En wat doe jij bij BFO? Ik zit bij Logistiek.. Als wat zeg ik lekker nietquote:Op vrijdag 13 april 2007 20:41 schreef annoylikethewind het volgende:
Zondag bijeenkomst bevrijdingsfestival, daarna bbq-en
Razende Reportersquote:Op maandag 16 april 2007 14:37 schreef Metsel het volgende:
[..]
En wat doe jij bij BFO? Ik zit bij Logistiek.. Als wat zeg ik lekker niet
Hmm dan kom ik je vast nog wel tegen. Ik doe coordinatie Logistiek voor het landstede plein!quote:Op maandag 16 april 2007 15:29 schreef annoylikethewind het volgende:
[..]
Razende Reporters(voor de liefhebbers: ze zoeken nog begeleiders voor de journalistenkindjes)
We huren de zaal via de gemeente, ik denk dat als de mensen van Greydanus weten wat er aanstaande zaterdag gaat gebeuren dat ze er dan een stokje (of klapstoel) voor zouden stekenquote:Op maandag 16 april 2007 15:29 schreef annoylikethewind het volgende:
[..]
Beelz, ik vind het nog steeds grappig dat er zo'n 'gewelddadig evenement' in de sporthal van Greydanus is![]()
Lol, gezellig met de directie van greydanus worstelen. Da's pas origineelquote:Op maandag 16 april 2007 16:18 schreef beelz het volgende:
[..]
We huren de zaal via de gemeente, ik denk dat als de mensen van Greydanus weten wat er aanstaande zaterdag gaat gebeuren dat ze er dan een stokje (of klapstoel) voor zouden steken
Kom je ook nog kijken dan?
Je kan ook een dvd huren van Frans Bauer en lekker thuis zittenquote:Op maandag 16 april 2007 17:44 schreef littledrummergirl het volgende:
jammer dat met het bevrijdingsfestival niet zoveel leuke bandjes komenqua dj's schijnt het wel ok te zijn, mja das niet echt mijn stukje cake.
ook topquote:Op maandag 16 april 2007 18:48 schreef navvy het volgende:
[..]
Je kan ook een dvd huren van Frans Bauer en lekker thuis zittenIk ga zelf wel ff kijken, muziek maakt me nooit zoveel uit.
Alsof je mij tegen zal komen, ik blijf toch plakken in de eerste beste kroeg.quote:Op maandag 16 april 2007 20:49 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ook top
neuh, het is in mn voortuin dus probably ben ik er toch wel te vinden ( of je nou daar of thuis in de herrie zit)
ik zeg toch heul nie dak jou tegen ga komen *insert tonguitsteek smiley* !!quote:Op maandag 16 april 2007 21:29 schreef navvy het volgende:
[..]
Alsof je mij tegen zal komen, ik blijf toch plakken in de eerste beste kroeg.
Waren de 2 mooiste 9 minuten van je leven!quote:Op maandag 16 april 2007 21:43 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik zeg toch heul nie dak jou tegen ga komen *insert tonguitsteek smiley* !!volgens mij herken ik je niet eens
de twee keer dat ik je gezien heb waren niet langer dan 10 minuten
quote:Op maandag 16 april 2007 21:59 schreef navvy het volgende:
[..]
Waren de 2 mooiste 9 minuten van je leven!
dat is zekerquote:Op maandag 16 april 2007 21:59 schreef navvy het volgende:
[..]
Waren de 2 mooiste 9 minuten van je leven!
Wij pwnen jullie er allemaal uit!quote:
Mannen he!quote:
Gingen we het nu nog over bier en tieten hebben of moeten we ff wachten totdat Beelz ook online is?quote:
Als ik in de spiegel kijk elke ochtend weet ik waarom ik tieten krijg, door het bier!!!quote:Op dinsdag 17 april 2007 23:30 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Gingen we het nu nog over bier en tieten hebben of moeten we ff wachten totdat Beelz ook online is?![]()
quote:Op dinsdag 17 april 2007 23:30 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Gingen we het nu nog over bier en tieten hebben of moeten we ff wachten totdat Beelz ook online is?![]()
Wat? houden vrouwen niet van beren met laserogen?quote:Op woensdag 18 april 2007 15:44 schreef annoylikethewind het volgende:
*weet opeens waar alle vrouwelijke posters zijn gebleven*
Had zaterdag ook wel ff willen kiekn, ware het niet dat er een zuipfeest is bij de voetbal!quote:Op woensdag 18 april 2007 19:42 schreef beelz het volgende:
Uitgewerkt en uitgegeten. Shoarma is goed spul.
Vanavond lekker rustig aan doen en morgen overdag vrij. Heb bende zin in zaterdag.
ik ook!quote:Op woensdag 18 april 2007 19:42 schreef beelz het volgende:
Heb bende zin in zaterdag.
Hoelaat begint dat spektakel dan?quote:Op woensdag 18 april 2007 19:42 schreef beelz het volgende:
Uitgewerkt en uitgegeten. Shoarma is goed spul.
Vanavond lekker rustig aan doen en morgen overdag vrij. Heb bende zin in zaterdag.
Zuiplap!quote:
kloptquote:
Zaal open om half 8, start show om 8 uur.quote:Op donderdag 19 april 2007 09:34 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Hoelaat begint dat spektakel dan?![]()
klik hier voor een onthaastingscursusquote:Op donderdag 19 april 2007 17:36 schreef navvy het volgende:
Middag Zwolle! Onthaasten is de basis vanavond!
"DeVoorde is gevestigd op het landgoed Den Alerdinck, temidden van bossen en uitgestrekte landerijen, ongeveer 15 km van Zwolle. Op dit landgoed van de Vereniging Natuurmonumenten worden onze gebouwen omringd door groen en stilte. Op deVoorde verblijf je dichtbij de natuur, die het terrein elk seizoen een andere aanblik geeft. Verblijven op deVoorde is leven met een dagritme, waarin zorg en aandacht centraal staan. In onze ruimtes en op het terrein is plaats voor alleen zijn en ook voor gesprek en plezier".quote:Op donderdag 19 april 2007 18:02 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
klik hier voor een onthaastingscursus
Met officiële excuses voor de spammerij
En die zit je nu op te zuipen in de kroeg? Althans, dat zou ik doenquote:Op donderdag 19 april 2007 22:14 schreef Sitethief het volgende:
Ik heb al 70 eurotjes voor de hartstichting bij elkaar geharkt
quote:Op donderdag 19 april 2007 22:38 schreef navvy het volgende:
[..]
En die zit je nu op te zuipen in de kroeg? Althans, dat zou ik doen![]()
en rondjes voor iedereenquote:Op donderdag 19 april 2007 22:38 schreef navvy het volgende:
[..]
En die zit je nu op te zuipen in de kroeg? Althans, dat zou ik doen![]()
70 euro, ik bedoell, rondjes? Lekker zelf op zuipenquote:
Heilig boontje!quote:
Mijn moeder is hoofdcollectantequote:
ze collecteert met haar hoofd?quote:
Die zou haar lieve lieve zoontje toch nooi verdenken....quote:
quote:Op donderdag 19 april 2007 23:06 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Die zou haar lieve lieve zoontje toch nooi verdenken....![]()
Kop?quote:Op vrijdag 20 april 2007 01:06 schreef beelz het volgende:
Kaas.
Das hier om de hoekquote:Een lerares heeft een leerling van een kleuterschool in Zwolle voor straf korte tijd vastgebonden om de jongen in de klas rustig te krijgen. De school betreurt het incident. Dat meldde de instelling vrijdag.
Het incident vond ongeveer drie weken geleden plaats op basisschool De Wendakker. De leerling rende door de klas. Om de kleuter tot kalmte te manen, bond de lerares een touwtje om zijn benen.
"Hij kon zich nog wel door de klas bewegen, maar niet meer rennend", zei Wubbo Wever, bestuursvoorzitter van Vivente, stichting christelijk primair onderwijs Zwolle. "Dit is onacceptabel gedrag. De lerares heeft meteen bij de moeder van de leerling excuses aangeboden."
En ik benijd je!! Elke dag uit kunnen slapen, $#@@#!@quote:
Ik trok het niet meer, vrij genomen dus. Prettig weekend alvast!quote:Op vrijdag 20 april 2007 13:39 schreef annoylikethewind het volgende:
Ik denk dat heel veel ouders hun kinderen ook wel eens een touwtje om hun benen willen binden
Misschien had ze beter z'n veters aan elkaar kunnen knopen, dat gebeurt zo vaak op scholen![]()
Bijna weekend voor mij, nog iets meer dan anderhalf uur![]()
Uitslapen??quote:Op vrijdag 20 april 2007 13:39 schreef navvy het volgende:
[..]
En ik benijd je!! Elke dag uit kunnen slapen, $#@@#!@
Dag buurman![]()
Nee; als je dat iedere dag kunt doen zoals ik is er geen lol meer aan...quote:Op zaterdag 21 april 2007 10:53 schreef navvy het volgende:
Dude, zulke dingen moet je 's middags doen. Uitslapen moet je!
Mooi! De volgende keer kom ik kijken! Geen doden gevallen?quote:Op zondag 22 april 2007 18:01 schreef beelz het volgende:
Zo, de show was een succes. Gesneuvelde tafels en stoelen en een hersenschudding
Nah geen zwaar gewonden, wel te moe om daarna fatsoenlijk bier te drinken.quote:Op zondag 22 april 2007 21:43 schreef navvy het volgende:
[..]
Mooi! De volgende keer kom ik kijken! Geen doden gevallen?
Ik heb nog mijn best gedaan om al mijn tegenstanders te vermoorden maar verder dan bewusteloos kwam het nietquote:Op zondag 22 april 2007 21:43 schreef navvy het volgende:
[..]
Mooi! De volgende keer kom ik kijken! Geen doden gevallen?
Het openbaar vervoer is een grote schijtzooi, wees blij als je eenmaal een auto hebtquote:Op maandag 23 april 2007 13:25 schreef littledrummergirl het volgende:
stomme %^&)(*&T^&*() bus staking! nu zit ik iig tot 16:00 vast in amersfoort ( aan de andere kant, ik kan lekker een dagje thuis blijven van school) en nou willen die malloten ook nog eens een hele week gaan staken..
quote:Op maandag 23 april 2007 14:36 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Het openbaar vervoer is een grote schijtzooi, wees blij als je eenmaal een auto hebt
Meer trainen!!quote:Op maandag 23 april 2007 14:08 schreef beelz het volgende:
[..]
Ik heb nog mijn best gedaan om al mijn tegenstanders te vermoorden maar verder dan bewusteloos kwam het niet
meh ik heb em ook pas de 3e keer gehaald. Er is iets mis bij die gasten van het CBR want er is niks mis met mijn rijstijl (vraag Beelz maar...)quote:Op maandag 23 april 2007 14:38 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]maar die heb ik dus niet, onlangs gezakt
![]()
Slachtoffers is een betere naamquote:Op maandag 23 april 2007 16:58 schreef littledrummergirl het volgende:
en die mensen zijn vrijwilligers?
en daar spring je dan een paar keer bovenop?quote:Op maandag 23 april 2007 17:16 schreef beelz het volgende:
[..]
Slachtoffers is een betere naam
Is trouwens dezelfde knekker op de foto's, deze zijn uit mijn eerste match van zaterdag... ik had er 2.
Ik spring erop, buig zijn armen en benen op manieren waarop het niet hoort, ik mep ze en schop ze en sla met stoelen. Dan leg ik ze op een tafel en spring ik op ze zodat de tafel breekt en mijn tegenstander stuk isquote:Op maandag 23 april 2007 17:18 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
en daar spring je dan een paar keer bovenop?
mij niet gezien
Er is wraak genomen, beelz is met de klapstoel bewerktquote:Op maandag 23 april 2007 17:18 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
en daar spring je dan een paar keer bovenop?
mij niet gezien
En in oktober op Night of Infamy 2 neem ik wraak gok ik zoquote:Op maandag 23 april 2007 18:36 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Er is wraak genomen, beelz is met de klapstoel bewerkt
Ikquote:Op dinsdag 24 april 2007 09:13 schreef Sitethief het volgende:
Welke eikel heeft mijn lekkere zonnetje gestolen.
Kut; ik dacht dat ik die laatst had af laten fikken...quote:Op dinsdag 24 april 2007 09:55 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Ik
Het moet even regenen dan is de auto weer schoon
quote:Op dinsdag 24 april 2007 10:32 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Kut; ik dacht dat ik die laatst had af laten fikken...(toch de verkeerde auto dus... anders had ik nu zon gehad!
)
Als ik eerst mijn sigaretten uit de auto mag halen zou het niet erg zijnquote:Op dinsdag 24 april 2007 10:32 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Kut; ik dacht dat ik die laatst had af laten fikken...(toch de verkeerde auto dus... anders had ik nu zon gehad!
)
Moggeh mensen!
je shag bedoel jequote:Op dinsdag 24 april 2007 14:12 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Als ik eerst mijn sigaretten uit de auto mag halen zou het niet erg zijn
nee maar ik was het aardig vergetenquote:Op dinsdag 24 april 2007 21:49 schreef annoylikethewind het volgende:
ja het gaat niet zo snel meer he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |