Dat laatste hoeft niet hoor, kom zelf ook altijd wel op vakken met seizoenkaarten van anderen.quote:Op woensdag 11 april 2007 17:57 schreef Riro het volgende:
Je kan ook op mijn seizoenskaart, moet je alleen wel een stukje omrijden en je haar laten groeien
quote:Op woensdag 11 april 2007 17:57 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
Ik ga er van uit dat ik dan neit meer in staat ben om uberhaupt die kassa's te vinden![]()
Wat moet jij bij die kassa's zoeken?quote:Op woensdag 11 april 2007 17:57 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
Ik ga er van uit dat ik dan neit meer in staat ben om uberhaupt die kassa's te vinden![]()
Nou, dat zal dan een lekker zooitje worden bij de hockeyclub daarquote:Op woensdag 11 april 2007 18:12 schreef Silenus het volgende:
Alle Willem-II vakken zijn uitverkocht voor Willem II-AJAX 29-4.
Ofwel, dit wordt zaterdag een loterij waar ik nu al schijtnerveus voor ben....
hoe weet je dat?quote:Op woensdag 11 april 2007 18:12 schreef Silenus het volgende:
Alle Willem-II vakken zijn uitverkocht voor Willem II-AJAX 29-4.
Ofwel, dit wordt zaterdag een loterij waar ik nu al schijtnerveus voor ben....
Die ene AZ fan was weer negatief over onze AJACIEDquote:Op woensdag 11 april 2007 17:06 schreef denthemen het volgende:
[..]
Wie spreekt er hier over Jenner dan?
Haha mooi daar! Het was in het paasweekend al uitverkocht idd. Aan de andere kant, of we nu 2e of 3e worden boeit niet natuurlijk.quote:Op woensdag 11 april 2007 18:16 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Nou, dat zal dan een lekker zooitje worden bij de hockeyclub daar.
Gewoon omdat dat zo is, DInsdagochtend waren er geen kaarten meer te verkrijgen voor de thuisvakkenquote:
dan zou ik vd Wiel niet laten spelen. Want tegen sluwe spelers als Sälmon en Diba heb je echt ervaring nodig.quote:Op woensdag 11 april 2007 18:43 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Stam is nog geblesseerd, dus die kan sowieso niet spelen.
De Mul op t middenveldquote:Op woensdag 11 april 2007 18:44 schreef Radegast het volgende:
Stekelenburg;
Ogararu,Heitinga,Vermaelen,Urby;
De Mul,Gabri,Sneijder,Davids;
Huntelaar,Perez.
![]()
Als het waar is mag Klaas ff geschopt worden.quote:'Huntelaar zoekt contact met AZ'
woensdag 11 april, door Gunmoll21, Alkmaar, 18:19u, AD / Voetbalzone
Klaas-Jan Huntelaar zou, als we Voetbal International mogen geloven, contact hebben opgenomen met voorzitter Dirk Scheringa van AZ. De huidige spits van Ajax zou volgens het weekblad ontevreden zijn over zijn rol bij de Amsterdammers, en daarom een overgang naar Alkmaar wel zien zitten.
Met name trainer Henk ten Cate zou een belangrijke rol hebben gespeeld in de beslissing van Huntelaar om bij één van de concurrenten zijn verhaal te doen. De 23-jarige Achterhoeker werd halverwege het seizoen geslachtofferd door zijn coach, nadat hij enkele weken niet meer tot scoren wist te komen.
Huntelaar liet daarop in een interview met het Algemeen Dagblad weten dat deze maatregel van Ten Cate niet de juiste methode is om hem te prikkelen. Vervolgens legde de club hem een spreekverbod op.
Naast Huntelaar zou ook Ismaïl Aissati zich hebben aangeboden bij AZ. Het 18-jarige talent, die momenteel op huurbasis uitkomt voor FC Twente, zou destijds geen vertrouwen meer hebben gehad in PSV-coach Ronald Koeman.
Hierop besloot hij om een belletje naar Alkmaar te plegen, waarbij hij zijn diensten zou hebben aangeboden aan de voorzitter van de huidige nummer twee van de eredivisie.
Nuanceverschillen. Zolang beide flanken in aanvallend opzicht maar bezet zijn, dan is het goed.quote:Op woensdag 11 april 2007 18:46 schreef toma het volgende:
[..]
De Mul op t middenveld
dan zou ik eerder de Mul rechts id spits zetten en Perez op t middenveld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |