Allemaal geleuter van een dronken "journalist". AZ praat nooit over mogelijke transfers, laat staan dat ze dit soort onzinlijstjes naar buiten brengen. Iemand is aan het stoken en het hele forum tuint er nog in ook, ongelooflijk.quote:
Als AZ zich met spelers van Ajax bemoeit, en uitspraken daarover doet in de media is dat dus ook een zaak van Ajax of niet?quote:Op donderdag 12 april 2007 10:01 schreef fuckbuddy het volgende:
Wat ik niet begrijp is waarom dit hele topic nummer 604 over AZ gaat...
quote:Op donderdag 12 april 2007 10:03 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ga lekker stoere boeken over de harde kern van feyenoord lezen, zodat je daar stoer over kunt praten tegen je vriendjes, maar val ons niet lastig met je onzin.
Jaja, het zit diepquote:Op donderdag 12 april 2007 10:07 schreef PizzaSalami het volgende:
Nog 15 posts om het over az te hebben.
Waar kijken jullie eigenlijk naar?quote:Op donderdag 12 april 2007 10:01 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Precies, jullie kijken al een aantal jaar naar boven om te kijken wat het puntverschil is met de kampioen.
Vertel dan eens waar het over gaat?quote:Op donderdag 12 april 2007 10:04 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Hou gewoon je mond dicht als je niet weet waar het over gaat.
Na de wedstrijd van NEC. Laat de pleuris dan maar weer uitbreken!quote:Op donderdag 12 april 2007 10:07 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Waar kijken jullie eigenlijk naar?
Lees het zelf zou ik zeggenquote:Op donderdag 12 april 2007 10:08 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Vertel dan eens waar het over gaat?![]()
Naar onszelf; altijd uitgaan van je eigen kracht. Hoeveel punten verschil is neit eens boeiend; je meot gewoon alles winnenquote:Op donderdag 12 april 2007 10:07 schreef M0NTANA het volgende:
Waar kijken jullie eigenlijk naar?
?quote:Op donderdag 12 april 2007 10:09 schreef TIM-846 het volgende:
Eigenlijk is het gek dat jullie hier komen om te kijken of wij het over AZ hebben!![]()
PSVquote:
Wat loop je dan te klagen dat ik stoer mijn hooligan boek moet gaan lezen? Je leest hem zelf dus blijkbaar ookquote:Op donderdag 12 april 2007 10:10 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Dat boek van Van Gageldonk bedoel je? Dat heb ik al jaren terug gelezen![]()
Dan nog ben je afhankelijk van PSV, als die alles winnen, worden jullie tweede. Wij hebben het zo'n twaalf uur in eigen hand gehad, winst tegen RKC Waalwijk (en de drie daaropvolgende wedstrijden) betekenden een landstitel, we hebben het dus echt fuckin' weggegeven. Kutveld!quote:Op donderdag 12 april 2007 10:09 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Naar onszelf; altijd uitgaan van je eigen kracht. Hoeveel punten verschil is neit eens boeiend; je meot gewoon alles winnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |