Wees dan echt gewoon lelijk drastisch en bel de politie en zeg dat je iemand schijnbaar onder invloed over de weg hebt zien zwabberen!quote:*nu rijdt hij met een dronken kop ook weer weg met de auto... vast naar een kroeg... ik heb m gewaarschuwd , kratje = buren
quote:Op woensdag 11 april 2007 17:46 schreef Basp1 het volgende:
Ik zou als alcohlist meteen andere sloten op mijn deur gezet hebben, wanneer ik mijn biertjes niet meer mag drinken omdat een puber denkt te weten wat goed voor me is.
Ik weet dat je kunt lachen met alcoholisten, maar zo leuk dat je niet meer zonder ze kunt zijn ze nou ook weer niet...quote:Op woensdag 11 april 2007 17:20 schreef weasel85 het volgende:
Dus het is een alcoholistverslaafde...
quote:Op woensdag 11 april 2007 17:51 schreef Gripper het volgende:
Ik weet dat je kunt lachen met alcoholisten, maar zo leuk dat je niet meer zonder ze kunt zijn ze nou ook weer niet...
De definitie alcoholverslaafde is niet iemand die agressief wordt als je m bitchslapt, ieder normaaldenkend nuchter persoon zou je het liefst tanden laten spugen als je dat flikt.quote:Op woensdag 11 april 2007 17:20 schreef weasel85 het volgende:
(ok e ik moet van m afblijven maar het was gewoon een slapping hand, wat niet eens pijn doet, was alleen om te kijken of hij aggresief zou reageren, dat deed hij dus.) Dus het is een alcoholistverslaafde...
quote:Op woensdag 11 april 2007 17:46 schreef Basp1 het volgende:
Ik zou als alcohlist meteen andere sloten op mijn deur gezet hebben, wanneer ik mijn biertjes niet meer mag drinken omdat een puber denkt te weten wat goed voor me is.
Heb wel vaker zulke situaties gehad... oa met mijn vader... dusja
quote:Op woensdag 11 april 2007 18:41 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Als je het mij vraagt azen ze gewoon op z'n huis.
Ga toch weg joh
waar bemoei je je mee, jullie wonen er pas sinds november. Je moeder moet haar verantwoordelijkheid nemen. En samen met jou vertrekken. Beetje de hele buurt erbij betrekken, door de politie laten oppakken en verplicht laten opnemen, zo'n snotaap dat je bent! Wees blij dat de man je onderdak geeft.
De hele buurt was er al bij betrokken voordat we hierin woonden ( wisten we veel )
En waar hebben we het over? 10 biertjes op een avond?
10-15 per dag hé 's ochtends beginnen en dan blijft ie voor de rest van de dag boven op zijn bed ( elke dag ja )
Je mag van geluk spreken als de gast zo dadelijk niet een bierfles op je bakkes stuk slaat!![]()
Mag hij gerust proberen, klaag ik m lekker aan![]()
Maar ik heb natuurlijk veel aan deze reacties, blijf ze vooral posten...quote:Op woensdag 11 april 2007 19:52 schreef Malebolgia het volgende:
[..]
De definitie alcoholverslaafde is niet iemand die agressief wordt als je m bitchslapt, ieder normaaldenkend nuchter persoon zou je het liefst tanden laten spugen als je dat flikt.
Mwah, in mijn vriendengroep zouden ze mij raar aankijken![]()
Het lijkt erop dat je jezelf heel er veel laat meeslepen in deze situatie, zo ver zelfs dat het nu ook jouw probleem is geworden. Resultaat: er nu nóg iemand met een probleem. Je denkt misschien zelf wel dat je met 2 benen stevig op de grond staat, maar het is aftellen tot je het niet meer aankan achter het drankprobleem van een verslaafde aan te rennen en je zelf instort. Wie weet grijp je dan zelf ook wel naar de drank![]()
Ik doe het voor mijn moeder, hij zegt veel vieze dingen tegen haar, hij kwetst haar ook behoorlijk.... dus ik kom op voor mijn moeder, ze doet al veel voor mij... maar dat die vent niets met haar doet...
Je moeder (en jij) zijn afhankelijk geworden van een alcoholverslaafde, het is zijn huis en hij mag daar zuipen wat hij wil, Zijn huis snap ik, hij mag zoveel roken als hij wilt, maar bij drank gebruik is er toch een moment waar je MOET stoppen, en dat is het moment dat mijn ma en ik het welletjes vinden. ( hij zuipt zolang door tot hij erbij neervalt, of dat hij voor de rest van de dag niet meer beneden komt, zijn hond niet meer uitlaat etc, niet meer komt eten ) het is zijn leven en hij mag dat verkloten zo veel hij wil. Agree Het is aan jullie om daar niet de dupe van te worden, ik sluit me dus aan bij bovenstaande berichten; ga daar weg. Doen we ookSteek die energie die je nu kwijt bent aan kratten bier naar de buren slepen in het zoeken naar een nieuwe woning ipv het probleem op de woningbouw te storten.
Nou, hij heeft dus weer een krat gekocht, 4 volle biertjes op zijn kamer gelegd, mijn ma kwam hier bij me klagen, ik zeg maar gooi die krat maar achter in mijn bak, neem ik wel mee naar school... en hij gaat naar die kliniek morgen ochtend met mijn moeder dan zien we verder
Over je probleem met hem naar de kliniek krijgt: alcoholisten zijn net kleine kinderen, als jij zegt 'dit' zeggen zij 'dat' als jij zegt 'ja' zeggen zij 'nee'. Je krijgt die gast niet naar een kliniek tenzij hij beseft dat er iets moet gebeuren aan zijn alcohol gebruik en erkent dat hij dat niet alleen kan.
Zelfs zijn beste vriend is hier gekomen om het dat zeer goed duidelijk te maken... De hele buurt staat hier ook achter
En to1ch kan ik het niet laten: wat heeft een 21-jarige nog in het huis van zijn moeder? Heb jij geen studie om te doen of een baan die jouw naam schreeuwt? Get your own life!
Nou.. das best een behoorlijke vooroordeel, je kent me niet, ik heb een handicap waardoor ik iets moeilijker aan werk kom, helaas wil ik wel werken, maar ze hoeven mij niet.. en ik doe een voltijd opleiding, die een 1 jaar duurt, half jaar school dan half jaar stage... Ik doe ook veel moeite voor mijn moeder om dingen bij te leggen...
quote:Op woensdag 11 april 2007 18:37 schreef Copycat het volgende:
Hoe lang heeft je moeder eigenlijk al een relatie met die man? En hoe was jouw relatie met hem voordat jij en je moeder bij hem zijn gaan inwonen?
quote:Op woensdag 11 april 2007 18:37 schreef Copycat het volgende:
[..]![]()
Hoe lang heeft je moeder eigenlijk al een relatie met die man? En hoe was jouw relatie met hem voordat jij en je moeder bij hem zijn gaan inwonen?
lees et topic es natte windquote:Op vrijdag 13 april 2007 16:24 schreef Gluckskafer het volgende:
Ach zeikerd, wat is er mis om na een lange dag werken heerlijk thuis wat biertjes weg te drinken.
En wie denk jij wel niet te zijn om een ander in zijn eigen huis een 'drankverbod' op te leggen.
Bemoei je met je eigen zaken. Beetje zijn werk lopen bellen![]()
En dan ook nog alle buren erbij te betrekken. Nou als je bij mij aan de deur kwam zeiken, had ik jou wel een lesje geleerd![]()
Boh gek,quote:
Ok, google voor de grap eens op alcoholverslaving? is echt niet leuk hoor als iemand in je familie alcoholverslaafd is. Tien biertjes op een dag is echt niet normaal en levert echt grote problemen op voor huisgenoten van die gast en die gast zelf, hoe goed doe jij je werk als je de avond ervoor tien biertjes hebt gedronken? En de avond daarvoor ook en de avond daarvoor ook? Als zijn baas erachter komt is ie sowieso zijn baan kwijt.quote:Op vrijdag 13 april 2007 19:21 schreef Gluckskafer het volgende:
[..]
Boh gek,
Ik lees het warrige topic, en constateer:
- Dat TS bij een ander in huis is gaan wonen, en in ZIJN (die vriend) huis, zijn bier aan de buren gaat geven![]()
- Dat TS hem slaat. En oh oh oh hij word agressief, dushij is alcholist? Rare redenatie.
Als je mij zou slaan zou ik dat ook niet als een mietje laten passeren. En toch ben ik geen alcoholist.
- En TS heeft het steeds over ik ik ik. Terwijl hij niks te willen heeft.
ALs het hem niet bevalt bij de kerel die wel van een pilsje houdt, gaat hij maar vandaag nog weg daar.
- En dat hij zijn buren erbij betrekt vind ik ook zo achterlijk. Houdt je problemen lekker binnenshuis ofzo.
En je bemoeit je gewoon te veel met hem. Wees blij dat je bij hem mag wonen.
Je bent ook maar het zoontje van de vriendin van die kerel.
En helemaal kansloos: zijn werk gaan bellen waarom hij afwezig was![]()
En, (met alle respect) ts zal wel uit een soort tokkie-familie komen, met een sociale achterstand, als ik het allemaal zo lees.
Het is enigszins naief om te denken dat hij stopt met drinken als je de alcohol weghaalt.quote:Op maandag 16 april 2007 17:31 schreef gijsbert2002 het volgende:
Die gast van zijn drank weghouden is hulp voor zowel hem als voor de andere mensen die in dat huis wonen...
idd de oplossing, het zijn vooral vrouwen die blijven door zeuren over een biertje meer of minder. Er is vaak niets aan de hand, maar vrouwen maken de problemen juist.quote:Op maandag 16 april 2007 17:34 schreef Roellio het volgende:
Je kunt ook gewoon gezellig meedrinken! Dan verdwijnen je problemen als sneeuw voor de zon!
Hartelijk pils!
Wat hij zegt.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |