Want, heb deel 1 50 uur gespeeld. dat was zo gaaf. met levels omhoog enzoquote:Op woensdag 11 april 2007 12:47 schreef devv05 het volgende:
FM2, boring.
wat is bbrquote:Op woensdag 11 april 2007 12:49 schreef apengek het volgende:
BBR staat trouwens ook op marketplace volgens xbox360only
en er zou vandaag een demo komen van shrek 3
en dead rising 2 is aangekondigt voor de 360
In Viva Pinata? Dat is echt een simpel spel qua achievement.quote:Op woensdag 11 april 2007 12:55 schreef ijsmeis het volgende:
Ik moet daar nog een hoop achievements van halen. Maar het duurt me veel te lang en van sommigen weet ik gewoon niet hoe.
Secret? Zoek eens op googlequote:Op woensdag 11 april 2007 13:02 schreef Heintje het volgende:
[..]
In Viva Pinata? Dat is echt een simpel spel qua achievement.
Je moet alleen wel weten welke je moet hebben. Dus weten wat de secret achievements zijn.
quote:- De naam van het Oost-Europese hoofdpersonage is Niko Bellic. Niko is in Liberty City vanwege zijn neef, Roman. Roman schrijft in een mail dat hij de stad geweldig vind en dat hij de echte Amerikaanse droom leeft met 2 vrouwen en 15 sportwagens. Ne naieve Niko gelooft zijn neef en besluit ook naar Liberty City te vertrekken. Roman heeft echter gelogen want in werkelijkheid is hij straat arm. In het begin van de game is Roman de enige personage die je kent, hij zal dan je steun en toeverlaat zijn.
-Daarnaast zou de game een multiplayer modes gaan bevatten. Verdere details ontbreken helaas nog.
- GTA IV is al sinds 2004 in ontwikkeling
- De animaties zijn een stuk verbetert sinds het vorige deel. Hetzelfde geldt voor de "physics"
- De game zal zich volledig afspelen in Liberty City
- De game zal geen vliegtuigen bevatten.
- Liberty City zal echte gebouwen bevatten die in New York staan. Weliswaar met een andere naam:
(MetLife wordt Getalife, Vrijheidsbeeld wordt 'Statue of Happiness' und Dumbo (Down Under The Manhattan Bridge Overpass) wordt. BOABO (Beneath The Offramp Of The Algonquin Bridge Overpass)).
- Liberty City zal uit 5 wijken gaan bestaan waaronder de populaire wijk New Jersey die de naam Alderney heeft gekregen. Andere wijken In Liberty City zijn: Broker (Brooklyn) Alqonquin (Manhattan), Dukes (Queens) en Bohan (Bronx).
- De gebouwen zouden rijkelijk voorzien zijn van verlichting waardoor de stad 's nachts een geheel ander karakter krijgt dan overdag.
Dat is zo opgezochtquote:Op woensdag 11 april 2007 13:02 schreef Heintje het volgende:
[..]
In Viva Pinata? Dat is echt een simpel spel qua achievement.
Je moet alleen wel weten welke je moet hebben. Dus weten wat de secret achievements zijn.
Die is simpel. ga naar die dieren winkel en koop van 5 soorten 7 beesten en je hebt de achievement.quote:Op woensdag 11 april 2007 13:08 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dat is zo opgezocht. Maar toch heb ik ze niet.
Ik heb bijvoorbeeld deze al niet![]()
![]()
:
Romancer
Become Master Romancer for 5 species
Had ik ook, heb ik maar Pinata aangezet achter me, en ondertussen gaan gamen op m'n pc.quote:Op woensdag 11 april 2007 13:12 schreef Heintje het volgende:
[..]
Die is simpel. ga naar die dieren winkel en koop van 5 soorten 7 beesten en je hebt de achievement.
Maar er is daar ook nog een overtreffende achievement van. master romancer vor 20 soorten.
De 50 soorten is 1 van de lastigste.
de 50 uur is simpel maar irritant omdat je binnen 20 uur de 49 andere achievements kan hebben.
Lijkt me een leuke setting voor het verhaal. Als ilegaal die Amerikaanse droom proberen te halen. Als dat dan op meerdere manieren kan zo het helemaal super zijn.quote:
Baggerbesturing.quote:
Ik was een film gaan kijken. of als ik naar bed ging. Als ik dan ff opstond om wat te eten te pakken ff op A drukken om die factory request weg te drukken.quote:Op woensdag 11 april 2007 13:15 schreef DeX090 het volgende:
[..]
Had ik ook, heb ik maar Pinata aangezet achter me, en ondertussen gaan gamen op m'n pc.
Dan is de besturing nog bagger in Fifa.quote:Op woensdag 11 april 2007 13:17 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Controls kan je zo zetten als in pes hoor
Tot dat ik je een berichtje stuur met een map en een getal?quote:Op woensdag 11 april 2007 13:19 schreef ijsmeis het volgende:
Hmm, ik ga vanavond Viva Pinata spelen dan. Eens zien hoe lang ik het volhou en eens zien of ik nog een achievement kan halen.
Nee, áls ik GoW ga spelen, ga ik Annex spelen of de SP.quote:Op woensdag 11 april 2007 13:21 schreef Heintje het volgende:
[..]
Tot dat ik je een berichtje stuur met een map en een getal?
Annex is saai. Je kan veel beter in Execution gaan proberen de torque achievement te gaan halen.quote:Op woensdag 11 april 2007 13:22 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nee, áls ik GoW ga spelen, ga ik Annex spelen of de SP.
Neen die moet zeer snel komenquote:Op woensdag 11 april 2007 13:28 schreef Scarface2004 het volgende:
Fm2 demo mag nog wel ff wachten
Ik had geprobeerd door te rekenen hoeveel ingame time 50 uur zou zijn, bleek dat ik er 100 dagen naast zat (350 ipv 250, het leek me nog logisch ook want dat is ongeveer een jaar ingame). Had ik dus al teringlang die achievement voor ik erachter kwam.quote:Op woensdag 11 april 2007 13:18 schreef Heintje het volgende:
[..]
Ik was een film gaan kijken. of als ik naar bed ging. Als ik dan ff opstond om wat te eten te pakken ff op A drukken om die factory request weg te drukken.
En pas nadat ik de achievement had kwam ik er achter dat je in een bepaald winkel menu moest zijn. (je moet gewoon de 250 ingame dagen halen.
Mijn unicorn was wel veel waard geworden door die feestjes.
Ziet er al een stuk beter uit dan vorig jaar.quote:Op woensdag 11 april 2007 13:11 schreef apengek het volgende:
TimeShift:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik deed ook alleen nog maar de feestjes waar ik zo aan kon voldoen.quote:Op woensdag 11 april 2007 13:34 schreef DeX090 het volgende:
[..]
Ik had geprobeerd door te rekenen hoeveel ingame time 50 uur zou zijn, bleek dat ik er 100 dagen naast zat (350 ipv 250, het leek me nog logisch ook want dat is ongeveer een jaar ingame). Had ik dus al teringlang die achievement voor ik erachter kwam.
Die feestjes nam ik de moeite niet eens meer voor, ik had toch geen achievements meer over. Je bent niet de enige achievementhoer op FOK!.
ik wil hem wel ruilenquote:Op woensdag 11 april 2007 13:01 schreef DeX090 het volgende:
Ik heb alle punten voor Pinata, maar daarna is het spel echt helemaal geen moer meer aan helaas. Replayability value: 0.Je kan nog beter het spel niet uitspelen, dan denk je ten minste "oh ja, dat moet ik ook nog spelen" ipv "ah kut, ik krijg Piñata nog steeds niet geruild...".
FM2 = Football Manager 2...? [edit] laat maar, ik schaam me al dood.[/edit]
verkapte tvp
Hehe ziet er tof uit!quote:
Lief.quote:
Het is jammer dat er bij een aantal xbox 360 games achievements zitten die online moeten behaald worden. Dit is op zich niet erg. Maar het is jammer dat bij een aantal van die spellen ( Farcry ) er geen hond online is. Dus gaat het lastig worden om die achievements te halen.quote:Op woensdag 11 april 2007 13:42 schreef Heintje het volgende:
[..]
Ik deed ook alleen nog maar de feestjes waar ik zo aan kon voldoen.
En dat ik niet de enige achivement hoer ben weet ik ook wel. Er zijn echt veel mensen die als ze een spel eenmaal hebben moeite gaan doen om binnen het spel alle achievements te gaan halen. Alleen zeker in het begin van de 360 had ik veel tijd en dus veel spellen. Daardoor stond ik toen behoorlijk hoog waar ik dan ook mee ging patsen. Toen kreeg ik al vaak die opmerking achivementhoer. Pas later ben ik daar een beetje op in gaan spelen.
De laatste tijd gaat het niet echt hard meer omdat ik nog steeds bezig ben met de 10000 kills achievement in Gears.
Hangt er uiteraard vanaf wat jij te ruilen hebt, maar ik ga een PM opstellen.quote:Op woensdag 11 april 2007 13:56 schreef kepler het volgende:
[..]
ik wil hem wel ruilen
Als je interesse hebt kunnen we PM'en over een leuke ruil
Tis een film.quote:Op woensdag 11 april 2007 14:39 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Hehe ziet er tof uit!
Mogelijk vervolg op kung fu chaos? die vond ik erg leuk op de eerste xbox
Ah maar dat stond er niet bijquote:
game van de filmquote:
quote:Kung Fu Panda is gebasseerd op de aankomende animatiefilm van Dreamworks. Deze verschijnt pas in 2008 in de bioscopen en dus zal de game tot die tijd ook op zich laten wachten. Inhoudelijk is er helaas nog niks bekend van de game. Wel wist Luxoflux te melden dat Kung Fu Panda in ieder geval in ontwikkeling is voor de Playstation 3 en Xbox 360.
Dat leek mij ook. Maar met de naam Kung Fu kan het natuurlijk ook een heel andere kant op gaan.quote:Op woensdag 11 april 2007 15:12 schreef ach het volgende:
Als het van een film komt zal het wel weer zoiets zijn als door een level rennen en appels verzamelen ofzo
het gaat niet om de toetsen.. hij bedoeld gewoon dat de gameplay zwaar vertieft isquote:Op woensdag 11 april 2007 13:17 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Controls kan je zo zetten als in pes hoor
Mwah.. vind wel goed hoor. ben benieuwd naar pes 7 en fifa 2008. Doe eens veel stadions en de NL competitiie fifaquote:Op woensdag 11 april 2007 17:35 schreef markthemen het volgende:
[..]
het gaat niet om de toetsen.. hij bedoeld gewoon dat de gameplay zwaar vertieft is![]()
Doe toch eens rustig man. Die demo komt echt wel. En ook nog wel voor de volledige versie.quote:
kut... weer een voor op mn lijstquote:Op woensdag 11 april 2007 13:11 schreef apengek het volgende:
TimeShift:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ze maken hun games gewoon niet af. Hebben ze altijd al gedaan. Of juist niet.quote:Op woensdag 11 april 2007 18:49 schreef Morthill het volgende:
Laatst Star Trek aangeschaft, wel aardige game, maar gezien de potentie is het een wanprestatie van bethesda.
Nee...quote:Op woensdag 11 april 2007 19:19 schreef Wessiej het volgende:
Dutch
We hebben je Xbox ontvangen op ons servicecentrum. We vinden het erg belangrijk om je Xbox zo snel mogelijk te repareren en deze zo goed als nieuw bij je terug te bezorgen. Zodra we de Xbox hebben gerepareerd, nemen we contact met je op en kun je je alvast gaan voorbereiden om verder te spelen.
Pardon?
Mijn Xbox is er al 2 en een halve week, en ik krijg nu dit mailtje, is die nu terug of niet.
Wat is het voor game? Ziet er tof uit namelijk!quote:
3 termen: geil, geiler, geilst.quote:Op woensdag 11 april 2007 16:07 schreef jorienvdherik het volgende:
Net Perfect Dark Zero weer gespeeld. Echt tof zo pistool en zo shield nemen![]()
En is leuk voor de punten die je krijgt.
Bots knallen![]()
[afbeelding]
Deze is zo mooi zeg...
Omdat er panda's inzitten natuurlijkquote:Op woensdag 11 april 2007 20:31 schreef BMH het volgende:
Waarom is er zoveel aandacht voor een movie game? De artwork/renders van de film (die hier gepost zijn) staan al 2 jaar online.
Zijn allemaal GH1 liedjes, dus als je al die liedjes bij elkaar doet kost GH1 je eigelijk dus 97 euroquote:Op woensdag 11 april 2007 20:31 schreef Un4 het volgende:
Gelukkig stond die panda ook al niet op de vorige pagina.
Guitar Hero 2 DLC is flink gaar, 500 punten voor pakketten van 3 nummers waarvan er minstens twee kut zijn! Goed bezig daar...
Echt te belachelijk voor woorden. Nu wil ik sowieso niet al die nummers hebben maar sommige weer wel. Ik wil ze gewoon los kunnen kopen in plaats van te betalen voor nummers die ik eigenlijk helemaal niet wil.quote:Op woensdag 11 april 2007 20:39 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Zijn allemaal GH1 liedjes, dus als je al die liedjes bij elkaar doet kost GH1 je eigelijk dus 97 euro
Buffelmaster?quote:Op woensdag 11 april 2007 20:39 schreef ijsmeis het volgende:
Ik heb een fan! Liveberichtje:
"Oh ja, en ik ben erg nieuwsgierig want je stem spreekt me elke keer aan als ik een berichtje van je krijg, want ik luister hem elke keer 2 á 3 keer.. Dus".
zowiezo betaalbare contentquote:Op woensdag 11 april 2007 20:42 schreef Un4 het volgende:
[..]
Echt te belachelijk voor woorden. Nu wil ik sowieso niet al die nummers hebben maar sommige weer wel. Ik wil ze gewoon los kunnen kopen in plaats van te betalen voor nummers die ik eigenlijk helemaal niet wil.
Voor extra content weiger ik ook te betalen! Arcade games snap ik dat die geld kosten maar extra content hoort gewoon als extra/bedankje te zijn voor het kopen van het spel!quote:Op woensdag 11 april 2007 20:47 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
zowiezo betaalbare contentheb gelukkig nog nooit 1 Microsoft punt gehad
![]()
Uhm, dit gaat over content uit het eerste deel van Guitar Hero, wat alleen op de ps2 is uitgekomen. In feite is dit dus een ander spel alleen vergalopperen ze zich hier verschrikkelijk met de prijs. Neem aan dat ze het zelf ook wel doorhebben want op hun eigen forums is het gezeik niet van de lucht. En terecht.quote:Op woensdag 11 april 2007 20:49 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Voor extra content weiger ik ook te betalen! Arcade games snap ik dat die geld kosten maar extra content hoort gewoon als extra/bedankje te zijn voor het kopen van het spel!
Dat maakt mij verder niet uit waar die content oorspronkelijk vanaf komt! Ik vind dat dat gewoon gratis moet zijn als bedankje voor het kopen van dat spel! Wat wel kan is het spel goedkoper in de winkel brengen met iets minder nummers en dat je dan per stuk nummers kunt bijkopen eventueel!quote:Op woensdag 11 april 2007 20:52 schreef Un4 het volgende:
[..]
Uhm, dit gaat over content uit het eerste deel van Guitar Hero, wat alleen op de ps2 is uitgekomen. In feite is dit dus een ander spel alleen vergalopperen ze zich hier verschrikkelijk met de prijs. Neem aan dat ze het zelf ook wel doorhebben want op hun eigen forums is het gezeik niet van de lucht. En terecht.
Kung-fu en panda's. Whats not to likequote:Op woensdag 11 april 2007 20:31 schreef BMH het volgende:
Waarom is er zoveel aandacht voor een movie game? De artwork/renders van de film (die hier gepost zijn) staan al 2 jaar online.
Eensquote:Op woensdag 11 april 2007 20:49 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Voor extra content weiger ik ook te betalen! Arcade games snap ik dat die geld kosten maar extra content hoort gewoon als extra/bedankje te zijn voor het kopen van het spel!
nou nou zeg, die MM. wel 2 euro onder de adviesprijs.quote:Op woensdag 11 april 2007 21:52 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Eens
MM Breda.
X360 Dead Rising 28.00
X360 The Godfather 28.00
X360 NBA Live 07 28.00
X360 Prey 28.00
X360 Need For Speed Most Wanted 28.00
X360 World Series of Poker Tournament of Champions 2007 28.00
dude, imageshack-ban enzo?quote:Op woensdag 11 april 2007 21:57 schreef lordteddybeer het volgende:
http://img256.imageshack.us/img256/1996/zanzibarym7.png
Zanzibar
Wow vet, hou ons op de hoogte!quote:Op woensdag 11 april 2007 22:00 schreef jorienvdherik het volgende:
Ben Football Manager 2006 op de xbox 360 aan het regelen. Op marktplaats staat die paar keer voor 10-15 euro
LoL weet niet wat het is, ik zie imageshack altijd, maar nadat ik ze hierpost kan ik zie niet meer zienquote:Op woensdag 11 april 2007 22:06 schreef JimmieTheSaint het volgende:
[..]
dude, imageshack-ban enzo?
gebruik gewoon tinypic.com ofzo.
Zelfde geldt trouwens ook voor je icoon.
Die linkse beelden, zijn die foto's genomen met een mobiel uit 1997 ofzo?quote:Op woensdag 11 april 2007 22:10 schreef lordteddybeer het volgende:
[..]
LoL weet niet wat het is, ik zie imageshack altijd, maar nadat ik ze hierpost kan ik zie niet meer zien
Maar hier zijn ze
[afbeelding]
[afbeelding]
Weet ook niet waarom zo enorm slecht zijnquote:Op woensdag 11 april 2007 22:40 schreef JimmieTheSaint het volgende:
[..]
Die linkse beelden, zijn die foto's genomen met een mobiel uit 1997 ofzo?
het is een screen van een monitor in een filmpje, tuurlijk is dat niet mooiquote:Op woensdag 11 april 2007 22:40 schreef JimmieTheSaint het volgende:
[..]
Die linkse beelden, zijn die foto's genomen met een mobiel uit 1997 ofzo?
Agh, expansions zijn ook extra contentquote:Op woensdag 11 april 2007 20:49 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
omdat jij het spel koopt moet alle extra content maar gratis zijn??? Dus als je bij de Albert Hein een brood koopt zou je er gratis hagelslag bij moeten krijgen?quote:Op woensdag 11 april 2007 20:55 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Dat maakt mij verder niet uit waar die content oorspronkelijk vanaf komt! Ik vind dat dat gewoon gratis moet zijn als bedankje voor het kopen van dat spel! Wat wel kan is het spel goedkoper in de winkel brengen met iets minder nummers en dat je dan per stuk nummers kunt bijkopen eventueel!
quote:Op woensdag 11 april 2007 23:24 schreef kepler het volgende:
[..]
omdat jij het spel koopt moet alle extra content maar gratis zijn??? Dus als je bij de Albert Hein een brood koopt zou je er gratis hagelslag bij moeten krijgen?
Dat is het zelfde als ik de 360 koop en verwacht dat de spellen gratis zijn maar dat bedoeld ik ook niet!
Al dat gezeik over die extra content altijdWees blij dat je iets extra kan kopen voor een game, vroeger gebeurde dat helemaal niet (op de console dan). Er komt juist extra content vergeleken met vroeger omdat ze er nu geld voor kunnen vragen.
Volgens mij halen ze nu gewoon een aantal dingen uit het spel die je later mag kopen dus of het echt extra is? ik weet het niet betwijfel het!
Tuurlijk is de content voor GH2 veels te duur, daar ben ik het zeker mee eens. Er moet ook zeker gekeken worden naar de prijzen, want het slaat nu nergens op. Maar gratis content eisen omdat je de game al koopt.... zo werkt de wereld nu eenmaal niet
Het hangt idd ook wel van de prijs af en wat ze aanbieden. Voor oblivion bijvoorbeeld vind ik het oke dat je voor Shivering islands betaald maar dat ze geld durven vragen voor zon harnas voor je paard slaat nergens op!
Epic die is wel goed bezig vind ik die maken een vet spel wat heel veel mensen gekocht hebben en voor die mensen willen ze dan gratis content uitbrengen dat is gewoon top en kweek je ook veel goodwill mee. Alleen wil Microsoft dat het betaalde content moet worden!
Even tussendoor, Guitar Hero 2 biedt al 70 tracks. Het beschikbaar stellen van nieuwe nummers is dus niet omdat het weggelaten is, maar gewoon een extraatje voor die mensen die daar behoefte aan hebben.quote:
dan moet je dat ook niet zeggenquote:Dat is het zelfde als ik de 360 koop en verwacht dat de spellen gratis zijn maar dat bedoeld ik ook niet!
dat klopt inderdaad, maar volgens mij wordt dat ook wel minder. De consumenten pikken dat echt niet.quote:Volgens mij halen ze nu gewoon een aantal dingen uit het spel die je later mag kopen dus of het echt extra is? ik weet het niet betwijfel het!
je ziet idd dat in het begin nogal vreemde bedragen werden gevraagd, maar je ziet ook dat het zich allemaal aanpast. Het wordt langzaam steeds beter, het is voor uitgever ook een beetje aftasten. Het is leuk dat er gratis maps komen, maar ik zou het ook niet erg vinden om er 5 euro voor te betalen. Voor niks gaat de zon opquote:Het hangt idd ook wel van de prijs af en wat ze aanbieden. Voor oblivion bijvoorbeeld vind ik het oke dat je voor Shivering islands betaald maar dat ze geld durven vragen voor zon harnas voor je paard slaat nergens op!
Epic die is wel goed bezig vind ik die maken een vet spel wat heel veel mensen gekocht hebben en voor die mensen willen ze dan gratis content uitbrengen dat is gewoon top en kweek je ook veel goodwill mee. Alleen wil Microsoft dat het betaalde content moet worden!
De uitgevers die slim zijn en makkelijk wat extra inkomsten willen, brengen inderdaad extra content uit.quote:Op woensdag 11 april 2007 23:59 schreef jorienvdherik het volgende:
Nah het ligt wel aan de uitgever of ze het erg uit buiten die downloadble content
Dat gebeurt ook zeker, maar in het geval van Guitar Hero 2 gaat die vlieger in mijn ogen niet echt op.quote:Op woensdag 11 april 2007 23:36 schreef Cyberia18 het volgende:
Aquila heeft gewoon een punt, want het narige aan downloadable content is dat ontwikkelaars er veel misbruik van maken. Hey we brengen een half gebakken game uit en voor de rest dok je maar lekker. Het wordt je natuurlijk niet verplicht om ervoor te betalen, maar toch blijft het een oplichterij van jewelste.
iddquote:Op donderdag 12 april 2007 00:21 schreef Un4 het volgende:
[..]
Dat gebeurt ook zeker, maar in het geval van Guitar Hero 2 gaat die vlieger in mijn ogen niet echt op.
Dan hadden ze maar 3 weken moeten wachten met het releasen van de content..quote:Op woensdag 11 april 2007 23:44 schreef Morthill het volgende:
[..]
Even tussendoor, Guitar Hero 2 biedt al 70 tracks. Het beschikbaar stellen van nieuwe nummers is dus niet omdat het weggelaten is, maar gewoon een extraatje voor die mensen die daar behoefte aan hebben.
Over het algemeen heb je altijd wel dingetjes waarvan je denkt, kon dat niet in de game, maar soms is het gewoon ook een leuk extraatje. Als alles wat wel in een game kon er in zat, dan kwamen games nooit af.
maar DLC die na een paar maanden pas komt heeft ook niet veel zin meer omdat dat bijna niemand het meer speeld.quote:Op donderdag 12 april 2007 07:30 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Dan hadden ze maar 3 weken moeten wachten met het releasen van de content..
DLC binnen een week na de release vind ik not done en voelt het zoals eerder gezegd aan alsof het eruit is gesloopt
Klopt, maar daarom hadden ze ook 3 weken moeten wachten, gezeik voorkomen.quote:Op donderdag 12 april 2007 07:36 schreef Heintje het volgende:
[..]
maar DLC die na een paar maanden pas komt heeft ook niet veel zin meer omdat dat bijna niemand het meer speeld.
In dit geval is het gewoon terecht dat dit DLC is. Als je het op de Playstation had willen hebben had je 2 spellen moeten kopen.
Nou komt in dit geval het gezeik over de prijs. Niet zo zeer over het nou al uit komen van de DLC.quote:Op donderdag 12 april 2007 07:58 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Klopt, maar daarom hadden ze ook 3 weken moeten wachten, gezeik voorkomen.
En na 3 weken vind ik het een mooie tijd om DLC te releasen..niet te lang wachten en niet te kort dan.
Het is al fout gegaan toen MS 20 punten ging vragen voor een plaatje en 150 punten voor een theme.quote:Op donderdag 12 april 2007 10:47 schreef AQuila360 het volgende:
9 van de 10 keer is het gewoon naaierij vind ik! Worms ook bijvoorbeeld daar missen een aantal van de leukste en bekendste wapens die je natuurlijk wel weer strax er bij kunt kopen. Dan had ik liever gehad dat die er al in zaten en dan andere wapens waar je niets aan hebt er uit.
Maar goed ieder moet het voor zich zelf weten
Wolfenstein voor de Xbox had DLC die al op de disk stond. Je moest de maps kopen via live enkele weken na de releasequote:Op donderdag 12 april 2007 07:30 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Dan hadden ze maar 3 weken moeten wachten met het releasen van de content..
DLC binnen een week na de release vind ik not done en voelt het zoals eerder gezegd aan alsof het eruit is gesloopt
Er komt hopelijk wel eerst een demo.quote:
Klopt inderdaadquote:Op donderdag 12 april 2007 12:55 schreef Heintje het volgende:
[..]
Er komt hopelijk wel eerst een demo.
Bronquote:C&C3 Gets Demo, Release Date
Know when you can try it and when you can buy it.
Released on PC at the end of March, Command & Conquer 3 Tiberium Wars has been well-received by both the media and PC gamers. Xbox 360 owners will get their chance to see how the RTS plays on a console when it is released for their system on May 10.
EA made a commendable, but not perfect, attempt at translating a PC RTS to the 360 last summer with Lord of the Rings: The Battle for Middle Earth II. C&C3 is using the same engine as Battle for Middle Earth, and EA has apparently been doing some "plumbing" to make the console controls even smoother. Before C&C3's release we'll get a chance to see if EA has improved the transition with a demo to be released in the coming weeks on Xbox Live.
Dat heb ik ook. Verder ben ik ook benieuwd naar de controls. Als die een beetje goed zijn dan koop ik hem wel, anders wordt dit de eerste uit de serie die ik niet koop.quote:Op donderdag 12 april 2007 13:08 schreef PBateman1978 het volgende:
Was eerst een zekerheidje, maar heb ‘m uiteindelijk op de PC aangeschaft, en ZO leuk vind ik ‘m nou ook weer niet.
Zal hooguit de campaigns uitspelen, online is er geen flikker aan. (OMGTANKRUSH GO GO GO)
Waag het niet eens om het spel wéér uit te stellen Valvequote:Half-Life 2: Episode 2 al in september
Half-Life 2 en haar eerste episode liggen alweer even achter ons, toch moeten we nog even wachten voordat we aan de tweede episode kunnen beginnen. De game moest origineel eind 2006 verschijnen, maar dankzij de next-gen versies moeten we wachten tot eind 2007.
Hoewel Doug Lombardi in het verleden al liet weten dat Valve iets te agressief is met het uitbrengen van datums, lieten hij en Robin Walker weten dat ze mikken op een septemberrelease voor Half-Life 2: Episode Two. Echter, moest de game dan nog niet goed genoeg zijn, mogen we een nieuw uitstel verwachten.
quote:Monster Madness demo op Xbox Live
Op 25 mei verschijnt Monster Madness: Battle for Suburbia, een spel die een groep van jongeren laat knokken met buitenaardse monsters.
Het geheel komt over als een B-film en past daarmee precies in de setting die ontwikkelaar Artifical Studios neer wil zetten. Het spel draait op Epic's Unreal Engine 3 en om alvast een voorproefje te krijgen kun je op Xbox Live een demo vinden van 434mb groot.
LOTR heb ik ook gehad en was goed speelbaar opzich dus lijkt me dat C&C wel gaat werken op de 360!quote:Op donderdag 12 april 2007 13:10 schreef Cyberia18 het volgende:
LOTR scheen anders goed te werken op de Xbox 360, dus ja why C&C not?
No problemo dusquote:Op donderdag 12 april 2007 14:03 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
LOTR heb ik ook gehad en was goed speelbaar opzich dus lijkt me dat C&C wel gaat werken op de 360!
Op pc is het idd toch wel fijner spelen maar bij Lotr hadden ze het aardig voor elkaar maar ik vond het spel opzich niet zo veel aan. C&C spreekt me veel meer aanquote:Op donderdag 12 april 2007 14:20 schreef Heintje het volgende:
het zal denk ik nooit zo fijn spelen als met een muis. Maar als het goed speelbaar is is het al goed. Je hebt wel weer als voordeel dat je meer knoppen hebt dan op een muis.
En ja, op de PC heb je ook een Toetsenbord, maar elke RTS is met alleen de muis te spelen.
ben benieuwd hoe football manager speelt op de xboxquote:Op donderdag 12 april 2007 14:20 schreef Heintje het volgende:
het zal denk ik nooit zo fijn spelen als met een muis. Maar als het goed speelbaar is is het al goed. Je hebt wel weer als voordeel dat je meer knoppen hebt dan op een muis.
En ja, op de PC heb je ook een Toetsenbord, maar elke RTS is met alleen de muis te spelen.
Kun je dat tempo niet instellen?quote:Op donderdag 12 april 2007 14:34 schreef PBateman1978 het volgende:
Het tempo in C&C 3 ligt wel stukken hoger dan in BFME2 heb ik het idee.
En Football Manager spellen moet je sowieso op de PC spelen, met al die kits/mods/picture/logo-packs die je kunt downloaden.
Volgens mij passen ze het tempo iets aan ja. Maja er komen nu gewoon spellen aan die ik liever wil spelen dus laat C&C aan me voorbj gaan.quote:Op donderdag 12 april 2007 14:37 schreef Heintje het volgende:
[..]
Kun je dat tempo niet instellen?
Of zouden ze het voor de 360 versie langzaamer gemaakt hebben.
quote:
Als het echt zo erg is dan hadden we er hier wel meer over gelezen.quote:
Dat het een grote ramp is inmiddels wel duidelijk. De afgelopen weken niet je hol uit gekomen?quote:Op donderdag 12 april 2007 15:15 schreef Heintje het volgende:
[..]
Als het echt zo erg is dan hadden we er hier wel meer over gelezen.
Het enige dat ik hier over beschadigde DVD's heb gelezen was een 1 april grap.
Lees nou eerst eens het bericht voordat je dingen gaat roepen. De warmte die de console produceert staat nu even los van de zaak, we praten hier over de beschadigde DVD's.quote:Op donderdag 12 april 2007 15:19 schreef Niek. het volgende:
Het merendeel van die 1000klachten zullen wel mensen zijn die hem in een tv kastje neerzetten waar totaal geen ventilatie is, of hem bewegen als er een game/dvd inzit.
Als het echt zo'n groot probleem was dan was er al veel meer te horen over geweest op internet.
Er is toch ook veel te horen over problemen met de 360 op internet enz? Niet alleen die krassen maar ook veel vastlopers en natuurlijk de altijd leuke ''Ring of Death''quote:Op donderdag 12 april 2007 15:19 schreef Niek. het volgende:
Het merendeel van die 1000klachten zullen wel mensen zijn die hem in een tv kastje neerzetten waar totaal geen ventilatie is, of hem bewegen als er een game/dvd inzit.
Als het echt zo'n groot probleem was dan was er al veel meer te horen over geweest op internet.
maar deze 1000 klachten gaan alleen over de krassen.quote:Op donderdag 12 april 2007 15:24 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Er is toch ook veel te horen over problemen met de 360 op internet enz? Niet alleen die krassen maar ook veel vastlopers en natuurlijk de altijd leuke ''Ring of Death''
Heb ik nog meer nodig dan?quote:
Met alle respect.. maar voor een 360 fanboy is games.fok niet de beste site.. althans, ik kom op andere sites meer nieuws tegen.quote:Op donderdag 12 april 2007 16:20 schreef Heintje het volgende:
[..]
maar deze 1000 klachten gaan alleen over de krassen.
En op het stukje internet waar ik kom valt het wel mee.
Games.fok.nl
Forum.fok.nl/GAM
Als ik het belangrijkste nieuws maar heb. Ik hoef niet elk klein klote nieuwtje te weten.quote:Op donderdag 12 april 2007 16:44 schreef Bastard het volgende:
[..]
Met alle respect.. maar voor een 360 fanboy is games.fok niet de beste site.. althans, ik kom op andere sites meer nieuws tegen.
Ja, het internet stopt niet bij Fok! hequote:
Persoonlijk hou ik meer van de nederlandse taal. Die kan ik al niet echt snel lezen. In het engels wordt dat nog langzamer.quote:
Van de Nederlandse sites vind ik zelf xbox360only.nl wel goed, hebben het nieuws naar mijn idee altijd wel snel. Xboxworld is echt by far de slechtste site, wat een rommel.quote:Op donderdag 12 april 2007 16:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
NeoGAF en Gamefront.de zijn mijn persoonlijke favoriet voor nieuws, daar haal ik ook het meest vandaan dat ik op FOK! plaats.
Qua diepgang is Eurogamer in mijn ogen de beste site. Maar goed, das allemaal geen Nederlands. Daarin zijn wij toch de beste
10.499.000 mensen klagen niet over de Xbox 360quote:
OMFG, heb je nog wel tijd over om te gamen of wat?quote:Op donderdag 12 april 2007 16:53 schreef Niek. het volgende:
[..]
Ja, het internet stopt niet bij Fok! he![]()
360party
gamer.nl
gamespress
gamespot
gametrailers
ign
insidegamer
xblarcade.com
xbox360fanboy.com
1up
oxm.co.uk
xbox.com
majornelson.com
xbox360only.nl
xboxic
xboxworld
xboxyde
Zijn de sites met 360nieuws welke ik volg.
Ja maar sony...quote:Op donderdag 12 april 2007 19:02 schreef Heintje het volgende:
Dat er problemen zijn is niet zo erg, als ze maar goed opgelost worden. Iets waar MS toch wel zijn best voor doet maar wat ook niet altijd even goed gaat.
Maar was Sony ook niet ooit eens bij kassa geweest vanwege dooie pixels in de PSP.
Dat houdt mij qua nieuwtjes het beste op de hoogte inderdaad.quote:Op donderdag 12 april 2007 17:28 schreef Heintje het volgende:
Op xbox360only.nl kom ik wel eens. Er staan hier wel eens linkjes daar naar toe.
Misschien dat ik daar dan maar eens vaker moet kijken.
Dat hadden ze ook niet moeten doen, gewoon vervangen. Maar als je idd met dat ding hebt geschud snap ik wel dat ze er onderuit proberen te komen.quote:Op donderdag 12 april 2007 19:05 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Ja maar sony...
het blijft gewoon kut als je voor 400 plus games en shit uitgeeft en het ding naar de klote gaat buiten jou schuld om en het bedrijf er nog onderuit probeerd te komen ook.
Maar het gebeurd gewoon zonder dat je er wat aan doet, bij mij begon het er namelijk mee, een gast zei dat de 360 bij mij krassen probeerde te maken op de disc, zo begon het ook bij hem, maar toen ging die ook kapot.quote:Op donderdag 12 april 2007 19:26 schreef apengek het volgende:
gewoon niet lopen klooien met je xbox als ie aanstaat!
ik heb ook de drive die problemen zou hebben maar ik heb nergens last van
nouja, zolang er een spel inzit van microsoft game studios is het geen probleemquote:Op donderdag 12 april 2007 19:48 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Maar het gebeurd gewoon zonder dat je er wat aan doet, bij mij begon het er namelijk mee, een gast zei dat de 360 bij mij krassen probeerde te maken op de disc, zo begon het ook bij hem, maar toen ging die ook kapot.
Dat is dus het hele probleem, ik heb er niet mee lopen klooien.quote:Op donderdag 12 april 2007 19:33 schreef Heintje het volgende:
[..]
Dat hadden ze ook niet moeten doen, gewoon vervangen. Maar als je idd met dat ding hebt geschud snap ik wel dat ze er onderuit proberen te komen.
Wtf geen Gamed.nl? Heeft by far het meeste nieuwsaanbod van de Nederlandse sitesquote:Op donderdag 12 april 2007 16:53 schreef Niek. het volgende:
[..]
Ja, het internet stopt niet bij Fok! he![]()
360party
gamer.nl
gamespress
gamespot
gametrailers
ign
insidegamer
xblarcade.com
xbox360fanboy.com
1up
oxm.co.uk
xbox.com
majornelson.com
xbox360only.nl
xboxic
xboxworld
xboxyde
Zijn de sites met 360nieuws welke ik volg.
Das meer dan genoeg, zijn niet voor niets de grootste driequote:Op donderdag 12 april 2007 22:08 schreef AQuila360 het volgende:
Ik check er maar 3
Fok! Games
Insidegamer
Gamer.nl
Oja soms ook nog op DGS-online daar keek ik vroeger altijd op maar dat is haast dood ofzo.quote:Op donderdag 12 april 2007 22:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Das meer dan genoeg, zijn niet voor niets de grootste drie
Bij elke computertoko haal je zo een usb-keyboard voor weinigquote:Op donderdag 12 april 2007 22:21 schreef Leonos het volgende:
Hoi, ik zie net dat er msn op de box komt...
Kan ik dan ook ergens vast een toetsenbord bestellen?
Er komt ook een mini toetsenbordje dat je aan je controller kunt klikken dat is opzich ook wel handig!quote:Op donderdag 12 april 2007 22:25 schreef Leonos het volgende:
Werkt dat dan ook tegelijk met de controller?
@ Joystick verhaal
Dat wel ja maar ik zie dat niet echt zitten om die op de schoot te hebben liggen ofzo en dan ook die controller in de hand vind het zowiezo nix dat msn op de xbox. Strax is een spelletje erop spelen nog maar bijzaakquote:Op donderdag 12 april 2007 22:35 schreef Leonos het volgende:
Hmmm, maar een USB toetsenbord zal wel de helft goedkoper zijn
Het is dus zeker dat elk usb toestenbord werkt op de xbox 360 om berichten te sturen ?quote:Op donderdag 12 april 2007 22:40 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Dat wel ja maar ik zie dat niet echt zitten om die op de schoot te hebben liggen ofzo en dan ook die controller in de hand vind het zowiezo nix dat msn op de xbox. Strax is een spelletje erop spelen nog maar bijzaak![]()
Berichten wel ja, voor het ondersteunen van games is het een ander verhaalquote:Op donderdag 12 april 2007 23:07 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Het is dus zeker dat elk usb toestenbord werkt op de xbox 360 om berichten te sturen ?
Dat geeft niet. Dan ga ik morgen of zaterdag maar eens een usb toetsenbord kopen + vga kabel om me pc op me hd-tv af te spelenquote:Op donderdag 12 april 2007 23:23 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Berichten wel ja, voor het ondersteunen van games is het een ander verhaal
Hoe lang heb je dat ding al? Als het binnen een week of zo krassen begint te maken is ie naar de ka-lo-te. Als het pas na enkele maanden gebeurt, tsja dan is ie ook naar de klote.quote:Op donderdag 12 april 2007 23:38 schreef apengek het volgende:
godverdomme!
mn xbox begint ook lichte krassen te maken
en mn gears of war was schoon toen ik em in de xbox stopte en nu is ie vies???
dus er zijn geen klachten in andere landen , of heeft MS hier 10 miljoen xboxen verkochtquote:Op donderdag 12 april 2007 18:09 schreef devv05 het volgende:
[..]
10.499.000 mensen klagen niet over de Xbox 360
Dat de 360 krassen maakt kan, ik heb er geen last van..quote:Op vrijdag 13 april 2007 07:40 schreef donald_dick het volgende:
[..]
dus er zijn geen klachten in andere landen , of heeft MS hier 10 miljoen xboxen verkochtblaat alsjeblieft niet zo dom, dat ding maakt krassen, crashed als je spellen speelt en heeft videochip problemen
![]()
Da's nou precies het punt. Zowel bij bepaalde drives in de 360 als het debiel gaan trekken aan je apparaat terwijl er een game in aan het draaien is veroorzaakt krassen.quote:Op vrijdag 13 april 2007 08:02 schreef Heintje het volgende:
De meeste vastlopers zijn idd software matig.
Ik vond Saints row trouwens erger dan Oblivion.
Hardware matige vastlopers leiden vaak tot een RROD.
Maar een RROD is geen ramp, dat lost MS wel netjes op. Over die krassen doen ze nog al moeilijk. Ook omdat het kan komen door het bewegen van je Xbox als hij aanstaat.
quote:Op donderdag 12 april 2007 22:25 schreef Tain het volgende:
C&C 3
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 13 april 2007 08:59 schreef Mystikvm het volgende:
Mij persoonlijk zal die ophef aan mijn reet roesten. Ik heb vooralsnog een werkende 360 die nog nooit moeilijk gedaan heeft. Wat anderen wel of niet hebben is niet mijn zaak, noch heeft het mijn interesse.
reader.google.com is een online rss lezer, is echt ideaal want dan kan je al het nieuws via 1 pagina lezen, hoef ik dus niet al die sites apart te bezoekenquote:Op donderdag 12 april 2007 18:21 schreef JimmieTheSaint het volgende:
[..]
OMFG, heb je nog wel tijd over om te gamen of wat?
Wat beoit het als een console negatief in het nieuws komt, als jij er lol aan beleeft en kunt blijven beleven maakt dat toch weinig uit.quote:Op vrijdag 13 april 2007 09:11 schreef Heintje het volgende:
Als een beetje fanboy vind je het niet leuk als je console negatief in het nieuws komt.
Maar ze zullen bij MS toch echt wel weten om welke drive het gaat. Dan kunnen ze bij die mensen gewoon de drive vervangen.
Andere mensen moeten maar gebruik maken van dat nieuwe disk programma. En gewoon een rekening krijgen voor de "reparatie" kosten.
Dat is natuurlijk wel het belangrijkste.quote:Op vrijdag 13 april 2007 11:26 schreef Morthill het volgende:
[..]
Wat beoit het als een console negatief in het nieuws komt, als jij er lol aan beleeft en kunt blijven beleven maakt dat toch weinig uit.
je kan beter contact opnemen met Microsoft denk ikquote:Op vrijdag 13 april 2007 11:57 schreef donald_dick het volgende:
23ste opgestuurd , en nog steeds niks gehoord van Mircrosoftik ga maar contact opnemen met Kassa
Misschien moet je Microsoft bellen, die weten namelijk beter wat er aan de hand is dan Kassa. Voor hetzelfde geld is ie door een postbode gekaapt.quote:Op vrijdag 13 april 2007 11:57 schreef donald_dick het volgende:
23ste opgestuurd , en nog steeds niks gehoord van Mircrosoftik ga maar contact opnemen met Kassa
wel zo handigquote:Op vrijdag 13 april 2007 12:15 schreef kepler het volgende:
[..]
je kan beter contact opnemen met Microsoft denk ik
Uiteindelijk moet je toch bij kassa zijn. En ofdat die nou MS of UPS aanpakken is niet zijn probleem.quote:Op vrijdag 13 april 2007 12:17 schreef Morthill het volgende:
[..]
Misschien moet je Microsoft bellen, die weten namelijk beter wat er aan de hand is dan Kassa. Voor hetzelfde geld is ie door een postbode gekaapt.
- prettige dag verder, owja koop een ps3 noobquote:Op vrijdag 13 april 2007 12:19 schreef bigore het volgende:
- Met kassa! klantenservice
- Mijn xbox 360 is kapot en krijg hem maar niet terug!
- ok, 1001 klachten, NEXT
- ja, maar kunnen ju...
- doei meneer.
- tuut tuut
Mischien is het handiger om contact op te nemen met microsoft, die doen er namelijk wel wat aan.quote:Op vrijdag 13 april 2007 11:57 schreef donald_dick het volgende:
Hehe, nou net ff stukje op gametrailers zitten kijken met GT:HD, damn dat ziet er wel zo gaaf uit, niet normaal meer. Ik wil geeneens weten hoe vet GT5 word. In ieder geval 10 x mooier als Forza Motorsport, want dat lijkt nog steeds niet op "bijna echte beelden" wat je bij GT:HD dus absoluut wel heb.quote:Op vrijdag 13 april 2007 12:21 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
- prettige dag verder, owja koop een ps3 noob
Ik heb GT:HD heel even gespeeld. Maar voor racegames gebruik je de triggers. Niet de sticks. Hopeloos spel dus.quote:Op vrijdag 13 april 2007 12:27 schreef bigore het volgende:
[..]
Hehe, nou net ff stukje op gametrailers zitten kijken met GT:HD, damn dat ziet er wel zo gaaf uit, niet normaal meer. Ik wil geeneens weten hoe vet GT5 word. In ieder geval 10 x mooier als Forza Motorsport, want dat lijkt nog steeds niet op "bijna echte beelden" wat je bij GT:HD dus absoluut wel heb.
nou ik heb het gisteren gespeeld en was totaal niet onder de indruk eigenlijkquote:Op vrijdag 13 april 2007 12:27 schreef bigore het volgende:
[..]
Hehe, nou net ff stukje op gametrailers zitten kijken met GT:HD, damn dat ziet er wel zo gaaf uit, niet normaal meer. Ik wil geeneens weten hoe vet GT5 word. In ieder geval 10 x mooier als Forza Motorsport, want dat lijkt nog steeds niet op "bijna echte beelden" wat je bij GT:HD dus absoluut wel heb.
En ik heb nergens last van... Jammer voor de mensen die al drie keer een ROD hebben gehad, maar ik kan nog prima spelen... (nu alleen de tijd nog vinden)quote:Op donderdag 12 april 2007 15:17 schreef AQuila360 het volgende:
Er komen een hoop negatieve dingen naar boven over de 360 de laatste tijd!
Was het op een Full HD TV?quote:Op vrijdag 13 april 2007 12:32 schreef kepler het volgende:
[..]
nou ik heb het gisteren gespeeld en was totaal niet onder de indruk eigenlijkDie trailer was dat een replay? Want dat ziet er wel mooi uit, maar als je aan het rijden bent is het niet heel bijzonder
neuh een normale, het was wel mooi maar ik was niet blown awayquote:Op vrijdag 13 april 2007 12:33 schreef Heintje het volgende:
[..]
Was het op een Full HD TV?
Die trailer zal iig wel op HD kwaliteid geweest zijn.
Met het opsturen ben je al 3 weken van je abbo verloren dus wel netjes dat ze dat er bj doen.quote:Op vrijdag 13 april 2007 13:06 schreef Wessiej het volgende:
Wel netjes, krijg mijn Xbox terug, zit ook een maand gratis Gold bij.
in Juli live verlengen, dit keer met een cam er bij denkquote:Op vrijdag 13 april 2007 13:06 schreef Wessiej het volgende:
Wel netjes, krijg mijn Xbox terug, zit ook een maand gratis Gold bij.
Dat is denk ik het enige voordeel van de PS3. Iets beter Full HD support. Maar ik vind 720P wel genoeg dus ik heb geen PS3 nodig.quote:Op vrijdag 13 april 2007 13:10 schreef bigore het volgende:
Was wel replay inderdaad, maar ja...wat ik van Forza gezien heb was ook meerendeel replay en dergelijke, maar lijkt me wel dat je GT:HD op een HD scherm moet spelen. En Heintje, het verschil tussen 720p en 1080p op een 32" scherm zie je echt niet.
Lijkt me ook vrij knap om dat aan te tonen, aangezien er geen 32" 1080p schermen zijn.quote:Op vrijdag 13 april 2007 13:10 schreef bigore het volgende:
Was wel replay inderdaad, maar ja...wat ik van Forza gezien heb was ook meerendeel replay en dergelijke, maar lijkt me wel dat je GT:HD op een HD scherm moet spelen. En Heintje, het verschil tussen 720p en 1080p op een 32" scherm zie je echt niet.
Forza 2 opties > GT:HD graphics.quote:Op vrijdag 13 april 2007 13:10 schreef bigore het volgende:
klopt, maar Bigore is een graphics hoer.quote:Op vrijdag 13 april 2007 13:16 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Forza 2 opties > GT:HD graphics.
Liever iets mindere graphics met een hele rits opties dan steriel auto-rijden in GT:HD.
Forza is niet van EA. Dat weet je toch wel he?quote:
Zeker.quote:Op vrijdag 13 april 2007 13:24 schreef Heintje het volgende:
[..]
Forza is niet van EA. Dat weet je toch wel he?
Gran Turismo staat toch wel bekend om de graphics EN de gigantisch goede gameplay, en de onwijs grote hoeveelheid auto's, races noem maar op, ik ga geen 600 euro extra uitgeven om een racespel, maar toch lijkt het me een vet spel, maar goed, ik heb dit nog niet van dichtbij gezien, ik heb amper de PS3 gespeeld, alleen Resistance 1 x.quote:Op vrijdag 13 april 2007 13:16 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Liever iets mindere graphics met een hele rits opties dan steriel auto-rijden in GT:HD.
Iemand?quote:Op vrijdag 13 april 2007 13:11 schreef Henk-B het volgende:
Hoi allen,
Ikzelf zou ook graag GH2 willen kopen, kost deze nog steeds 77 euro bij de MM of zijn er nog andere aanbiedingen?
En hoe zit het met de problemen van die whammy bar?
Kan je aan de buitenkant zien ofdat je de verkeerde hebt?
Alvast bedankt!
:
Ik las ook iets van dat de ring of death bij het spel voorkomt!
quote:Op vrijdag 6 april 2007 12:39 schreef Wessiej het volgende:
Als je het nog gaat kopen, kijk even aan de zijkant welk nummer er staat, als er een nummer 95055 op staat NIET kopen, daar zit de whammy probleem
Je moet de versie kopen met nummer 96065
Het is maar een demo, heeft niemand dat nou nog steeds niet door?quote:Op vrijdag 13 april 2007 13:16 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Dat is wel apart. Zodra je een player match maakt moet je m toch kunnen uitnodigen in het Xbox Live menuquote:Op vrijdag 13 april 2007 15:21 schreef Enchanter het volgende:
tvp
Het lukt trouwens nog steeds niet om tegen een vriend van mij PES 6 via live te doen (en nee we doen geen ranked matches)
Ook de normale GT's hebben nooit de physics-engine gehad die Forza 2 belooft.quote:Op vrijdag 13 april 2007 15:14 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Het is maar een demo, heeft niemand dat nou nog steeds niet door?![]()
GTHD ziet er prima uit terwijl het ook nog op een PS2 engine draait, dit belooft zóveel goeds voor GT 5. En ja Forza 2 weet met een release over een paar weken nog steeds geen indruk te maken
Altijd dezelfde tracks ook.. en 3 verschillende uitvoeringen van het zelfde spel, ben klaar met GT wat dat betreft.. koop er soieso geen ps3 voor.quote:Op vrijdag 13 april 2007 15:41 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ook de normale GT's hebben nooit de physics-engine gehad die Forza 2 belooft.
GT was enorm leuk, tot deel 3, toen vond ik er persoonlijk al geen reet meer aan.
Persoonlijk vond ik deel 4 ook minder ja, maar het was zeker nog wel te pruimen. Met GT 5 zal Polyphony Digital volledig terugslaan, schademodel, next gen graphics & online play= godnessquote:Op vrijdag 13 april 2007 15:41 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ook de normale GT's hebben nooit de physics-engine gehad die Forza 2 belooft.
GT was enorm leuk, tot deel 3, toen vond ik er persoonlijk al geen reet meer aan.
online play zou al in deel vier zitten, zou het ze deze keer wel lukken?quote:Op vrijdag 13 april 2007 15:48 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Persoonlijk vond ik deel 4 ook minder ja, maar het was zeker nog wel te pruimen. Met GT 5 zal Polyphony Digital volledig terugslaan, schademodel, next gen graphics & online play= godnessDan zullen we zien wie zich de koning der racegames mag noemen...
Oh ja dat is ook zoiets jaquote:Op vrijdag 13 april 2007 15:52 schreef kepler het volgende:
[..]
online play zou al in deel vier zitten, zou het ze deze keer wel lukken?![]()
Die stond in de planning ja, maar werd op het laatste moment afgeketst. Zal wel te maken hebben gehad met de belabberde online infrastructuur van het PS Netwerk toen. Nu is dat volledig anders.quote:Op vrijdag 13 april 2007 15:52 schreef kepler het volgende:
[..]
online play zou al in deel vier zitten, zou het ze deze keer wel lukken?![]()
Who cares.quote:Op vrijdag 13 april 2007 15:48 schreef Cyberia18 het volgende:
Dan zullen we zien wie zich de koning der racegames mag noemen...
Dan heb je gewoon Gran Turismo 4 (PS2) zitten spelen Gijs.quote:Op vrijdag 13 april 2007 12:53 schreef kepler het volgende:
neuh een normale, het was wel mooi maar ik was niet blown away
Volledig anders?quote:Op vrijdag 13 april 2007 15:59 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Die stond in de planning ja, maar werd op het laatste moment afgeketst. Zal wel te maken hebben gehad met de belabberde online infrastructuur van het PS Netwerk toen. Nu is dat volledig anders.
quote:Op vrijdag 13 april 2007 16:18 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Who cares.
Zolang ik maar lol heb met de race-games die ik besluit te kopen.
de 14de belde ik MS op voor de xbox, ik kreeg pas de 22ste de labels, nadat IK ZELF ups had gecontacteerd voor de labels, MS nam alleen maar notities aan toen ik vroeg naar de labelsquote:Op vrijdag 13 april 2007 12:24 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Mischien is het handiger om contact op te nemen met microsoft, die doen er namelijk wel wat aan.
quote:Op vrijdag 13 april 2007 16:36 schreef Panick het volgende:
[..]
Volledig anders?
Wat is er veranderd dan?
gelukkig was wel net me xbox live abbo afgelopenquote:Op vrijdag 13 april 2007 17:16 schreef Niek. het volgende:
Maar als het zoveel langer duurt dan dat ze beloven zou ik gaan klagen en compensatie eisen in de vorm van gratis hardware/xboxlive/game.
Het rare is , als we beide player match doen dat we allebei dezelfde spelers tegenkomen behalve elkaarquote:Op vrijdag 13 april 2007 15:32 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Dat is wel apart. Zodra je een player match maakt moet je m toch kunnen uitnodigen in het Xbox Live menu![]()
Je moet geluk hebben, ik heb de mijne nog niet op hoeven sturen.quote:Op vrijdag 13 april 2007 17:10 schreef AQuila360 het volgende:
Je moet er echt geluk mee hebben. Ik had de mijne na 1.5 week al terug maar een maat van me heeft de 1e keer 6 weken gewacht en nu de 2de keer wacht die ook al zeker 4 weken!
Volgens mij heeft dat met julie netwerk setting te maken. Bij allebij zou de NAT op OPEN moeten staan.quote:Op vrijdag 13 april 2007 17:46 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Het rare is , als we beide player match doen dat we allebei dezelfde spelers tegenkomen behalve elkaar![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Guitar Hero 2 X-plorer not broken; patch coming
“On learning of potential issues with the whammy bar on the Xbox360 guitar, we immediately began extensive testing of both the guitar and the software to isolate any issues with whammy bar functionality and the corresponding causes. Our testing identified a specific software element that may, in certain situations, cause the whammy bar to lose responsiveness. Given that this is a software-driven, an patch is being developed to fix the issue and will arrive as soon as possible via download on Xbox Live. We will confirm soon a target date for this download.”
same here, maar krijg steeds meer troubles met mijn cd lade die af en toe gewoon niet open wil......of wel open en een game er in en dan gewoon de disc niet pakken...quote:Op vrijdag 13 april 2007 17:47 schreef Heintje het volgende:
[..]
Je moet geluk hebben, ik heb de mijne nog niet op hoeven sturen.
Zelfs daar heb ik geen last van....quote:Op vrijdag 13 april 2007 19:03 schreef SpookY22 het volgende:
[..]
same here, maar krijg steeds meer troubles met mijn cd lade die af en toe gewoon niet open wil......of wel open en een game er in en dan gewoon de disc niet pakken...
Kortom van de zomer eens opsturen, zit ik er toch niet zo heel veel achter
zelfde als de tv serie jericho ?quote:Op vrijdag 13 april 2007 17:28 schreef gijsje79 het volgende:
[afbeelding]
Vigilante 8 als arcade game
Als ik zou weten dat ik 6 weken zou moeten wachten zou ik een nieuwe kopen.quote:Op vrijdag 13 april 2007 19:44 schreef JoMo0 het volgende:
Het valt me op dat het meestal premiums zijn die rode kerstverlichting hebben , ik heb een Core maar die doet het nog prima na 17 maanden![]()
6 weken wachten .. de tering .
Ik had die 360 (die kapot was) van iemand gekocht en toen laten maken en weer verkocht.quote:Op vrijdag 13 april 2007 17:47 schreef Heintje het volgende:
[..]
Je moet geluk hebben, ik heb de mijne nog niet op hoeven sturen.
400euro uitgeven voor 6 weken niet kunnen gamen? Ik zou gewoon heel boos wordenquote:Op vrijdag 13 april 2007 19:47 schreef Heintje het volgende:
[..]
Als ik zou weten dat ik 6 weken zou moeten wachten zou ik een nieuwe kopen.
Ik ben niet zo technisch , leg eens uitquote:Op vrijdag 13 april 2007 17:50 schreef Heintje het volgende:
[..]
Volgens mij heeft dat met julie netwerk setting te maken. Bij allebij zou de NAT op OPEN moeten staan.
Maar volgens mij heb je die tip al eens gehad.
Iig moet je port 88 TCP en 3074 TCP en UDP forwarden naar je Xbox.
Zoiets ben ik dan ook van plan.quote:Op vrijdag 13 april 2007 20:08 schreef AQuila360 het volgende:
Ik zou ook als heintje doen en dan gewoon als je hem terug hebt verkopen en dan heb je 100 euro ofzo verlies maar wel een hagelnieuwe 360!
Moet je in de handleiding van je router kijken. Ik weet zo niet hoe jouw router werkt.quote:Op vrijdag 13 april 2007 20:08 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Ik ben niet zo technisch , leg eens uit![]()
Welke handleidingquote:Op vrijdag 13 april 2007 20:22 schreef Heintje het volgende:
[..]
Zoiets ben ik dan ook van plan.
[..]
Moet je in de handleiding van je router kijken. Ik weet zo niet hoe jouw router werkt.
Ik heb iig gold , hoe kan je zien of iemand gold heb ?quote:Op vrijdag 13 april 2007 20:24 schreef Heintje het volgende:
Als je nat open staat dan zie ik niet waarom je niet met elkaar kan gamen.
Of heeft iemand van julie geen live gold?
Gouden gamercard is gold, silver is silverquote:Op vrijdag 13 april 2007 20:27 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Ik heb iig gold , hoe kan je zien of iemand gold heb ?![]()
ik kan trouwens m;n router niet inkomen , zegt iets dat het IP adres veranderd is ofzo ,allemaal abacadabra voor mij
Guitar Heroquote:Op vrijdag 13 april 2007 20:35 schreef =HellFire= het volgende:
Waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ik ben Guitar Hero-fan!!!!
Want? Ik heb de topics gemist, kom nu net weer even langs.quote:
Marktplaats is ook alleen voor losers.quote:Op vrijdag 13 april 2007 21:50 schreef jorienvdherik het volgende:
NBA Live 06 is lastig zegVooral defense...
Maar wel tof spel![]()
FM 2006 nog niet binnen van marktplaats. de gene zou hem gister hebben verstuurd. marktplaats deal![]()
Marktplaats is echt ideaal om zo af en toe voor een spotprijs een game te kopen, zijn zat mensen die de waarde van spellen niet goed weten en ze dus voor veelste weinig geld wegdoenquote:Op vrijdag 13 april 2007 22:16 schreef Heintje het volgende:
[..]
Marktplaats is ook alleen voor losers.
De gequote post bewijst dat ook.
quote:Xbox 360 Elite in november naar Europa?
Na tijden van geruchten maakte Microsoft enige tijd geleden dan eindelijk officieel dat de Xbox 360 Elite bestaat en binnenkort naar Amerika zal komen. Vraag blijft natuurlijk of de nieuwe variant ook in Europa het levenslicht zal zien.
Het gerucht gaat nu dat Nintendo's zwarte console, inclusief 120 GB HDD en HDMI aansluiting, in november ook naar Europa moet komen. Dit is dus zes maanden na de Amerikaanse release. Microsoft zou de afgelopen week contact hebben gezocht met uitgevers om ze op de hoogte te stellen van de release, toch waren ze niet bereikbaar voor commentaar om te kijken of dit daadwerkelijk klopt.
Voorlopig nog met een snufje zout.
Ga je gang Strolliequote:Nieuws: C&C 3 scoort 22 achievements
Zowel de demo als het spel zelf blijven nog even uit, wel kun je alvast bekijken hoe je de 1000 achievementpunten van Command & Conquer 3: Tiberium Wars kunt scoren.
Het spel kent 22 achievements, vier hiervan zijn echter negatief en hier krijg je dan ook geen punten voor. Als je wil weten waar je wél punten mee binnen kunt slepen, bekijk de achievements dan hier.
Volgens mij zijn er daar meer mensen die de waarde van de spellen niet goed weten en er daarom veel te veel voor willen hebben.quote:Op vrijdag 13 april 2007 22:47 schreef Niek. het volgende:
[..]
Marktplaats is echt ideaal om zo af en toe voor een spotprijs een game te kopen, zijn zat mensen die de waarde van spellen niet goed weten en ze dus voor veelste weinig geld wegdoen![]()
Een foutje kan, een fout ook nog wel, blunders zijn al erg.quote:Op zaterdag 14 april 2007 00:41 schreef Cyberia18 het volgende:
Xbox 360 Elite in november naar Europa?
Na tijden van geruchten maakte Microsoft enige tijd geleden dan eindelijk officieel dat de Xbox 360 Elite bestaat en binnenkort naar Amerika zal komen. Vraag blijft natuurlijk of de nieuwe variant ook in Europa het levenslicht zal zien.
Het gerucht gaat nu dat Nintendo's zwarte console, inclusief 120 GB HDD en HDMI aansluiting, in november ook naar Europa moet komen. Dit is dus zes maanden na de Amerikaanse release. Microsoft zou de afgelopen week contact hebben gezocht met uitgevers om ze op de hoogte te stellen van de release, toch waren ze niet bereikbaar voor commentaar om te kijken of dit daadwerkelijk klopt.
Voorlopig nog met een snufje zout.
i agreequote:Op zaterdag 14 april 2007 01:23 schreef Heintje het volgende:
[..]
Een foutje kan, een fout ook nog wel, blunders zijn al erg.
Maar dit....
Regelrecht schandalig.
Ja, maar het gaat juist om die enkeling die zn spellen wegdoet voor een spotprijs. En die eerlijke prijs, daar maak ik me niet zo druk om, als iemand een game aanbied voor 15euro terwijl hij er ook 35 voor kan krijgen zal ik hem dat echt niet gaan vertellen.quote:Op zaterdag 14 april 2007 01:21 schreef Heintje het volgende:
[..]
Volgens mij zijn er daar meer mensen die de waarde van de spellen niet goed weten en er daarom veel te veel voor willen hebben.
Spellen kopen en verkopen doe ik wel via fok. En voor een eerlijke prijs.
Als ik wat wil verkopen doe ik het ook meestal via marktplaats, erg makkelijk handelen met die mensen daar die er vaak geen verstand van hebben.quote:Op vrijdag 13 april 2007 22:47 schreef Niek. het volgende:
[..]
Marktplaats is echt ideaal om zo af en toe voor een spotprijs een game te kopen, zijn zat mensen die de waarde van spellen niet goed weten en ze dus voor veelste weinig geld wegdoen![]()
Zo heb ik daar net me auto verkocht.quote:Op zaterdag 14 april 2007 07:29 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Als ik wat wil verkopen doe ik het ook meestal via marktplaats, erg makkelijk handelen met die mensen daar die er vaak geen verstand van hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |