email, en moment verschilt van klant tot klant. Ik ken iemand die kreeg 5 minuten na aanmelding al een mailtje, een ander pas na 5 dagen.quote:Op donderdag 12 april 2007 11:25 schreef Gstyles het volgende:
[..]
hehehelekker antwoord.. hoe krijg je bericht en wanneer? Heb mezelf een maand geleden aangemeld en weet nog van niets....
![]()
Ik zit er zo 1 a 3 meter af dus ik denk dat ik wel iets ziequote:Op donderdag 12 april 2007 09:41 schreef BMH het volgende:
[..]
Nee. Je oog kan zoveel detail enkel op een hele kleine marge afstand zien. Zit je te dichtbij of te veraf dan mis je teveel detail waardoor 1080p nutteloos word op een 37".
[afbeelding]
Wat is de bron? Xbox360fanboy.com?quote:Op donderdag 12 april 2007 11:06 schreef Panick het volgende:
Interview met David Jaffe.,
[..]
Interessante stukjes in bold
Nou ja, je kan zeggen wat je wil maar de kritiek op BluRay gaf ie dus wel.quote:Op donderdag 12 april 2007 13:00 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Wat is de bron? Xbox360fanboy.com?Gametrailers had een (video) interview met hem (Bonus Round) en wat hij zei komt duidelijk niet overeen met wat in dit pauper bericht staat. Tis gewoon een belabberde vertaling, stomme k*t fanboys toch ook
.
En God of War op de Xbox, yeah riiiight.
quote:Chauffeur is onderweg 12-04-2007 ***, pakkettendistributie
quote:
Die gedachte ging constant door me heen onderweg van de MM naar huis. Gelukkig was er niets aan het handje...quote:
geen knopjes op de tv daarvoorquote:Op donderdag 12 april 2007 18:11 schreef Nielz. het volgende:
Aaaah ik kan mijn afstandsbediening niet vinden dus kan ik de TV niet op AV zetten.
quote:Op donderdag 12 april 2007 18:11 schreef Nielz. het volgende:
Aaaah ik kan mijn afstandsbediening niet vinden dus kan ik de TV niet op AV zetten.
Ik zal je zo toevoegen.quote:Op donderdag 12 april 2007 18:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
PSN:
NotoriousRoy
Voeg me maar toe
Leer mij PS3 kennen.quote:Op donderdag 12 april 2007 19:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik heb net alles ingesteld en heb Flow, Blast Factor en Rub a Duck gedownload. De rest van mn games krijg ik zaterdag of zondag pas![]()
Interface is iig erg mooi en goed uitgewerkt
Bronquote:Sony Continues 20 Gig PS3 in Japan
No plans to drop the low-end model overseas.
April 12, 2007 - Bummed about the death of the 20 gigabyte model PS3? Then you may want to consider importing, as it seems that Sony Computer Entertainment currently plans on continuing to sell the 20 Gig model in Japan.
When asked about the decision to drop the lower end model from North American retail, a representative of SCE told Famitsu.com, "We're currently not considering changes akin to North America. However we would like to react flexibly with the market."
We conducted a quick check of that very market today via a few Tokyo game shops and found both 20 Gig and 60 Gig models available for purchase. We also found used versions of both packages, with one retailer charging 42,800 yen for a used 20 Gig model and 49,800 yen for a used 60 gig model. The usual retail prices for new versions are, respectively, 49,800 yen and 59,800 yen.
Kijk eens Roy:quote:Op donderdag 12 april 2007 19:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Wat is er leuk aanquote:
Weet ik veelquote:
Daar heb je gelijk inquote:Op donderdag 12 april 2007 22:39 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Weet ik veelMoet toch wat zeggen
Nee maar het is een mooi plaatje, de Xbox 360 en PS3 naast elkaar. PS360 FTW!!!!![]()
duurquote:Op donderdag 12 april 2007 23:27 schreef SnakeNL het volgende:
hoe duur gaat dat oled kosten eigenlijk
Oled = lang wachten totdat betaalbaar is. Minimaal een jaartje of drie denk ik zo.quote:Op donderdag 12 april 2007 23:21 schreef SocialDisorder het volgende:
voorlopig ziet het upgrade project bij mij thuis er als volgt uit:
PS3
5.1 surround set
Full HD OLED TV
Mocht ik in de tussentijd tegen een leuke LCD aanbieding aanlopen en ik heb per ongeluk de geldtiefes, koop ik em natuurlijk wel, maar ik ga liever gelijk goed gamen.
Die wagen op het eerste plaatje is gewoon bijna niet meer van echt te onderscheidenquote:Op donderdag 12 april 2007 23:26 schreef Cyberia18 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
GTHD owned duidelijk.
Dat durf ik niet te zeggen, maar de carmodels ín GTHD zien er zoveel echter uit dan in Forza 2. Check de details van de rimsquote:Op donderdag 12 april 2007 23:51 schreef RAM_ het volgende:
jesus idd is dat echt ps3 ingame??
Download de GT:HD game dan.. tis gratis..quote:Op donderdag 12 april 2007 23:51 schreef RAM_ het volgende:
jesus idd is dat echt ps3 ingame??
Hansoolooquote:PS3 HDD Contents
From the analysis performed so far, here are some findings:
1. The HDD is encrypted with a (most probably) Sony proprietary format.
2. If Linux is setup on the machine, the HDD will contain the relevant ext2 or ext3 partitions, but it will NOT be visible to a regular OS. This is because, the HDD does NOT have a standard partition table. If one uses WinHex to scan the HDD, then the program will find the ext2/ext3/swap partitions at their respective offsets.
3. A program has been written to scan blocks of 16bytes for where contiguous data is on the HDD. This program has identified major blocks of data on a freshly formatted 60GB HDD.
4. Of major interest is that right around the 380MB marker, we start seeing blocks of 64KB data, and this repeats itself EVERY 183.72MBs. Why does a system need 64KB worth of markers every so often, is a mystery at the moment.
5. Each HDD is "individualized" the moment it is formatted on a particular PS3 unit. An individualized HDD CANNOT be used in another PS3 unit due to (in theory) a unit based signature being written to each HDD.
6. A project is underway to "individualize" 2 same make and model (Seagate Momentus 60GB 2.5" SATA) HDDs and perform a byte level diff to spot differences in the disk layouts.
7. This diff will also be analyzed by the data block scanning program mentioned in Item-3 above.
Ik vraag me af of er op een gegeven moment de betaalde spellen intercept kan worden en dan torrentenquote:CF3B5's PS3 Proxy Server GUI for Windows. Install PlayStation Store online games and demos via your PC!
ja niks gehoord nogquote:Op vrijdag 13 april 2007 00:39 schreef SToRM81 het volgende:
@Deacon-Tigra: Hoe is het eigenlijk met je 'PayStation'?
Nog iets van Sony gehoord?
PS3onlyquote:Mysterieuze God of War countdown voor deel III?
Enige tijd geleden ging de website Island of Rhodes online. Een mysterieuze countdown verscheen tussen Kratos, de geld uit God of War, en een brandend veld. Vannacht liep de countdown af en het bleek, zoals verwacht, allemaal om God of War II te gaan. Althans, zo leek het op het eerste gezicht maar er blijkt meer te zijn!
Allereerst is er een cheatcode te vinden om God of War II in HD af te spelen. Mocht je dus eind deze maand God of War II op je PlayStation 3 in High Definition willen spelen, moet je even deze cheatcode zoeken. Dat doe je door het volgende te doen: Je klikt op Proceed, zodat je een hele lap tekst krijgt in plaats van een filmpje. In het plaatje achter deze tekst zijn griekse letters verstopt, die samen de naam Kratos vormen. De letters zijn op de volgende plekken te vinden:
Kappa (Onder de Iota, rechts)
Rho (Linker boven hoek. Let op, deze letter lijkt op onze P)
Alpha (Op het gebouw naast het schild van de soldaat rechts onderin)
Tau(Onder de Upsilon links)
Omnicron (Rechter bovenhoek)
Sigma (Op het blok bij de voeten van de soldaat rechts onderin, Let op, deze letter lijkt op onze Z)
Vervolgens klik je op Proceed, zodat je nogmaals bij een filmpje komt en dan zie je rechts opnieuw Proceed. Vervolgens krijg je een puzzel waarbij je plaatjes moet verschuiven om één plaatje te krijgen. Klik je hierna weer op proceed, dan krijg je de cheatcode.
Vervolgens is er echter meer! Er verschijnt dan een link, 'You Seek An Audience With The Fates'. Klik hierop en je komt bij het volgende:
Een nieuwe countdown, waar op dit moment alleen de G van God of War te zien is en CH, de eerste twee letters van een nieuwe subtitel. Wat dit moet zijn is nog een beetje onduidelijk, maar zeer waarschijnlijk gaat het hier om de God of War voor de PlayStation 3. Het is echter ook mogelijk dat het om God of War voor de PSP gaat, deze moet immers deze herfst al uitkomen. In elk geval komt er dus over 11 dagen meer info omtrent deze vreemde countdown.
Shssss.... Leren voor tentamensquote:Op vrijdag 13 april 2007 00:53 schreef Deacon_Tigra het volgende:
![]()
![]()
iedereen die het nog niet heeft gedaan
neem een US account en download de trailer van Little Big Planet![]()
4 minuten lang genieten![]()
wanneer denk je dat ik een nieuwe TV ga kopen?quote:Op donderdag 12 april 2007 23:31 schreef Crashcat het volgende:
[..]
Oled = lang wachten totdat betaalbaar is. Minimaal een jaartje of drie denk ik zo.
http://tweakers.net/nieuws/47099/Sony:-Nog-dit-jaar-oled-tvs-op-de-markt.html
Tatung's 42" full hd of een panasonic plasma is ook goed te doen hoor... En helemaal zo duur nog niet![]()
Taatung
quote:Op vrijdag 13 april 2007 01:10 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
In tegenstelling tot sommigen koop ik geen TV om op te gamen, maar om op te gamen,
Misschien handiger om gameplay shots te vergelijken..quote:Op donderdag 12 april 2007 23:26 schreef Cyberia18 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
GTHD owned duidelijk.
Snap ik geen ruk van. Na de schuifpuzzel kom ik bij een lange romijnse code en een invul-veld terecht. Wat ik met die code moet en hoe je daarmee GOW2 op de harde schijf kan zetten is me een raadsel...quote:
quote:Not only will you be able to buy the game in July, but Factor 5 also confirmed that there will be a downloadable PlayStation Network demo at some point. It's unclear as to whether the demo will hit before the final release or after, but it isn't supposed to be too far off either way.
DVDs kijken via een HDMI kabel van je Playstation 3 op een LCD/Plasma, vind ik beduidend mooier dan op een "normale" TV.quote:Op vrijdag 13 april 2007 01:10 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
wanneer denk je dat ik een nieuwe TV ga kopen?Ik heb nu een mooie goede Philips 82 cm 100Hz TV staan, doet het nog prima. In tegenstelling tot sommigen koop ik geen TV alleen maar om op te gamen, maar om op te gamen, TV te kijken en films kijken. Slechts 1 van die drie is momenteel in HD en nog niet eens altijd in Full HD.
En nee, ik ga niet mijn DVD collectie omzetten in BluRays. Te duur, en de meeste tranfers zijn gewoon een schande voor het label BluRay momenteel.
Er was toch ook een demo in omloop die draaide op de engine van de PS2?quote:Op vrijdag 13 april 2007 08:05 schreef Panick het volgende:
[..]
Misschien handiger om gameplay shots te vergelijken..
Dit is namelijk ook GT:HD. Prachtig dat publiek..
Neemt niet weg dat GT:HD er bizar vet uit ziet, alleen is dit geen vergelijkinsmateriaal.
Bronquote:Hi. New stuff to say. Army count now at 2400...could get higher.
All army members have own AI and can get blown up or come and attack you.
The AI for the army is done on one SPU. It uses no main RAM, but only the Ram on board the SPU...that's right...
"Bloody impressive you can have it running on one single SPU with all the data available. You are able to parse through the horde of soldiers over and over again without touching the main RAM. Now that is how to make the Cell sing."
They will feel like an army and not a rabble and different sections will be following orders - It should move and attack like its a bunch of separate units coordinated by commanders etc. Not just have 1000 people standing around waiting to pick on a girl![]()
The lighting in the recent pics was a design choice...all the HDR and DOF is still there...just artists changed it for that area.
Denk dat ik alleen al voor deze game een PS3 aan ga schaffen. September kwam ie uit toch?quote:Op vrijdag 13 april 2007 09:45 schreef Fallen het volgende:
Nieuwe Lair screens, videos op IGN!
[afbeelding]
[..]
Ben dan wel benieuwd hoe ze dat voor elkaar hebben gekregen aangezien een SPU 256KB geheugen ter beschikking heeft.quote:Op vrijdag 13 april 2007 11:11 schreef SToRM81 het volgende:
Leuk stukje over Heavenly Sword:
[..]
Bron
Ik weet niet of het waar is, maar het klinkt wel goed.
Zo te zien kunnen die SPU's dan behoorlijk wat werk overnemen en zodoende meer RAM vrijlaten voor andere taken![]()
Lijkt me trouwens wel vet als ze zulke technieken ook in GTA IV zouden gebruiken, zodat je straten hebt waar honderden mensen tegelijk lopen![]()
idd RedemptioN verschil is aanzienlijk! PS3 weergave op een LCD is superieur!quote:Op donderdag 12 april 2007 23:14 schreef RedemptioN het volgende:
mooie fotosmaar allebei geen hdtv...gewoon sparen/kopen het is het waard
, verschil is grandiiiooooooooos, serieus =] en niet zeuren gewoon doen!, ik zal binnenkort is zon ding kopen waardoor ik mijn boxen setje op de ps3 kan aansluiten, en dan ook is posten hier =]
Lair ziet er wel ziek uit vooral het water! alleen lijkt me beetje saai beetje rondvliegen op zon draak en duizende mennekes afslachten.quote:Op vrijdag 13 april 2007 09:45 schreef Fallen het volgende:
Nieuwe Lair screens, videos op IGN!
[afbeelding]
[..]
juliquote:Op vrijdag 13 april 2007 11:26 schreef Morthill het volgende:
[..]
Denk dat ik alleen al voor deze game een PS3 aan ga schaffen. September kwam ie uit toch?
Gecalibreerde plasmaquote:Op vrijdag 13 april 2007 12:35 schreef Gstyles het volgende:
[..]
idd RedemptioN verschil is aanzienlijk! PS3 weergave op een LCD is superieur!![]()
Heb je wel eens op een gecalibreerde plasma gespeeld?quote:Op vrijdag 13 april 2007 14:22 schreef SocialDisorder het volgende:
LCD/Plasma is het geld niet waard IMHO. zwart is niet zwart, bij OLED en KTV wel.
Laat we even voorop stellen dat GTHD nog altijd draait op een PS2 engine, dus ik denk dat je Polyphony Digital maar weinig iets kan verwijten. Alle eer gaat toch echt naar Forza 2 welke met een release over een paar weken nog steeds geen indruk weet te makenquote:Op vrijdag 13 april 2007 08:05 schreef Panick het volgende:
[..]
Misschien handiger om gameplay shots te vergelijken..
Dit is namelijk ook GT:HD. Prachtig dat publiek..
Neemt niet weg dat GT:HD er bizar vet uit ziet, alleen is dit geen vergelijkinsmateriaal.
quote:Nieuwe scans van FF XIII:
Rondom Square Enix' vlaggenschip, Final Fantasy XIII, is er nog niet al te veel bekend. Vandaag komt daar een klein beetje verandering in. De Japanse meesterontwikkelstudio heeft nieuwe details naar buiten gebracht.
Eén van de meest interessante zaken die Square Enix heeft bevestigd is dat ze de 'random battles' volledig zullen weglaten uit FFXIII. Hierdoor kan de speler de aankomende battles makkelijker voorbereiden. Hierdoor bouwen ze voort op FFXI en FFXII. Dus meer een open wereld waarin je je vijanden ziet lopen in plaats van dat ze tevoorschijn komen uit het niets.
Battle Director Toshiro Tsuchida had hier nog bij te vermelden dat hun doel is om een volledig eco-systeem uit te werken in de game waardoor de vijanden, dieren, etc. onafhankelijk reageren op de speler, gevoelens, geluid,...
Dan is zwart nog steeds niet zwart volgens mij...quote:Op vrijdag 13 april 2007 14:51 schreef Crashcat het volgende:
[..]
Heb je wel eens op een gecalibreerde plasma gespeeld?
yep, en ook toen was zwart donkerblauw.quote:Op vrijdag 13 april 2007 14:51 schreef Crashcat het volgende:
[..]
Heb je wel eens op een gecalibreerde plasma gespeeld?
Dvd's, tv en spellen is mooi![]()
Ik heb ook nog een 7 jaar oude vitros staan die nog steeds mee kan komen.
Dit past wel goed bij mijn 'living'![]()
[afbeelding]
niet veel is al te veel voor mij. ik kijk erg veel aziatische horror, en daar wordt erg veel zwart in gebruikt. het stoort mij als zwart niet zwart is, maar grijs of blauw.quote:Op vrijdag 13 april 2007 15:47 schreef Crashcat het volgende:
Hmm.. Mijn zwartwaarde op de Pioneer is echt goed te noemen.
Scheelt niet veel met de vitros.
Waar haal je de onderste 5 afbeeldingen vandaan? De tekst is niet echt leesbaar...quote:Op vrijdag 13 april 2007 14:58 schreef Cyberia18 het volgende:
Uncharted vergelijking 2006-2007:
[afbeelding]
Wat heeft Sony toch ook goud in handen met Naughty Dog
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
PS3
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 13 april 2007 16:09 schreef Trance_X het volgende:
[..]
Waar haal je de onderste 5 afbeeldingen vandaan? De tekst is niet echt leesbaar...![]()
Als die half-naakte vrouw op het tweede plaatje ook in FFXIII zit, zal het spel dan wel een rating krijgen van 16+?quote:Op vrijdag 13 april 2007 17:18 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Van Qj net, maar dit zijn niet voor niets ''scans''. Het is even afwachten of we ze straks van betere kwaliteit kunnen aanschouwen
Maak een nieuwe gebruiker aan. meld je opnieuw aan bij de PS store. kies Amerika als land hier vind je wat adressen http://www.floridametroguide.com/flzipcodes.htm. en de rest gewoon het zelfde. is wat nieuws in de store??quote:Op vrijdag 13 april 2007 18:36 schreef RedemptioN het volgende:
iemand hier een manual om een amerikaanse account aan te maken? incl. adres
?
bvd =]
btw cyberia...post is niet zoveel mooie screen etc...des te langer het wachten duurt
Bronquote:Binnenkort eerste info Finse PS-Store game
Vrijdag 13 april 2007 - Op de Nordic Game, een Scandinavisch game-evenement dat gehouden wordt in mei, zal Sony Computer Entertainment Europe een nieuwe downloadbare game aankondigen. De game wordt gemaakt door het Finse Housemarque.
CEO Ilari Kuittinen noemde de volgende kernwoorden bij deze aankondiging van een aankondiging. Aanpassen, mogelijkheden en overleven. Wat we precies mogen verwachten van deze game is dus vooralsnog een beetje vaag, maar deze woorden geven in elk geval wat stof om over na te denken.
Nordic Games wordt gehouden op 15 en 16 mei aanstaande in het Zweedse Malmö en op één van deze twee dagen zal deze game officieel aangekondigd worden.
It's a part of my job: hype, hype en nog eens hypequote:Op vrijdag 13 april 2007 18:36 schreef RedemptioN het volgende:
btw cyberia...post is niet zoveel mooie screen etc...des te langer het wachten duurt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |