wanneer jaap onthaard is mag hij aan het spit...quote:Op woensdag 11 april 2007 13:07 schreef Freeloader het volgende:
Dit is de eerste keer dat ik om Jaap moet lachen. Uit leedvermaak
Ik lach me rot idd, en het mooiste is nog, over 2 weken moet ie weer onder het mes, want dan is dat vachtje al weer aangegroeid.quote:Op woensdag 11 april 2007 13:07 schreef Freeloader het volgende:
Dit is de eerste keer dat ik om Jaap moet lachen. Uit leedvermaak
Misschien gaat ie wel aangifte doen wegens mishandelingquote:Op woensdag 11 april 2007 13:09 schreef Ian_Nick het volgende:
Vraagt hij alweer om een dokter omdat hij dood gaat?
Of doet hij dat alleen als hij in bad ligt...
En technisch gezien is dit natuurlijk ook dierenleed...quote:Op woensdag 11 april 2007 13:11 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
[..]
Misschien gaat ie wel aangifte doen wegens mishandeling![]()
Daar gaat m'n koffie.quote:Op woensdag 11 april 2007 12:54 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
Laat die dikke gillen als een zwijn![]()
quote:Op woensdag 11 april 2007 13:11 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
En technisch gezien is dit natuurlijk ook dierenleed...
Is dat ergerder dan de rug denk je?quote:Op woensdag 11 april 2007 13:11 schreef petraa het volgende:
Oh de voorkant die gaat zeer doen straks
Eigen schuld, had je een voorbeeld moeten nemen aan de streams en eerst je boterham moeten harsen...quote:Op woensdag 11 april 2007 13:12 schreef donpsp het volgende:
Ik zit nu een boterham te eten en koffie te drinken. Ik voel de haren gewoon tussen mijn tanden
Kun jij nu eten???????quote:Op woensdag 11 april 2007 13:12 schreef donpsp het volgende:
Ik zit nu een boterham te eten en koffie te drinken. Ik voel de haren gewoon tussen mijn tanden
Mmm stel dat jij haren op je borsten heb en ze zouden ze harsen, wat denk je dat pijnlijker is???quote:Op woensdag 11 april 2007 13:13 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
Is dat ergerder dan de rug denk je?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |