jazeker!quote:Op woensdag 11 april 2007 18:39 schreef ijsbrand-simon het volgende:
denk je dat ie door de volgende apk komt?
Waarom doe je er dan niet voor een paar tientjes een nieuwe apk bij dan? Verkoopt een stuk makkelijker waarschijnlijkquote:
Wat kost het ong om dit te vervangen ?quote:Op woensdag 11 april 2007 18:22 schreef akkom het volgende:
lekt alleen een klein beetje olie (keerring) die moet vervangen worden!
zal wel 1 op 13 zijn (13 kilometer per liter dus)quote:Op donderdag 12 april 2007 17:14 schreef Elvander het volgende:
Rijdt dat ding echt 1:7,7 ?????
in Budel (iets onder Eindhoven)quote:Op donderdag 12 april 2007 19:43 schreef NootjesBV het volgende:
Waar staat de auto ?
ok laat maar weten dan geef ik je m'n 06-nummer om eventueel iets af te sprekenquote:Op donderdag 12 april 2007 21:57 schreef NootjesBV het volgende:
Ik ga even overleggen. Heb wel intresse.
dat valt wel mee hoor, je kunt er zo bij!quote:Op vrijdag 13 april 2007 12:31 schreef Repeat het volgende:
wel een interessante auto, alleen zon keerring vervangen is wel een hels karwei
nee want ik wist vantevoren dat ik maar 2 a 3 maanden met deze auto zou rijden en er dan ook geen kosten (geld) wou induwen, daar is de tijd dat ik er mee rij te kort voorquote:Op vrijdag 13 april 2007 19:29 schreef Repeat het volgende:
Heb je toevallig uitgezocht wat het vervangen van die keerring kost?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |