Doe eens Start > Uitvoeren en typ dan OSK + Enter.quote:Op vrijdag 13 april 2007 10:14 schreef JAM het volgende:
JAM heeft een heel stout collegaatje, want, JAM weet dat óók zij moet TYPEN! Maar het enige dat JAM vanaf haar computertje vandaan hoort ikomen s 'klik-klik!'-'klik-klik!', maar dat zegt het toetsenbordje niet, néé, dat zegt het muisje! Is dat stoute meisje weer spelletjes aan het doen in de baas z'n tijd? Oei! Oei! Oei!
Zeg, je denkt toch zeker niet dat ik dat léúk vind!quote:Op vrijdag 13 april 2007 10:15 schreef JAM het volgende:
Zo ook ik, Lien. Jeetjemina zeg, ik moet er niet aan denken. Feest aan zee een heel weekend met 26 graden. Pfft..
Aan welk strand is het, Lien?quote:Op vrijdag 13 april 2007 10:18 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Zeg, je denkt toch zeker niet dat ik dat léúk vind!![]()
Noordzee. En de verwachting is al uitgesproken dat ik vast wel even ga zwemmen.quote:
Nee, dan begrijp ik het wel.quote:Op vrijdag 13 april 2007 10:20 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Noordzee. En de verwachting is al uitgesproken dat ik vast wel even ga zwemmen.![]()
Négen gráden, is het water. Volgens mij is het water dat uit de koude kraan komt daarbij vergeleken aangenaam warm.quote:
Ah, dat werpt misschien een ander licht op de zaak.quote:Op vrijdag 13 april 2007 11:53 schreef JAM het volgende:
Vergeet niet dat ze op, wehkamp.nl,
, kijkt hè, Erik.
quote:Op vrijdag 13 april 2007 10:14 schreef JAM het volgende:
JAM heeft een heel stout collegaatje, want, JAM weet dat óók zij moet TYPEN! Maar het enige dat JAM hoort is 'klik-klik!'-'klik-klik!', maar dat zegt het toetsenbordje niet, néé, dat zegt het muisje! Is dat stoute meisje weer spelletjes aan het doen in de baas z'n tijd? Oei! Oei! Oei!
Foooootooooooooooooooo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 13 april 2007 11:46 schreef Claudia_x het volgende:
Ik zie er weer veel te zomers uit. Ik ga ook nooit gepast gekleed.
En nu ga ik nog even vijf minuten naar 't beeldscherm staren tot die nare man aan de overkant van de gang ook weg is en dan ga ik in de stad een biertje drinken.quote:Op vrijdag 13 april 2007 15:58 schreef Gellius het volgende:
En nu?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |