Maar daar zorgt Amanda toch wel voor ... ze kijkt zo goed naar d'r hondjes omquote:Op woensdag 11 april 2007 15:20 schreef Clank het volgende:
Ze mogen ook wel zorgen dat die hondjes uit de keuken blijven tijdens het koken.
Onhygiënisch en levensgevaarlijk.. je zal er maar over struikelen met een pan heet water.. of een koksmes laten .
Zo eentje die na de eerste dag niet meer komt opdagen.quote:Op woensdag 11 april 2007 15:23 schreef Lieve het volgende:
Snollie ziet eruit als een student van Jamie Oliver. Van dat heropvoedingstuig.
Idd.. en ze zou absoluut ontslagen worden, zelfs door Jamie Oliver.quote:Op woensdag 11 april 2007 15:23 schreef Lieve het volgende:
Huub ziet er.... betrouwbaar uit als kok. Je zou het zo geloven als je hem in een eetcafee zou zien staan.
Ik had er nog een cap van gemaakt, zie kastje rechtsbovenquote:Op woensdag 11 april 2007 15:15 schreef Clank het volgende:
[..]
Ja en ze gooide het, op advies van Nena, tegen de keukenkastjes en als het bleef plakken was het gaar.
Wat dacht je van niet sporten, maar wel roken/ elke dag zuipen/ en slecht etenquote:Op woensdag 11 april 2007 15:21 schreef pussydeluxe het volgende:
Weet iemand waarom Sylvia zo veel is aangekomen? Ze had het over 17 kilo.
quote:Op woensdag 11 april 2007 15:27 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Wat dacht je van niet sporten, maar wel roken/ elke dag zuipen/ en slecht eten![]()
wat is dat mens goor....
Als Huub zijn drankprobleem onder controle heeft dan zou hij ook een heel goede uitbater zijn van een restaurant of eetcafe.quote:Op woensdag 11 april 2007 15:23 schreef Lieve het volgende:
Huub ziet er.... betrouwbaar uit als kok. Je zou het zo geloven als je hem in een eetcafee zou zien staan.
Amanda gaat het moeilijk krijgenquote:Op woensdag 11 april 2007 15:27 schreef Prosac het volgende:
Ze moeten het dus helemaal zelf doen.
Hoe denk je anders da tje zo'n blubberreet krijgt en 17 kilo aankomtquote:
quote:Op woensdag 11 april 2007 15:28 schreef marky het volgende:
[..]
Als Huub zijn drankprobleem onder controle heeft dan zou hij ook een heel goede uitbater zijn van een restaurant of eetcafe.
Die Joop Braakhekke drinkt ook zo veel als hij kookt.... misschien komt het met drank ook wel goed?quote:Op woensdag 11 april 2007 15:28 schreef marky het volgende:
[..]
Als Huub zijn drankprobleem onder controle heeft dan zou hij ook een heel goede uitbater zijn van een restaurant of eetcafe.
Negeren helptquote:Op woensdag 11 april 2007 15:30 schreef Liess het volgende:
Gaat mij meer om het 'Goor wijf' en jouw belachelijke uitspraken altijd.
Het is ook een goor wijfquote:Op woensdag 11 april 2007 15:30 schreef Liess het volgende:
Jij bent echt grappigquote:Op woensdag 11 april 2007 15:33 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/user/logout![]()
![]()
ooowh, heb je het over hem. Die staat inmiddels op ignore modus.quote:Op woensdag 11 april 2007 15:30 schreef Liess het volgende:
Dat vraag ik me toch ook af... ?quote:Op woensdag 11 april 2007 15:34 schreef Ashrak het volgende:
Wat is er tussen Eric en Huub ??
Heb grotendeels de streams uitgehad vandaag. Zet ze net aan voor de kookwedstrijd.
Apart... oh nee, Amandapart.quote:Op woensdag 11 april 2007 15:33 schreef beequeen het volgende:
Snollie begint met het toetje.
Was het niet de bedoeling om dat toneel te spelen? Soort van wij liggen beetje uit elkaar.. maar als er niemand is dan zijn we ijzersterk?quote:Op woensdag 11 april 2007 15:35 schreef daWeasel het volgende:
Huh, Huub en Eric ruzie????
Ik zet net de streams aan, dus ik heb het gemist.quote:Op woensdag 11 april 2007 15:35 schreef daWeasel het volgende:
Huh, Huub en Eric ruzie????
Ook druk zijn met Lieke is druk zijn met zichzelf... Huub is sowieso nooit ergens anders druk mee.quote:Op woensdag 11 april 2007 15:38 schreef avonne het volgende:
Maarja, Huub is de hele dag druk geweest met lieke en zichzelf
En de brief van Bart.....quote:Op woensdag 11 april 2007 15:39 schreef TiNo_Flo het volgende:
Eric is sowieso wat stil sinds Nicolaas in het huis zit. Huub kan het best wel met Nicolaas vinden en dat samen de stemming van gister maakt Eric wat onzeker.
Salade vooraf, geen idee wat, dan appel-kerriesoep, dorade met een saus, zalmrolletjes en als dessert, chocolademousse.quote:Op woensdag 11 april 2007 15:35 schreef Copycat het volgende:
[..]
Apart... oh nee, Amandapart.
Hoe ziet haar menu eruit?
Ook nog inderdaad.quote:Op woensdag 11 april 2007 15:40 schreef Liess het volgende:
En de brief van Bart.....
vanmiddag hadden ze wat onenigheid over wie het eerst de nageltjes moest laten doen... huub had zijn kookwedstrijd en eric moest nog studeren...quote:Op woensdag 11 april 2007 15:34 schreef Lieve het volgende:
Jezus.... wat is er met Eric?
niet vanwege Nicolaas, denk ik. Hij is dol op Nicolaas (check die pretoogjes als Nico in de buurt is)quote:Op woensdag 11 april 2007 15:39 schreef TiNo_Flo het volgende:
Eric is sowieso wat stil sinds Nicolaas in het huis zit. Huub kan het best wel met Nicolaas vinden en dat samen de stemming van gister maakt Eric wat onzeker.
doen alle mannen, daar, hoor.quote:Op woensdag 11 april 2007 15:40 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Eric laat zijn nagels doen?? ........ik zeg niets.....
lol.....typisch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |