Niets mis mee, niets mis mee, kameraad. Zo gaan die dingen nou eenmaal. Het schuifelt en schuurt wat, beweegt wat heen en weer, krijgt wat vrijheid en openbaart zich in onopgemerkte oorden.quote:Op donderdag 12 april 2007 11:59 schreef JamesGarner het volgende:
[..]
Ik heb ooit eens wat opgevangen, via deze of gene. Dat is alles.
Welja, natuurlijk. Mailt u maar raak, heerschap. Mijn repliek zal recht door zee zijn.quote:Op donderdag 12 april 2007 12:00 schreef JamesGarner het volgende:
Wat mij overigens zeer nieuwsgierig maakt. Indien het aanbod nog steeds open staat kunt u dan ook zeker een mail van mijn hand verwachten.
Deze dus.quote:Op donderdag 12 april 2007 12:00 schreef JamesGarner het volgende:
Wat mij overigens zeer nieuwsgierig maakt. Indien het aanbod nog steeds open staat kunt u dan ook zeker een mail van mijn hand verwachten.
Een komma had het wat kunnen maskeren. Maar ook niet echt.quote:Op donderdag 12 april 2007 12:05 schreef JamesGarner het volgende:
Hm. Vreemde zinsconstructie.
Ah. De aap is inmiddels uit de mouw zie ik.quote:
Gewoonweg niet op komen dagen is geen optie?quote:Op donderdag 12 april 2007 12:09 schreef Nostalghia het volgende:
Vernolle. Ik heb een afspraak staan voor vanavond. Daar gaat mijn kluizenaarsrecord.
Natuurlijk wel. Dat is toch altijd een optie?quote:Op donderdag 12 april 2007 12:11 schreef Misstique het volgende:
[..]
Gewoonweg niet op komen dagen is geen optie?
Et voila. Het leven kan soms zo simpel zijn.quote:Op donderdag 12 april 2007 12:11 schreef Nostalghia het volgende:
[..]
Natuurlijk wel. Dat is toch altijd een optie?
Mwoah, ik vermoed dat ik toch maar ga.quote:Op donderdag 12 april 2007 12:12 schreef Misstique het volgende:
[..]
Et voila. Het leven kan soms zo simpel zijn.
Daar gaat uw record.quote:Op donderdag 12 april 2007 12:13 schreef Nostalghia het volgende:
[..]
Mwoah, ik vermoed dat ik toch maar ga.
Om redenen die ik niet begrijp zijn ze het hier op het w*rk niet met deze stelling eens.quote:Op donderdag 12 april 2007 12:11 schreef Nostalghia het volgende:
[..]
Natuurlijk wel. Dat is toch altijd een optie?
Telt het als ik er wèl heen ga maar gewoon de hele avond mijn mond houd?quote:
donequote:
Hmmm.. Ik ben van mening dat dat niet uitmaakt. U begeeft zich immers onder de mensen, dat is erg on-kluizenaars.quote:Op donderdag 12 april 2007 12:16 schreef Nostalghia het volgende:
[..]
Telt het als ik er wèl heen ga maar gewoon de hele avond mijn mond houd?
Potvolblomme, uw schone gelaat spreekt wedermaal waarheden.quote:Op donderdag 12 april 2007 12:18 schreef Misstique het volgende:
[..]
Hmmm.. Ik ben van mening dat dat niet uitmaakt. U begeeft zich immers onder de mensen, dat is erg on-kluizenaars.
Ach, ik help alleen om het plaatje uit te tekenen. U zult zelf de keuze moeten maken, aangezien ik geen idee heb wie of wat er op u wacht vanavond.quote:Op donderdag 12 april 2007 12:20 schreef Nostalghia het volgende:
[..]
Potvolblomme, uw schone gelaat spreekt wedermaal waarheden.
Veel bier, muziek, lang verloren vrienden, thee en misplaatste gezelligheid.quote:Op donderdag 12 april 2007 12:29 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ach, ik help alleen om het plaatje uit te tekenen. U zult zelf de keuze moeten maken, aangezien ik geen idee heb wie of wat er op u wacht vanavond.
Wat voor muziek?quote:Op donderdag 12 april 2007 12:31 schreef Nostalghia het volgende:
[..]
Veel bier, muziek, lang verloren vrienden, thee en misplaatste gezelligheid.
Zeg, waan je me een helderziende?quote:
Welnee! Er had een obscuur bandje kunnen zijn oid, ik gok maar wat!quote:Op donderdag 12 april 2007 12:33 schreef Nostalghia het volgende:
[..]
Zeg, waan je me een helderziende?
Oh nee, oh nee, mp3's met een bitverversingssnelheid van honderdachtentwintig door goedkope speakers, vermoed ik.quote:Op donderdag 12 april 2007 12:35 schreef Misstique het volgende:
[..]
Welnee! Er had een obscuur bandje kunnen zijn oid, ik gok maar wat!
Ik word treurig bij de gedachte alleen al.quote:Op donderdag 12 april 2007 12:37 schreef Nostalghia het volgende:
[..]
Oh nee, oh nee, mp3's met een bitverversingssnelheid van honderdachtentwintig door goedkope speakers, vermoed ik.
Een bitverversingssnelheid van honderdachtentwintig kilobits per seconde bedoel ik natuurlijk.quote:Op donderdag 12 april 2007 12:38 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik word treurig bij de gedachte alleen al.
Je sais, monsieur, je sais.quote:Op donderdag 12 april 2007 12:40 schreef Nostalghia het volgende:
[..]
Een bitverversingssnelheid van honderdachtentwintig kilobits per seconde bedoel ik natuurlijk.
Ik ga eens even pingelen, schone dame. Mag ik mijn hoed aantikken en u een prettige voortzetting van deze dag toewensen?quote:
Dat mag. Ik wens u hetzelfde toe.quote:Op donderdag 12 april 2007 12:43 schreef Nostalghia het volgende:
[..]
Ik ga eens even pingelen, schone dame. Mag ik mijn hoed aantikken en u een prettige voortzetting van deze dag toewensen?
Dag mevrouw.quote:Op donderdag 12 april 2007 12:44 schreef Misstique het volgende:
[..]
Dat mag. Ik wens u hetzelfde toe..
OMG!quote:Op woensdag 11 april 2007 19:22 schreef Ladidadida het volgende:
Kijk allemaal, de eerste echo:
[afbeelding]
Want?quote:Op donderdag 12 april 2007 15:04 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
OMG!
Dat had ik niet van je verwacht, zo'n lay-out verneukend plaatje.
TS sucks mequote:Op donderdag 12 april 2007 14:58 schreef Gorgelmuil het volgende:
Waar is de TS? This topic sucks without TS!
sorry, maar we neuken niet allemaal onszelf...quote:Op donderdag 12 april 2007 15:04 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
OMG!
Dat had ik niet van je verwacht, zo'n lay-out verneukend plaatje.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |