Da idd altijd leruk, ik kan ze vanuit mijn werk altijd zien aan komen...quote:Op zaterdag 14 april 2007 10:34 schreef PieDobbelJoe het volgende:
GoeieMorgen allemaal op deze zonnige morgen. Zag net dat er een zeilrace (ROTC) is komende week vanuit Rotjeknor en dat de schepen er dit weekend komen. Nu nog uitzoeken wat de beste positie is, om die met volle zeilen vast te leggen.:-)
tuurlijk niet, je doet dat gewoon ffkesquote:Op zaterdag 14 april 2007 10:50 schreef An24 het volgende:
[..]
Da idd altijd leruk, ik kan ze vanuit mijn werk altijd zien aan komen...
Nog iets meer dan 24 uur...en dan ga ik dood
Gezonde loopzenuwen dus
![]()
Oh jammerquote:Op zaterdag 14 april 2007 10:50 schreef An24 het volgende:
Eg wel, zeker als de zeilen uit zijn. Als ik het goed gelezen heb, vertrekken ze om 13:00 uur uit de Veerhaven. Dus moet ik ergens een positie kiezen met de zon in de rug:-)quote:Op zaterdag 14 april 2007 10:45 schreef LekkerApart het volgende:
YepEn we hebben vandaag lekker weer met een zonnetje erbij
![]()
PDJ, dat zal er gaaf uit zien..
Annnquote:Op zaterdag 14 april 2007 10:50 schreef An24 het volgende:
[..]
Da idd altijd leruk, ik kan ze vanuit mijn werk altijd zien aan komen...
Gezonde loopzenuwen dus
![]()
Linkjequote:Op zaterdag 14 april 2007 11:09 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Eg wel, zeker als de zeilen uit zijn. Als ik het goed gelezen heb, vertrekken ze om 13:00 uur uit de Veerhaven. Dus moet ik ergens een positie kiezen met de zon in de rug:-)
Thnxquote:
Dat hebbie snel gedaanquote:
Die vergadering is dan wel cut op dat moment dusquote:Op zaterdag 14 april 2007 11:46 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
ThnxHmmm....start maandag tegen het middaguur
Helaas heb ik een vergadering 's middags
Denk dat de Maasvlakte overigens een hele mooie plek is om deze te gaan fotograferen, PDJ
Dan heb je de zon volgens mij wel aardig naast je of misschien zelfs wel in de rug.
Ah ja...shit happensquote:Op zaterdag 14 april 2007 12:06 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Die vergadering is dan wel cut op dat moment dus![]()
Misschien de organisatie ff mailtje sturen? Kijken of je een tijdsschema te pakken kan krijgen?quote:Maasvlakte en/of Landtong van Rozenburg zijn mijn laatste opties. Andere en eerste locaties als opties zijn Maashaven,Waalhaven of Pernis. Waar ik nog mee zit is, gaan ze gelijk de zeilen heisen vanaf begin ...dus Veerhaven? Of, vlak voor dat ze de zee op gaan. 2'e punt is, ze lijken een tussenstop in Maassluis te gaan maken, maar dan alle 20 schepen? Dit weet ik nog niet, zoals ook hoe snel ze gelijk gaan. Ik hoop ... langzaam, zodat vanaf Maasvlakte die zeilschepen met de lagere zonstand en dus warmere kleuren gefotografeerd kunnen worden.
t was maar 40 gigquote:Op zaterdag 14 april 2007 12:05 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dat hebbie snel gedaanIk ga zo nog maar eens kamer uitmesten opruimen
Het is moeilijk een plek in Maastricht te vinden waar je niet lekker kunt etenquote:Op zaterdag 14 april 2007 07:03 schreef Ynske het volgende:
[..]
als ik zeg, schuin tegenover de ingang van de OLV rechts, zit een klein restaurantje. kan t zijn dat dat de luifel of zoiets heet? daar kun je ook lekker eten
Ze zullen vast wel een McD of een BK hebbenquote:Op zaterdag 14 april 2007 12:49 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Het is moeilijk een plek in Maastricht te vinden waar je niet lekker kunt eten
Dat zeg ikquote:Op zaterdag 14 april 2007 12:54 schreef ultra_ivo het volgende:
Klopt, daar is 't voer niet te vreten.
Terrasjesweer zou ik zeggenquote:Op zaterdag 14 april 2007 13:52 schreef freud het volgende:
wat een lekker weer zeg...
Ja dat van Sail kan ik me wat bij voorstellen , das nog gaver om te zien en mee te maken.quote:Op zaterdag 14 april 2007 12:08 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ah ja...shit happensIk vond het feit dat ik midden in een groot project, met bijbehorende conversietrajecten, zat op het moment dat Sail 2005 aan de gang was vervelender
[..]
Misschien de organisatie ff mailtje sturen? Kijken of je een tijdsschema te pakken kan krijgen?
edit: al gevondenCheck pagina 4
![]()
jamaar jamaar jamaar moet nog werkenquote:
Bofkontquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |