Nee, ook geen belg.quote:Op woensdag 11 april 2007 22:42 schreef PhysicsRules het volgende:
Dan zeg ik Eddy Merckx
Ah lekker champagne nippenquote:Op woensdag 11 april 2007 22:41 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Nee jo, dat was vorige maand. Nu waren we aan de Cote d'azur, ook Zuid Frankrijk.(Beetje decadent, ik weet het
![]()
)
Nee, hinault was een fransman, je moet het nog iets zuidelijker zoeken.quote:Op woensdag 11 april 2007 22:47 schreef Keileweg-ethicus het volgende:
Hinault?
quote:Op woensdag 11 april 2007 22:47 schreef erkel het volgende:
breed gebouwd voor een wielrenner
Ik zag BIC op z'n shirt, dus ik dacht: Fransman. Verder ken ik ook niet echt wielrennersquote:Op woensdag 11 april 2007 22:48 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Nee, hinault was een fransman, je moet het nog iets zuidelijker zoeken.
Ook geen Abpoejarov erkel![]()
Van 1968 t/m 1984.quote:Op woensdag 11 april 2007 22:53 schreef erkel het volgende:
Welke jaren reed hij? nog wat meer hints?
Inderdaad.quote:
Joachim agostinho ook wel de hulk genoemd.quote:Op woensdag 11 april 2007 23:20 schreef erkel het volgende:
Onbekend bij mij
Heb zijn wiki er op nageslagen en zie dat hij in Portugal wel als een groot renner werd gezien, maar dat hij internationaal vrij weinig heeft gewonnen.quote:Op woensdag 11 april 2007 23:21 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Joachim agostinho ook wel de hulk genoemd.
Hij staat toch echt bij 1 van de wielerheldenquote:Op woensdag 11 april 2007 23:25 schreef erkel het volgende:
[..]
Heb zijn wiki er op nageslagen en zie dat hij in Portugal wel als een groot renner werd gezien, maar dat hij internationaal vrij weinig heeft gewonnen.
Nou jah, ik geloof je op je woordquote:Op woensdag 11 april 2007 23:27 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Hij staat toch echt bij 1 van de wielerhelden![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |