Jep....da's misschien nog wel het grappigste van dit hele gebeurenquote:Op woensdag 11 april 2007 22:36 schreef Jasza het volgende:
Denken ze ineens dat ze de grootste van het land zijn ofzo?
achja, je ziet dat je met geld ver kunt komen. Abramovich heeft er voor gezorgd dat Chelsea voor t eerst sinds 60 jaar??? weer eens de landstitel pakte en bijna de CL won.quote:Op woensdag 11 april 2007 22:30 schreef peaceman het volgende:
Scheringa krijgt het wel heel hoog in zijn bol he?!
Geloof er niets van dat 3/4 van die lijst volgend seizoen in Alkmaar speelt.... en zo ja, dan spelen bijv. Ronaldhino, Lampard, Alves en Deco in Amsterdam.. die kunnen we dan makkelijk betalen
Wat heeft ten Cate er mee te maken dan?quote:Op woensdag 11 april 2007 22:39 schreef peaceman het volgende:
Van Maduro zou het nog enigszins te begrijpen zijn....maar de rest??? Of Ten Cate moet een enorme lul blijken te zijn natuurlijk. Dat kan ook nog....
Nou als Ten Cate zijn spelers niet goed behandelt, kan ik me voorstellen dat er spelers weg willen...quote:Op woensdag 11 april 2007 22:41 schreef jna het volgende:
[..]
Wat heeft ten Cate er mee te maken dan?![]()
Ik kan me voorstellen dat Maduro naar een andere club zou willen. Maar hij kan op dit moment super veel leren van Stam, Davids en Gabri. Van wie zou hij daar de fijne kneepjes moeten leren?? Louis zelf? Shota? De Cler? Lijkt me sterk. De talentjes in '95 werden mede dankzij Rijkaard zo goed omdat hij de ervaring had en de kwaliteit om samen met van Gaal spelers beter te maken.quote:Op woensdag 11 april 2007 22:39 schreef peaceman het volgende:
Van Maduro zou het nog enigszins te begrijpen zijn....maar de rest??? Of Ten Cate moet een enorme lul blijken te zijn natuurlijk. Dat kan ook nog....
Deze maand schijnbaar.quote:Op woensdag 11 april 2007 22:41 schreef Terrorbita het volgende:
Wanneer valt de brief van Ajax eigenlijk in de bus of je weer wilt verlengen ja of nee en wanneer het afgeschreven wordt?
Ja maar alleen Huntelaar wilt naar az (volgens Johan "Ik krijg korting op m'n lening bij frisia" Derksenquote:Op woensdag 11 april 2007 22:42 schreef peaceman het volgende:
[..]
Nou als Ten Cate zijn spelers niet goed behandelt, kan ik me voorstellen dat er spelers weg willen...
Tja zolang we Huntelaar nog niet gehoord hebben, geloof ik er niks van en als het al zo zal zijn, vermoed ik zo dat hij erg, erg veel geld gaat kosten.quote:Op woensdag 11 april 2007 22:46 schreef jna het volgende:
[..]
Ja maar alleen Huntelaar wilt naar az (volgens Johan "Ik krijg korting op m'n lening bij frisia" Derksen)
tja, het is ze bij Rienstra toch wel geluktquote:Op woensdag 11 april 2007 23:33 schreef Jasza het volgende:
az is wel grappig, ze kunnen zelf geen talenten opleiden dus moeten ze onze maar halen. Dat ze vd Wiel willen is de grootste grap ooit.
Neem een abonnement op de VI...quote:Op woensdag 11 april 2007 22:46 schreef Aanvoerder het volgende:
Wanneer komt er AZ-WC-papier in de winkel? Ik wil er graag m'n reet mee af vegen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |