Ik spam nietquote:Op donderdag 12 april 2007 12:46 schreef Jm4nski het volgende:
[..]
niet als je in zijn tempo wilt spammen nee
heb fotos vanaf dak waar ik stage loop (A)quote:
quote:Op donderdag 12 april 2007 12:54 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
heb fotos vanaf dak waar ik stage loop (A)
sta alleen ik weer niet op
kan ook zijn dat je heel traag bentquote:
ikke welquote:Op donderdag 12 april 2007 12:56 schreef vamperotica het volgende:
Lekker gegeten?
maarrrrrrrrrrrrrrrrr thuis .....quote:
is goedquote:Op donderdag 12 april 2007 12:57 schreef Jm4nski het volgende:
zal ik dalijk de volgende topic openen ? heb de OP wat aangepast is nog niet helemaal klaar maar mischien hedde gullie nog wa ideeén
nee maar kan dus geen snotneus zijnquote:Op donderdag 12 april 2007 12:56 schreef Jm4nski het volgende:
[..]
kan ook zijn dat je heel traag bent
Nee hoor! ga je gang!quote:Op donderdag 12 april 2007 12:57 schreef Jm4nski het volgende:
zal ik dalijk de volgende topic openen ? heb de OP wat aangepast is nog niet helemaal klaar maar mischien hedde gullie nog wa ideeén
Dus vanavond kunnen we een fotoboek van je verwachten?quote:
Ferry van der Zaande toevoegen denk.quote:Op donderdag 12 april 2007 12:57 schreef Jm4nski het volgende:
ferry van der zaande is indd wel grappig altijquote:Op donderdag 12 april 2007 13:05 schreef SwiffMeister het volgende:
[..]
Ferry van der Zaande toevoegen denk.
[afbeelding]
Dès toch wel den mist gewoardeerde meens van Tilburg nie dan!
En douwter meteen ook een schôon foto bij van het standbeeld van den Kruikenzeiker. Als ge geen foto kunt vinde, dan gaater mar ene maken, beeldje wordt zoals elke zichzelf respecterende Tilburger wit als het gin carnaval is doar op den kop van de heuvelstroat in den bocht van den nieuwlandstraat neergezet.
en ik ook eensquote:
EENSquote:Op donderdag 12 april 2007 13:05 schreef SwiffMeister het volgende:
[..]
Ferry van der Zaande toevoegen denk.
[afbeelding]
Dès toch wel den mist gewoardeerde meens van Tilburg nie dan!
En douwter meteen ook een schôon foto bij van het standbeeld van den Kruikenzeiker. Als ge geen foto kunt vinde, dan gaater mar ene maken, beeldje wordt zoals elke zichzelf respecterende Tilburger wit als het gin carnaval is doar op den kop van de heuvelstroat in den bocht van den nieuwlandstraat neergezet.
nee ....quote:Op donderdag 12 april 2007 13:03 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Dus vanavond kunnen we een fotoboek van je verwachten?
da lekt me nie slimquote:Op donderdag 12 april 2007 13:14 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
en ik ook eens
misschien in de TT ook namen van tilburgs van FOK
hoezo nietquote:
hehe da magde gij dan bijhouwequote:Op donderdag 12 april 2007 13:18 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
hoezo niet
alleen die ook hier poste he
ehm,quote:
dan moete alles teruglezen en somige meese zen gin tilburgers volgens men zoals toffe elende ?quote:Op donderdag 12 april 2007 13:20 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ehm,
Jm4nski, Vamperotica, ik extinisz ...
o okquote:Op donderdag 12 april 2007 13:21 schreef Jm4nski het volgende:
[..]
dan moete alles teruglezen en somige meese zen gin tilburgers volgens men zoals toffe elende ?
gij het vamp nogal hoog zitten omde gij haar naam mee een hoofdletter schrijftquote:Op donderdag 12 april 2007 13:20 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ehm,
Jm4nski, Vamperotica, ik extinisz ...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |