Jij wéét dat ik mijn postaantal belangrijk vindt.quote:Op donderdag 12 april 2007 11:12 schreef Gellius het volgende:
Ik ga er ook niet op zitten wachten, want ik wéét het al. Ik wéét!

Jeetje, JAM. Hoe moet dat nu?quote:Op donderdag 12 april 2007 11:14 schreef JAM het volgende:
Zeg, Lienekien, kan jij je eigen postaantal wel zien? Ik zie dan 'verborgen'.

Anderen wel. Schijnt.quote:Op donderdag 12 april 2007 11:18 schreef JAM het volgende:
Nou, ik zal je zeggen, mij kan het niet zoveel schelen, eigenlijk..

Het is dan wel weer intrigerend dat je het pad van de cursivering hebt verlaten en nu onderstreept.quote:

Ah, een gevalletje eigenheid.quote:Op donderdag 12 april 2007 11:25 schreef Gellius het volgende:
Dat is omdat jullie ineens allemaal zo overvloedig aan 't cursiveren zijn geslagen.
.

Nerd.quote:Op donderdag 12 april 2007 11:25 schreef Frollo het volgende:
Ik heb een Excel-bestand waarin ik mijn postaantal bijhoud, alsmede het aantal gedraaide MP3'tjes in Last.fm en het gemiddelde aantal tekens in mijn ontvangen én verstuurde sms-berichten. Daar kan ik dan leuke grafiekjes van maken en -door middel van interpolatie- trendlijnen berekenen.

Over 74 jaar is het wel zo'n beetje afgelopen met me. Ieder minuutje is dan meegenomenquote:Op donderdag 12 april 2007 10:32 schreef Z het volgende:
Dat klinkt een beetje als of je terminaal bent A_R.

De Pet Shop Boys zongen het al, op hun b-kantje Miserablism:quote:Op donderdag 12 april 2007 11:43 schreef Lienekien het volgende:
Jubelstemmingen worden niet gewaardeerd.

Nou, dat zal ik je vertellen Lienekien:quote:

Ja, dat geeft jouw jubel wel de nodige body, A_R.quote:Op donderdag 12 april 2007 11:57 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Nou, dat zal ik je vertellen Lienekien:
Uiteraard is het fijn omdat deze dag mij weer iets dichter bij 28 April brengt, en dat ik deze dag in de zon kan doorbrengen inplaats van tegen grijze sombere luchten aan te kijken vind ik een plezierig idee.
Daarnaast wil ik vandaag gaan schilderen. Gisteren en eergisteren was het licht niet zo geweldig daarvoor. Vandaag wel.
Dus ik vind het een fijn idee dat er na dagen van vervelend licht ook weer dagen van mooi licht zijn.
Nou, dat dus

Wat cynisch.quote:Op donderdag 12 april 2007 11:55 schreef Frollo het volgende:
[..]
De Pet Shop Boys zongen het al, op hun b-kantje Miserablism:
Just for the sake of it, make sure you're always frowning
It shows the world that you've got substance and depth

Dat is bijna nog beter dan "even zo vrolijk is het treurig"... Zou O nog meelezen hier??quote:Op donderdag 12 april 2007 11:55 schreef Frollo het volgende:
[..]
De Pet Shop Boys zongen het al, op hun b-kantje Miserablism:
Just for the sake of it, make sure you're always frowning
It shows the world that you've got substance and depth
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |