Jij was toch de streepjes man ? Sorryquote:Op woensdag 11 april 2007 14:35 schreef Prosac het volgende:
[..]
Ik wou net zeggen, ik heb er nog nooit klachten over gehad. In principe hoeft maar 1 deel van het lichaam wat minder weelderig te zijn merk ik.![]()
Je oksels?quote:Op woensdag 11 april 2007 14:35 schreef Prosac het volgende:
[..]
Ik wou net zeggen, ik heb er nog nooit klachten over gehad. In principe hoeft maar 1 deel van het lichaam wat minder weelderig te zijn merk ik.![]()
Jemig, weer voor niets in de aarde gewroetquote:Op woensdag 11 april 2007 14:35 schreef Lipsch het volgende:
[..]
mevrouw, dat zijn geen bloembollen
edit: zie hier voor verdere informatie:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Teelbal
Ik ben voor streepjes, driehoekjes, kaal.. zolang ik maar geen haar hoef te happenquote:Op woensdag 11 april 2007 14:36 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Jij was toch de streepjes man ? Sorry![]()
Mijn tulpje is al uitgebloeid....quote:Op woensdag 11 april 2007 14:37 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Jemig, weer voor niets in de aarde gewroet
Heel soms vergeet ik er 1quote:Op woensdag 11 april 2007 14:38 schreef Prosac het volgende:
[..]
Ik ben voor streepjes, driehoekjes, kaal.. zolang ik maar geen haar hoef te happen![]()
die wil ik wel wat minder, maar dat mag niet. Mijn vriendin vereist een gladde kaak en nette schaamregio.quote:
Wat een vieze praat hier zeg, zullen we het netjes houden? Ik denk dat Jaap morgen zijn reet laat ontharenquote:Op woensdag 11 april 2007 14:38 schreef Prosac het volgende:
[..]
Ik ben voor streepjes, driehoekjes, kaal.. zolang ik maar geen haar hoef te happen![]()
Linkje??quote:Op woensdag 11 april 2007 14:41 schreef Gert het volgende:
Uhm, heel gek, het begint weer te ontsporen. On topic maar weer aub.![]()
Informatie-uitwisseling over elkaars lichaamsbeharing graag in de SC.![]()
quote:Op woensdag 11 april 2007 14:41 schreef Gert het volgende:
Uhm, heel gek, het begint weer te ontsporen. On topic maar weer aub.![]()
Informatie-uitwisseling over elkaars lichaamsbeharing graag in de SC.![]()
Ik zou dan het type zijn die hem dan binnen 5 minuten heel romantisch probeert uit te spugen.quote:
Misschien probeert ie Eric te verleidenquote:Op woensdag 11 april 2007 14:47 schreef Prosac het volgende:
Brian is ontzettend gay met dat sjaaltje.
maar hey, het is beter dan het hoedje van Slagerij "Flipsen"
Gaan we het nog meemaken dat Brian uit de kast komt??quote:Op woensdag 11 april 2007 14:47 schreef Prosac het volgende:
Volgens mij is Brian gay.quote:Op woensdag 11 april 2007 14:47 schreef Prosac het volgende:
Brian blijft immers ook stug proberen op/in Amanda klaar te komen...quote:Op woensdag 11 april 2007 14:57 schreef Prosac het volgende:
Die kapper van gisteren dacht ook aan Brians ogen te kunnen zien dat hij in ieder geval niet 100% Hetero is. Amanda vond het maar wat hylarisch.
dit moet je echt zien! The balltrimmer 2000... girls go nuts if theydon't see shiny balls...quote:Op woensdag 11 april 2007 14:43 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
http://www.schoemacher.nl(...)serbehandeling/#1468
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |