Ja joh!quote:Op woensdag 11 april 2007 19:42 schreef Carolyne1575 het volgende:
Gaat DuranK ook nog reageren?
klopt, gecheckedquote:Op woensdag 11 april 2007 19:58 schreef Carolyne1575 het volgende:
Ach, het is toch Clapton, dat ziet iedereen
Hahaha, dat had ik nog niet eens gezienquote:Op woensdag 11 april 2007 20:03 schreef AryaMehr het volgende:
Het is eric clapton, DuranK voortaan je foto's uploaden, nu kan iedereen zien dat het eric clapton is( rechtermuisknop op de foto en dan eigenschappen.)
Volgens mij had DuranK hem ge-uploadquote:Op woensdag 11 april 2007 20:03 schreef AryaMehr het volgende:
Het is eric clapton, DuranK voortaan je foto's uploaden, nu kan iedereen zien dat het eric clapton is( rechtermuisknop op de foto en dan eigenschappen.)
quote:Op woensdag 11 april 2007 20:03 schreef AryaMehr het volgende:
haha sorry ik ben net wakkerquote:Op woensdag 11 april 2007 20:05 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
volgens mij heb je mijn foto bekeken.....
Duran heeft dat wel gedaan
Nee actricequote:Op woensdag 11 april 2007 20:08 schreef AryaMehr het volgende:
Hehe lekker.![]()
Trouwens carolyne schrijfster?
Tiny Pic zeker?quote:
Kan ook, maar deze manier werkt beter hoorquote:Op woensdag 11 april 2007 20:09 schreef RoofingBurner het volgende:
Die betonrotvraag klopt mi niet helemaal. Het voorkomen van betonrot doe je namelijk door meer 'dekking' te geven en versnellers te vermijden. Van opofferingsmaterialen heb ik nog nooit gehoord.
quote:Op woensdag 11 april 2007 20:13 schreef erkel het volgende:
Helen Mirren
Haha sorry. Ik was ff met iets anders bezig en toen ben ik vergeten dat ik een vraag gesteld hadquote:Op woensdag 11 april 2007 19:58 schreef Carolyne1575 het volgende:
Ach, het is toch Clapton, dat ziet iedereen
quote:Op woensdag 11 april 2007 20:22 schreef DuranK het volgende:
[..]
Haha sorry. Ik was ff met iets anders bezig en toen ben ik vergeten dat ik een vraag gesteld hadMaar inderdaad, Clapton
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |