Als het tof is om te doen mag het best repetitief zijn, dat zijn de meeste games toch wel.. Ik ga het iedergeval wel kopen, al is het maar om erna te kijkenquote:Op zondag 15 april 2007 17:35 schreef Cyberia18 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Dat water ziet er echt zó ziek uit heMaar goed ik maak me eerder zorgen of de gameplay niet repetitief gaat worden...
Dat heb jij toch bij alle spelen, op FF na dan?quote:Op zondag 15 april 2007 19:38 schreef Deacon_Tigra het volgende:
ik denk dat ik Lair binnen 15 minuten zat ben![]()
RUB A DUCK!!!!quote:Op zondag 15 april 2007 20:38 schreef RAM_ het volgende:
Lair lijkt me ook saai. weet niet waarom maar hele tijd vliegen met een ogevoerde eend
quote:Op zondag 15 april 2007 19:57 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Dat heb jij toch bij alle spelen, op FF na dan?
ben jij een onwetende josti zeg , xbox controllers zijn gwn geript van het dualshock model , met de 360 controller heeft ms dat verstopt maar kijk naar een xbox 1 controller lang genoeg en je ziet er zo een dual shock inquote:Op zondag 15 april 2007 22:11 schreef Markster het volgende:
[..]
Hebben ze eindelijk een fatsoenlijke controller
Jammer van dat playstsation logo
quote:Op zondag 15 april 2007 22:49 schreef dezenickiscool het volgende:
[..]
ben jij een onwetende josti zeg , xbox controllers zijn gwn geript van het dualshock model , met de 360 controller heeft ms dat verstopt maar kijk naar een xbox 1 controller lang genoeg en je ziet er zo een dual shock in![]()
Boys will never grow upquote:Op maandag 16 april 2007 00:33 schreef RAM_ het volgende:
die 360 mennekes kijken elke keer in topic om te kennen zeiken volgens mij
Gamedquote:Nieuwe Killzone 2 details duiken op
Tijdens de Game Developers Conference werd er achter gesloten deuren een Killzone 2 trailer gepost. De details van deze trailer komen nu eindelijk naar buiten.
Het Amerikaanse Official PlayStation Magazine mag eindelijk praten over de trailer en geven ons de volgende informatie:
- De trailer ziet er niet hetzelfde uit als de bekende E3 trailer, maar ziet er volgens OPM nog steeds zeer goed uit.
- De animaties waren niet zo vloeiend als in de E3 trailer, maar het was dit keer wel in-game. Een minpuntje was dat de animaties soms wat schokten.
- De karaktermodellen zagen er expressief en realistisch uit in de nieuwe trailer.
- De omgevingen waren nog wat gerafeld en ingehouden, maar nog steeds erg mooi.
Na de trailer verscheen de tekst "More at E3 in July 2007". De GDC trailer zal helaas niet publiekelijk gemaakt worden.
Nou ja, mag toch wel een keer wat zeggen als iemand gewoon iets stoms zegt.quote:Op maandag 16 april 2007 00:33 schreef RAM_ het volgende:
die 360 mennekes kijken elke keer in topic om te kennen zeiken volgens mij
Ze mochten het nou pas publiceren op toestemming van Sonyquote:Op maandag 16 april 2007 14:44 schreef SocialDisorder het volgende:
"nu eindelijk"
het stond 1,5 maand geleden pas op 1Up, Gamespot en noemzemaarop.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |