Hier ben ik het ook mee eens ...quote:Op woensdag 11 april 2007 14:37 schreef Daniel1976 het volgende:
Ben het wel met TS eens.
Ergens in mijn hoofd is er toch altijd een stemmetje dat zich afvraagd hoe die schaamlippen nu weer zullen voelen.
oh my godquote:Op woensdag 11 april 2007 14:37 schreef Daniel1976 het volgende:
Ben het wel met TS eens.
Ergens in mijn hoofd is er toch altijd een stemmetje dat zich afvraagd hoe die schaamlippen nu weer zullen voelen.
Dat is toch beetje lastig in een vriendschap
schaterrrrrrrquote:Op woensdag 11 april 2007 14:37 schreef Daniel1976 het volgende:
Ben het wel met TS eens.
quote:Op woensdag 11 april 2007 14:37 schreef Daniel1976 het volgende:
Ben het wel met TS eens.
Klein jongetje van 31 met kinderen.quote:Op woensdag 11 april 2007 14:56 schreef Navane het volgende:
een klein jongetje, bedoel je.
Eens. Toch hoeft dat een vriendschap niet perse in de weg te staan.quote:Op woensdag 11 april 2007 14:37 schreef Daniel1976 het volgende:
Ben het wel met TS eens.
Eensch tenminste als ik die schaamlippen eenmaal geproefd heb :pquote:Op woensdag 11 april 2007 15:01 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Eens. Toch hoeft dat een vriendschap niet perse in de weg te staan.
Komt er uiteindelijk toch van he?quote:Op woensdag 11 april 2007 15:04 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Eensch tenminste als ik die schaamlippen eenmaal geproefd heb :p
Het zou gewoon maatschappelijk geaccepteerd moeten worden dat het verwennen van een mooie dame als tegendienst voor een hechte vriendschap een normaal iets is.quote:Op woensdag 11 april 2007 15:04 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Eensch tenminste als ik die schaamlippen eenmaal geproefd heb :p
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |