Ja, ik ga ook maar eensquote:Op vrijdag 13 april 2007 22:00 schreef LekkerApart het volgende:
Maar ik ga nu ook richtin bedje.. Nog ff tv kijken en dan ook slapen![]()
Bevallen ze?quote:
Ja 't was echt een wazige gast. Ik vond het eerst wel interessant, weer eens wat anders enzoquote:
als ik zeg, schuin tegenover de ingang van de OLV rechts, zit een klein restaurantje. kan t zijn dat dat de luifel of zoiets heet? daar kun je ook lekker etenquote:Op vrijdag 13 april 2007 23:09 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Gegeten bij Charlemagne
Morgen eten bij de Preuverij, overmorgen ook
ook jaquote:Op zaterdag 14 april 2007 07:59 schreef ..zapper het volgende:
Goeiemorgen. Alarmlichten aan en flink toeteren dan maar! Ga je naar het strand?
Ah gezellig. Veel plezier daarquote:Op zaterdag 14 april 2007 08:01 schreef Chanty het volgende:
[..]
ook jaMaar ik ga vooral Xil vervelen
![]()
Ik zal rond die tijd wel even de luchtalarmen af laten gaanquote:Op zaterdag 14 april 2007 07:53 schreef Chanty het volgende:mogguh
Wilde ff melden dat iedereen om half tien van de weg moet zijn: Hilversum - Den Haag, dan rij ik daar namelijk![]()
Vertel!quote:
quote:
dat dusquote:Op zaterdag 14 april 2007 08:01 schreef Chanty het volgende:
[..]
ook jaMaar ik ga vooral Xil vervelen
![]()
Ik ben nog niet wakkerquote:
mooi op tijdquote:Op zaterdag 14 april 2007 10:14 schreef LekkerApart het volgende:
Zo, bijna klaar.. Straks de was nog ff buiten hangen en een broodje eten en dan kan ik er vandoor..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |