RvdLinden het volgende:
Kun je em in je pc zetten, zodat je gedownloade films ermee af kunt spelen?
quote:Op maandag 16 april 2007 16:09 schreef Remzz het volgende:
Die AB kun je zonder dat snoertje niet gebruiken.
De witte serielequote:Op maandag 16 april 2007 16:19 schreef chiren het volgende:
[..]
... echt?
Welke van de 2 snoertjes moet ik hebben dan? Misschien ligt deze nog wel ergens verstopt...
In dat geval, als je die afstandsbediening niet nodig hebt kan hij misschien wel in een bubbeltjes envelop verstuurd worden (zonderAB dan) zodat de verzendkosten ook weer meevallen...quote:Op maandag 16 april 2007 17:26 schreef Foo_niks het volgende:
gebruik die AB tog nie!
Doe maar gewoon in een doosje hoor die verzendkosten maakt me niet zoveel uit ,en wellicht wat veiliger voor de printplaat.quote:Op maandag 16 april 2007 17:46 schreef chiren het volgende:
[..]
In dat geval, als je die afstandsbediening niet nodig hebt kan hij misschien wel in een bubbeltjes envelop verstuurd worden (zonderAB dan) zodat de verzendkosten ook weer meevallen...
Hebben voor 10eur. excl verzendkosten? Ben ik er ook maar vanaf
Gemaildquote:Op dinsdag 17 april 2007 14:56 schreef Foo_niks het volgende:
[..]
Doe maar gewoon in een doosje hoor die verzendkosten maakt me niet zoveel uit ,en wellicht wat veiliger voor de printplaat.
maail je gegevens maar ,maak ik het bedrag over over
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |