Op zich ook wel, alleen kun je die toch niet los plaatsen? (lees: aan 1 muur bevestigd)quote:Op woensdag 11 april 2007 09:30 schreef sanger het volgende:
Schuifwanden geen optie?
Wel als je er een eindbalk aan maakt die van vloer tot plafond looptquote:Op woensdag 11 april 2007 09:41 schreef Boost het volgende:
[..]
Op zich ook wel, alleen kun je die toch niet los plaatsen? (lees: aan 1 muur bevestigd)
Ga is bij een glashandel langs.quote:Op woensdag 11 april 2007 08:53 schreef Boost het volgende:
Nu vraag ik me af...
waar vind ik een glazen douchewand van 75 cm breed (dan heb ik 50 cm om doorheen te lopen, moet toch wel genoeg zijn??), en 2,1m hoog? En met wat voor prijzen moet je dan rekenen?
Ik ben gister nog even bij de praxis langsgegaan, en die vertelden mij dat dit dus niet mogelijk was bij hun...quote:Op woensdag 11 april 2007 08:54 schreef Leipo666 het volgende:
bij de praxis kun je glazen deuren en wanden op maat laten maken
Daar ziet het wel naar uit ja...thnx voor de linkquote:Op donderdag 12 april 2007 08:29 schreef Leipo666 het volgende:
nou deze pagina van de praxis site zegt toch wat anders:
http://www.praxis.nl/prax(...)dc301105403e6a40295c
dus ik denk dat je een medewerker zonder verstand van zaken getroffen hebt.....
en zijn die stenen een beetje goed schoon te houden?quote:Op woensdag 11 april 2007 09:15 schreef eer-ik het volgende:
Ik heb tegenwoordig, sinds kort, zo'n wand in m'n badkamer:
[afbeelding]
Sorry, heb even geen resizeprogramma hier...
oh: vergeet ik commentaar erbij te zetten
Wil je zoiets?
Of een smallere?
die glazen stenen?quote:Op woensdag 18 april 2007 19:36 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
en zijn die stenen een beetje goed schoon te houden?
quote:Op woensdag 11 april 2007 20:16 schreef Automatic_Rock het volgende:
Oh, dit moet ik ook even volgen voor mijn badkamer
oh, had ik dat eerder geweten...quote:Op woensdag 18 april 2007 22:33 schreef Dikkiedik_2003 het volgende:
Voor glazen bouwstenen kan je het beste bij de Hornbach zijn. Daar zijn ze het goedkoopst en heb je het meeste keus in kleuren. Bij de praxis kosten ze 5 euro per stuk en bij de Hornbach 3 euro ps. Scheelt nogal wat als je een muurtje wilt bouwen
Ik ben zelf ook bezig met verbouwing van mn appartement en ga een inloopdoche maken met een muurtje van blauwe glazen bouwstenen, gelijkvloers met een drain in de grond.
Heb je dat ding zelf gezet?quote:Op woensdag 11 april 2007 09:15 schreef eer-ik het volgende:
Ik heb tegenwoordig, sinds kort, zo'n wand in m'n badkamer:
[afbeelding]
Sorry, heb even geen resizeprogramma hier...
oh: vergeet ik commentaar erbij te zetten
Wil je zoiets?
Of een smallere?
Nee, laten doen, maar het is wel gemakkelijk ja.quote:Op vrijdag 27 april 2007 19:35 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Heb je dat ding zelf gezet?
Is het makkelijk te zetten voor iemand die redelijk handig is?
En dat is een reden om een topic van 2 jaar oud te kicken...?quote:Op vrijdag 27 november 2009 16:49 schreef Stefan het volgende:
Ik heb ook 1 wand nodig. En dan een stang om de wand op zn plek te houden en daar een gordijn neer te hangen. Maar zelf zo'n glazen muur metselen kan ook.
Ja nu dit topic toch weer opgegraven is kunnen we wel wat foto's gebruiken.quote:Op vrijdag 27 november 2009 19:43 schreef zwaan12 het volgende:
en Boost wat is het nu geworden???
Misschien kun je op Biedplaats.nl of Werkspot.nl een betaalbare klussert vinden?quote:Op zaterdag 28 november 2009 02:08 schreef Stefan het volgende:
Zo'n glazen wand is best mooi maar ik zie mezelf dat niet metselen
of op sexmarkt.nlquote:Op zaterdag 28 november 2009 02:38 schreef dvr het volgende:
[..]
Misschien kun je op Biedplaats.nl of Werkspot.nl een betaalbare klussert vinden?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |