Ik zal ff wat duidelijkheid verschaffen. Na de planning van het eerste openingsfeest was bv de oude bar er nog. Daar was ik toen eigenlijk wel satisfied mee, maar kreeg van verschillende kanten te horen dat niet iedere fokker die mooi vond. Ik was na lang nadenken eigenlijk wel over eens. Don heeft mij toen een ander cafe laten zien en ik heb daar het idee opgedaan voor de huidige bar. Die ben ik toen gaan bouwen en heb eigenlijk zonder echt na te denken de tweede openingsfeest geplanned, die is toen niet doorgegaan omdat RL er opeens tussen kwam, opzich kwam dat we mooi uit, want eigenlijk is het cafe nog lang niet af.
Zoals al eerder gezegd, maar volgens mij niet goed overgekomen, dit is een cafe van alle Fokkers. Dus ieder idee is altijd welkom. En geef ze ook, het kan via IM naar me gestuurd worden of gewoon zo verteld worden als ik er ben.
Er zijn nog een paar dingen die veranderd en/of aangepast gaan worden:
- De buitenmuren krijgen nog een mooie texture + ramen
- Terras krijgt nieuwe stoelen
- een dansverhoging bij de dansvloer (nog niet zeker, want ik moet nog ff kijken of het wel past)
- Op de muren binnen moet nog wat opgeplakt worden. (hier wil ik graag ideeen voor)
- vast nog wel wat andere dingen, maar die kan ik op het moment niet bedenken...
![]()
Dus heb je een idee en/of opmerking, stuur ze me!