Nee de had genitale wratten op zijn voetquote:
Niet alleen flikker, maar ook een schimmelpootquote:Op woensdag 11 april 2007 16:50 schreef Disana het volgende:
Eric heeft voetschimmel.
Met mevr Flens aan het roer is alles mogelijkquote:Op woensdag 11 april 2007 16:57 schreef smiley1982 het volgende:
Volgens mijn krijgt amanda het niet af want ze heeft over het toetje ook al heel lang gadaan ik kan me niet voorstellen dat zij gaat winnen dat is onmogelijk
ik volg de andere stream, maar ga er vanuit dat Huub er helemaal zeker van is dat hij wel even gaat winnen.quote:Op woensdag 11 april 2007 17:06 schreef My_ het volgende:
Tof om te zien hoe Huub Amanda help, ook al staan ze nu tegenover elkaar in deze wedstrijd!
Ik neem aan dat ze de gerechten dan moeten keuren zonder dat er bij wordt verteld door wie het gemaakt is.quote:Op woensdag 11 april 2007 17:05 schreef Prosac het volgende:
Als de bewoners het eindoordeel mogen vellen, dan moet ik nog maar zien hoe eerlijk dat gaat.
Ook is het menu al verteld, dus dat gaat 'm niet worden. Dat zal wel door marc en gastjurylid bepaald worden.quote:Op woensdag 11 april 2007 17:09 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik neem aan dat ze de gerechten dan moeten keuren zonder dat er bij wordt verteld door wie het gemaakt is.
Al zal de onappetijtelijke smeertroep die Amanda heeft geproduceerd, snel te herkennen zijn.
Ik moet meteen denken aan de pasta met ketchup, met een kilo zout, die ze voor Nena maaktequote:Op woensdag 11 april 2007 17:09 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik neem aan dat ze de gerechten dan moeten keuren zonder dat er bij wordt verteld door wie het gemaakt is.
Al zal de onappetijtelijke smeertroep die Amanda heeft geproduceerd, snel te herkennen zijn.
quote mezelf maar even.quote:Op woensdag 11 april 2007 17:07 schreef avonne het volgende:
Natasia "ik viind het alleen maar goed dat jij er bent. Zeker weten"
leeft bin laden nog?quote:Op woensdag 11 april 2007 16:20 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat was schofterig inderdaad.
De redactie is helemaal niet bezig met de winnaar. Die is bezig met overleven.
De enige mogelijkheid die ik open blijf houden (maar niet meer dan dat, ik denk dus niet dat het zo ís), is dat er afpersers aktief zijn om de villa en het prijzengeld in bepaalde handen te laten vallen. Voor een paar miljoen zijn er wel gekkere dingen gebeurd.
Als ze zichzelf dan nog even kielhaalt dan ben ik tevreden...;)quote:Op woensdag 11 april 2007 17:13 schreef Kinga het volgende:
Amanda maakt een bootje.
De Titanic en ze gaat mee ten onder...quote:Op woensdag 11 april 2007 17:13 schreef Kinga het volgende:
Amanda maakt een bootje.
Ach ja, Tilly was er. Mark zal daar echt wel een aantekening van maken.quote:Op woensdag 11 april 2007 17:17 schreef Markeerstift het volgende:
Ik weet het niet zeker hoor, maar als je in de keuken staat moet je toch ook 'schone' nagels hebben?(dus zonder nagellak en al die andere troep die del opheeft?)
Heb je die nog niet op dan?quote:Op woensdag 11 april 2007 17:23 schreef mazaru het volgende:
Is Nicolaas nog steeds niet weg?
Ik denk dat ik mijn toetsenbord maar alvast in de marinade ga zetten![]()
![]()
Ik heb net mijn muis op zitten vreten..........quote:Op woensdag 11 april 2007 17:23 schreef mazaru het volgende:
![]()
Die had je al op moeten hebben.quote:Op woensdag 11 april 2007 17:23 schreef mazaru het volgende:
![]()
met een lekkere chileen (Castillo Santa Paulina Merlot) wordt dat vast genieten...quote:Op woensdag 11 april 2007 17:23 schreef mazaru het volgende:
![]()
moet je die opeten?quote:Op woensdag 11 april 2007 17:23 schreef mazaru het volgende:
![]()
wellesquote:Op woensdag 11 april 2007 17:21 schreef 2live het volgende:
realitycheck voor natasia...
nicolaas over haar cd; ik geloof niet dat het de top 5000 gehaald heeft
natas; nachtegaaltje uit DGK
nicolaas; nou dat zeiden ze niet hoor
hij had het over rtl boulevardquote:Op woensdag 11 april 2007 17:31 schreef avonne het volgende:
[..]
welles
http://www.telegraaf.nl/prive/article61147561.ece?cid=rss
Nicolaas liegt nooit
Kunnen ze vergeten, dat lukt nooit. Sinds die kut immuniteit dingen heb je blijkbaar 2 mensen die je dekken nodigquote:Op woensdag 11 april 2007 17:35 schreef 2live het volgende:
brian en jaap bespreken weer een plan om syl eruit te stemmen. Toenadering tot eric zoeken, een afgesproken ruzie tussen jaap en brian, waarna jaap partij trekt voor eric. En zo eric overhalen om syl eruit te stemmen
Ik ben zo blij dat iemand daar naar kan luisterenquote:Op woensdag 11 april 2007 17:36 schreef avonne het volgende:
Brian en Jaap hebben een plan:
Jaap gaat ruzie met BAN maken en aanpappen met Eric.
Jaap zal zelfs zo ver gaan dat hij Eric gaat zeggen dat Huub populairder wordt ten koste van Eric.
Met Nicolaas als nieuwe rekruut in hun kamp KAN dit plan gewoon niet fout gaan
Brian "mensen hebben het zelf in de hand, snap je"
(nee, brr, dat snap ik niet, maar goed, jaap kon het beter uitleggen)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |