Ik zat bij JD. Vanaf m'n ouders is mijn werk 5 a 8 minuten fietsenquote:Op woensdag 11 april 2007 11:35 schreef eer-ik het volgende:
Da's niet ver bij je huis vandaan dan..
Zat je @ de paupers? Of in je andere buurt...
suggesties mogen ook gemaild worden...quote:
poeh.. da's fijn te horenquote:Op woensdag 11 april 2007 11:32 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Nee, ok
Daar zit wat in.
Maar 't geeft niet hoor, 't is je vergeven
waar een koffie-meet eindelijk zal plaats vindenquote:Op woensdag 11 april 2007 11:32 schreef OA het volgende:
Als iedereen nou even suggesties geeft voor een fantastisch goede TT voor #100, dan maak ik wel een poll...
Vreemde wijknamen hebben ze daar...quote:Op woensdag 11 april 2007 11:37 schreef Kuukske het volgende:
Maar ik ben uiteraard met de auto, ik moet vanavond weer terug naar de Paupers in het donker dus dan ga ik niet op de fiets.
Ah, okquote:Op woensdag 11 april 2007 11:37 schreef Kuukske het volgende:
Maar ik ben uiteraard met de auto, ik moet vanavond weer terug naar de Paupers in het donker dus dan ga ik niet op de fiets.
Lol. De Pauperbuurt heet eigenlijk anders hoorquote:
een feestje dat slechts luttele momenten duurtquote:Op woensdag 11 april 2007 11:32 schreef OA het volgende:
Als iedereen nou even suggesties geeft voor een fantastisch goede TT voor #100, dan maak ik wel een poll...
ja...en geef ik een idee...reageerd ie er niet eens op..quote:Op woensdag 11 april 2007 11:45 schreef MPG het volgende:
[..]
een feestje dat slechts luttele momenten duurt
Ik vind het wel een nobel doel om te zorgen dat #100 zo snel mogelijk wordt volgepostquote:Op woensdag 11 april 2007 11:45 schreef MPG het volgende:
[..]
een feestje dat slechts luttele momenten duurt
puik planquote:Op woensdag 11 april 2007 11:37 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
waar een koffie-meet eindelijk zal plaats vinden
mij nederige excuses lieve schatquote:Op woensdag 11 april 2007 11:46 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ja...en geef ik een idee...reageerd ie er niet eens op..![]()
Sorryquote:Op woensdag 11 april 2007 11:46 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ja...en geef ik een idee...reageerd ie er niet eens op..![]()
dan...quote:
quote:Op woensdag 11 april 2007 11:48 schreef OA het volgende:
[..]
Sorry![]()
Maar voor een poll moet je meerdere antwoordmogelijkheden hebben...en die heb jij niet gegeven...
![]()
ik ookquote:Op woensdag 11 april 2007 11:49 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
..ik probeer het tenminste...
![]()
breng mij ook ff een stuk...quote:Op woensdag 11 april 2007 11:51 schreef TIM-846 het volgende:
het was weer zover! weer een stuk gebak verorberd
Wat Kuukske pas al zei: die meet moet echt een heel eind vooruit worden gepland...quote:Op woensdag 11 april 2007 11:49 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
..ik probeer het tenminste...
![]()
Leest den OP dan ookquote:Op woensdag 11 april 2007 11:55 schreef OA het volgende:
[..]
Wat Kuukske pas al zei: die meet moet echt een heel eind vooruit worden gepland...![]()
Op korte termijn is er altijd wel een weekend dat iemand niet kan...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |