Ben hele poos van Fok! afgeweest, ongeveer 3kwart jaar. Nu beetje rustig weer aan het opbouwen/spammenquote:Op donderdag 12 april 2007 16:18 schreef boem-dikkie het volgende:waar is je pink panther trouwens?
Tuurlijk! Snap ikquote:Op donderdag 12 april 2007 17:23 schreef killrathi het volgende:
als boem-dikkie hem wil hebben, is hij eerst. Had je PM al gelezen, en ik wacht rustig af tot zondag, heb ik gelijk de tijd om die kabels op te zoeken
Ha! Ja, hoop het ookquote:Op maandag 16 april 2007 09:29 schreef killrathi het volgende:
Ik woon in een dom dorpje vlak naast arnhem, weet niet of het voor jou een beetje in de buurt is ?
Ik zal vanavond eens gaan zoeken naar de bijbehorende adapter + midi-kabel. Hoop eigenlijk wel dat ik die nog heb
Boemie, de eerste dikke beat die ik maak wordt dan voor een collabo van ons. Plannetje of nietquote:Op maandag 16 april 2007 09:30 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik heb dat keyboard van die maat van me niet gehaald omdat die niet voor de pc is maar toch mag jij deze hebben hoor _Liq, ik heb namelijk alweer wat anders denk iken anders zoek ik even verder.
Veel plezier dermee iig![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |