Werkende.quote:Op donderdag 12 april 2007 10:07 schreef Tha_Erik het volgende:
Héérlijk weer.
Dat kan ik niet ontkennen.quote:Op donderdag 12 april 2007 10:11 schreef Tha_Erik het volgende:
Maar toch, héérlijk weer.
Ja, ik word per week betaald, Gèl, altijd op de dinsdag, maar dat is deze week door de pasen iets verlaat. Ik heb het gisteren ook niet gehad. Zou ik vandaag mijn salaris krijgen?quote:Op woensdag 11 april 2007 16:45 schreef Gellius het volgende:
De 11e je salaris ontvangen? Wat 'n rare dag?
Zo nee, nou (als ik het vandaag ook niet krijg) dan kan ik me vanavond niet volzuipen en waarschijnlijk ben ik dan ook te laat om nog een toegangsbewijs voor ADO Den Haag - Roda JC aan te schaffen en dat zou èrg jammer zijn.quote:
Volgend jaar heb je dát probleem in ieder geval niet als Veendam op bezoek komtquote:Op donderdag 12 april 2007 10:21 schreef JAM het volgende:
[..]
Zo nee, nou (als ik het vandaag ook niet krijg) dan kan ik me vanavond niet volzuipen en waarschijnlijk ben ik dan ook te laat om nog een toegangsbewijs voor ADO Den Haag - Roda JC aan te schaffen en dat zou èrg jammer zijn.
Nou èn!quote:Op donderdag 12 april 2007 08:59 schreef Gellius het volgende:
Maar het wordt een mooie lentedag!
Dat maakt het een fijn idee dat er vandaag weer een dag isquote:
Waarom?quote:Op donderdag 12 april 2007 10:29 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Dat maakt het een fijn idee dat er vandaag weer een dag is
"Zijn wij niet allen terminaal, ô Z?"quote:Op donderdag 12 april 2007 10:32 schreef Z het volgende:
Dat klinkt een beetje als of je terminaal bent A_R.
Dat hebben we dit jaar toch al ruimschoots mogen beleven. Ik ben er nu alweer flauw van.quote:Op donderdag 12 april 2007 10:33 schreef Gellius het volgende:
Omdat de stad er dan weer helemaal als nieuw uitziet, natuurlijk. Dat heb je alleen aan het begin van de lente/zomer en op de eerste dag met winterkou in de lucht. Die laatste is uiteraard de mooiste dag van het jaar.
Heb je 'n humeurtje?quote:Op donderdag 12 april 2007 10:36 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dat hebben we dit jaar toch al ruimschoots mogen beleven. Ik ben er nu alweer flauw van.![]()
Nee Gellius, dit is normaal.quote:
Nee.quote:Op donderdag 12 april 2007 10:46 schreef Gellius het volgende:
Het is normaal dat het NIET fijn is dat er weer een nieuwe dag is. Vat ik het zo goed samen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |