doedoei...tot strax....quote:Op woensdag 11 april 2007 10:51 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Dames en heren, het is mijn beurt voor koffieronde (
nee het is ECHT waar)
Dus ik ga even een rondje lopen door het gebouw, kopjes melk en suiker checken.
Prettige lunchalvast, (zo'n rondje kan erg gezellig zijn en dus erg lang duren)
Tot laterzzzzzzzz![]()
quote:Op woensdag 11 april 2007 10:52 schreef Kuukske het volgende:
Bij mij lijkt het minder erg omdat ik hier al 4 jaar en 343 dagen zit
Ja ik mis iedere keer de helft als ik een post plaats.quote:
quote:Op woensdag 11 april 2007 10:52 schreef OA het volgende:
[..]
Dat kan en MAG niet gebeuren...![]()
Ik ben volgende week op vakantie en dan zou ik een jubileumnummer missen...![]()
Dus.... ik stel het volgende voor:
Als #99 volgende week volkomt, dan wachten jullie tot vrijdagavond 20/04 met het openen van #100...![]()
Theestraf voor OA dan maar?quote:Op woensdag 11 april 2007 10:55 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
...we hebben je nooit gevragd om op vakantie te gaan...
..en nu wil jij ons van deze topic afhouden....
![]()
![]()
quote:Op woensdag 11 april 2007 10:56 schreef eer-ik het volgende:
HE, IK KAN DIT TOCH NIET FATSOENLIJK BIJHOUDEN!
Ik ga denk ik maar iemand inhuren die dat tijdens m'n examens even regelt...quote:Op woensdag 11 april 2007 10:55 schreef Kuukske het volgende:
Misschien dat Fok dan gewoon een weekje down moet. Hehe.
ik ook niet... moet ook nog opgaven maken hierzoquote:Op woensdag 11 april 2007 10:56 schreef eer-ik het volgende:
Dan is het daarna een stuk rustiger hier. Dan heeft iedereen weer een leven.quote:Op woensdag 11 april 2007 10:56 schreef eer-ik het volgende:
Ik ga denk ik maar iemand inhuren die dat tijdens m'n examens even regelt...
hader je best doen....!!!quote:Op woensdag 11 april 2007 10:56 schreef eer-ik het volgende:
is wel een heel goed idee....quote:Op woensdag 11 april 2007 10:56 schreef MPG het volgende:
[..]
Theestraf voor OA dan maar?
details daarvan zijn jouw vakgebied
Zullen we een eigen KOFFIE + LEER SC oprichten?quote:Op woensdag 11 april 2007 10:56 schreef MPG het volgende:
[..]
ik ook niet... moet ook nog opgaven maken hierzo
Waarom krijgt OA een theestraf?quote:Op woensdag 11 april 2007 10:57 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
is wel een heel goed idee....![]()
![]()
Ik ben nog steeds voor een Ambtenaren SC.quote:Op woensdag 11 april 2007 10:58 schreef eer-ik het volgende:
Zullen we een eigen KOFFIE + LEER SC oprichten?
Haha, iddquote:Op woensdag 11 april 2007 10:57 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Dan is het daarna een stuk rustiger hier. Dan heeft iedereen weer een leven.
Een leven. Dat klinkt eng.quote:Op woensdag 11 april 2007 10:57 schreef Kuukske het volgende:
Dan is het daarna een stuk rustiger hier. Dan heeft iedereen weer een leven.
Ik zou zeggen: richt 'm op in WGRquote:Op woensdag 11 april 2007 10:58 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds voor een Ambtenaren SC.
hij heeft het lef om ons te vragen een hele week niet te posten op de Koffi-topic omdat MENEER op vakantie gaat....quote:
Jij hebt er één hoor schat.quote:
Daar zijn ze te serieus voor een SC denk ikquote:
Ik sluit me aan bij zijn vraag, in de week dat ik examens moet maken.quote:Op woensdag 11 april 2007 10:59 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
hij heeft het lef om ons te vragen een hele week niet te posten op de Koffi-topic omdat MENEER op vakantie gaat.......hoe haalt ie he in zijn hoofd.....
!!!!
quote:Op woensdag 11 april 2007 11:00 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Daar zijn ze te serieus voor een SC denk ik
Maar ik verwacht niet dat er nu in 9 dagen 30 topics worden volgespamd volgepost..quote:Op woensdag 11 april 2007 10:55 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
...we hebben je nooit gevragd om op vakantie te gaan...
..en nu wil jij ons van deze topic afhouden....
![]()
![]()
voor jou geld een bier-onthouding-straf als ik het me goed kan herrineren...quote:Op woensdag 11 april 2007 11:00 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik sluit me aan bij zijn vraag, in de week dat ik examens moet maken.
Mijn ideeën zijn helemaal zo slecht nog niet.quote:Op woensdag 11 april 2007 11:00 schreef eer-ik het volgende:
Dat zou zomaar kunnen....
Maar een ambtenaren SC is wel toepasselijk
Bier onthouding. Eng.quote:Op woensdag 11 april 2007 11:01 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
voor jou geld een bier-onthouding-straf als ik het me goed kan herrineren.
Daar was/is anders een redelijk goedlopende TPG-medewerkers SC.quote:Op woensdag 11 april 2007 11:00 schreef Kuukske het volgende:
Daar zijn ze te serieus voor een SC denk ik
Een medestander!!!quote:Op woensdag 11 april 2007 11:00 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik sluit me aan bij zijn vraag, in de week dat ik examens moet maken.
Ik ga alles in het werk stellen om ervoor te zorgen dat we bij #120 zijn als je terugkomtquote:Op woensdag 11 april 2007 11:00 schreef OA het volgende:
[..]
Maar ik verwacht niet dat er nu in 9 dagen 30 topics worden volgespamd volgepost..![]()
Dat betekent gemiddeld bijna 3 topics per dag... Doordeweeks is dit heel goed mogelijk, maar 's nachts en in het weekend gaat het niet altijd met de snelheid van het licht...![]()
Kortom: ik heb goede hoop dat #100 wordt geopend NA 20 april...![]()
We kunnen een poging wagen natuurlijk.quote:Op woensdag 11 april 2007 11:01 schreef JDude het volgende:
Daar was/is anders een redelijk goedlopende TPG-medewerkers SC.
Ohja!quote:
Je UI is stukquote:Op woensdag 11 april 2007 11:01 schreef JDude het volgende:
[..]
Daar was/is anders een redelijk goedlopende TPG-medewerkers SC.
quote:
Ja, dat is bar he..quote:
Dan moet je 24/7 posten en ws krijg je het dan voor elkaar om ruim 75% van elk topic op te eisen...quote:Op woensdag 11 april 2007 11:02 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik ga alles in het werk stellen om ervoor te zorgen dat we bij #120 zijn als je terugkomt
He,quote:Op woensdag 11 april 2007 11:01 schreef OA het volgende:
[..]
Een medestander!!!![]()
Ik wist wel dat ik tenminste op één persoon kon vertrouwen!!![]()
Nou, pas maar op.quote:Op woensdag 11 april 2007 11:03 schreef eer-ik het volgende:
Ja, dat is bar he..
Ik zal me dus wel moeten gedragen, want mezelf een volle week onthouden van enige vorm van bier, is onmogelijk...
werkze...quote:Op woensdag 11 april 2007 11:03 schreef TIM-846 het volgende:
ik ga even echt aan het werk! Zie jullie in het volgende topic wel
Haha, idd.quote:Op woensdag 11 april 2007 11:03 schreef OA het volgende:
[..]
Dan moet je 24/7 posten en ws krijg je het dan voor elkaar om ruim 75% van elk topic op te eisen...![]()
Ik denk dat #100 wel dicht benaderd zal worden tegen die tijd...quote:Op woensdag 11 april 2007 11:04 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Haha, idd.
Mooi dat je met de cijfers komt
Nee, ik denk dat het onmogelijk is om #100 al te halen voor de 20e.
We zijn al dik een maand bezig met deze SC, en pas net bij #70.
Scheelt 20% van de posts..quote:Op woensdag 11 april 2007 11:08 schreef OA het volgende:
[..]
Ik denk dat #100 wel dicht benaderd zal worden tegen die tijd...![]()
Maar aan de andere kant... ik post dan 5 dagen niets, dus het gaat dan net iets minder hard...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |