Nee, Huub is zijn messenset kwijt. Hij had hem na het bezoek aan Lepels in de hal gelegd en heeft hem daarna niet meer terug gezien.quote:Op woensdag 11 april 2007 09:45 schreef petraa het volgende:
Amanda is haar messenset kwijt
Allemaal heel toevallig. Huub kan dus geen invloed uitoefenen op de gang van zaken terwijl dat vandaag misschien wel het meest nodig is.quote:Op woensdag 11 april 2007 09:22 schreef Clank het volgende:
Sylvia: Huub.. Huubje!! Je hebt vandaag je kookwedstrijd!
Huub: Dat meen je niet.. dat kunnen ze er toch niet ineens zo maar opzetten?? WTF!!!
nee Amanda, Huub zei dat ze een mes had uitgeleend aan Brian.quote:Op woensdag 11 april 2007 09:46 schreef Liess het volgende:
Nee Huub toch?
Waarom zou dat vandaag het meest nodig moeten zijn?quote:Op woensdag 11 april 2007 09:46 schreef marky het volgende:
[..]
Allemaal heel toevallig. Huub kan dus geen invloed uitoefenen op de gang van zaken terwijl dat vandaag misschien wel het meest nodig is.
Hier nog een ik boycot die bruiloft ook, het is één grote nepzooi.quote:Op woensdag 11 april 2007 09:49 schreef rebellious_angel het volgende:
ok, de messenset van Huub weg, er mocht toch niet gejat worden!!!! En ze zullen wel in de kast van dellie, ratasJa of ratjeB liggen.
en die bruiloft, die ga ik mooi niet kijken, zelfs niet op de streams, ik boycot die fucking tering bruiloft!
En ik ga ook niet kijken laten ze dat geld maar aan kanker bestrijding geven in plaats van dat nep huwlijkquote:Op woensdag 11 april 2007 09:49 schreef rebellious_angel het volgende:
ok, de messenset van Huub weg, er mocht toch niet gejat worden!!!! En ze zullen wel in de kast van dellie, ratasJa of ratjeB liggen.
en die bruiloft, die ga ik mooi niet kijken, zelfs niet op de streams, ik boycot die fucking tering bruiloft!
quote:Op woensdag 11 april 2007 09:53 schreef elrosa het volgende:
[..]
En ik ga ook niet kijken laten ze dat geld maar aan kanker bestrijding geven in plaats van dat nep huwlijk
Vind ik een goed plan. 40k naar KiKa en niet naar Jaap & Cora!quote:Op woensdag 11 april 2007 09:53 schreef elrosa het volgende:
[..]
En ik ga ook niet kijken laten ze dat geld maar aan kanker bestrijding geven in plaats van dat nep huwlijk
6 kussen !!!! 3 bij binnenkomst en 3 bij afscheid.quote:Op woensdag 11 april 2007 09:55 schreef Copycat het volgende:
Dus. Jaap en Cora hebben gisteravond met pijn en moeite drie zoenen uitgewisseld (waarvan twee op de wang) en dit overduidelijke stukje liefdesgeluk wordt straks in de kooi bezegeld met een huwelijik?
Wat een farce.
Morning, y'all.
Die hangen op d'r knieen, vandaar dat je ze niet zietquote:Op woensdag 11 april 2007 09:58 schreef Liess het volgende:
DIe yoga dinges zegt dat ze borsten heeft maar ik zie ze niet?
eigen kwootquote:Op woensdag 11 april 2007 01:51 schreef kleinzusje het volgende:
Nicolaas is DE interventie troef van Talpa. Om DGK op te starten was hij nodig en nu weer. Over 2 weken gaat zijn handoekje weer over een camera en zit hij zelf in Adam aan de rose
Aan de voorkant!quote:Op woensdag 11 april 2007 09:58 schreef Liess het volgende:
DIe yoga dinges zegt dat ze borsten heeft maar ik zie ze niet?
quote:Op woensdag 11 april 2007 08:38 schreef Gert het volgende:
[..]
Het eerste gedeelte snap ik ook niet, maar gezien de TS zal het wel iets met sex-standjes te maken hebben.
Dat bruiloftenprogramma is echt vreselijk om naar te kijken, bovendien zijn het elke keer herhalingenquote:Op woensdag 11 april 2007 10:00 schreef marky het volgende:
Ach Talpa heeft natuurlijk ook nog dat programma de bruiloft en daar werden wij gisteren ook al door gebeld of wij mee wilde doen maar ze hadden de verkeerde datum dus. En we hadden er toch echt niet aan mee gedaan. Misschien scoort dat bruiloften gedoe wel op Talpa.
Leef nogquote:Op woensdag 11 april 2007 09:56 schreef demins het volgende:
Cora en Jaap.....
Ik zou er niet graag tussen komen...![]()
Goedemorgen!Kleinzusje is weguitgegleden?
Dan heb ik niets gezegd. Wat een passie! Wat een droompaar! Wat een sprookjeshuwelijk gaat dat worden!quote:Op woensdag 11 april 2007 09:58 schreef petraa het volgende:
6 kussen !!!! 3 bij binnenkomst en 3 bij afscheid.![]()
Ik begrijp niet wat Huub daarmee wil bereiken. Als hij het als grap bedoelt, is het deze keer wel een slechte.quote:Op woensdag 11 april 2007 10:04 schreef Clank het volgende:
Huub zegt tegen Lieke dat hij de rest heeft wijs gemaakt dat Gaby vrijdag komt.
Hij zegt ook dat ze er op kan rekenen dat de anderen Gaby vast een keer uit zullen nodigen, maar dat hij verder niets met haar zal doen behalve een gezellige avond.
Lieke: Je zoekt het maar uit.. (op zo'n toontje.. brrr)
Ja en hij zit er bij van "Kijk, dit is mijn wijf"quote:Op woensdag 11 april 2007 10:07 schreef Clank het volgende:
zo van kijk ik ben zijn vriendinnetje.
Ze stoortquote:Op woensdag 11 april 2007 10:09 schreef Clank het volgende:
Diane aan de telefoon.
I'll 2nd that!!!!!quote:Op woensdag 11 april 2007 09:54 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Vind ik een goed plan. 40k naar KiKa en niet naar Jaap & Cora!
Ik zeg maar zo, ik zeg maar niks....quote:Op woensdag 11 april 2007 10:11 schreef Liess het volgende:
Diane begint over de stemming??
quote:Op woensdag 11 april 2007 10:07 schreef demins het volgende:
Ik zou zeggen laat Lieke zich vrijwillig terugtrekken, voor ik mijn geduld verlies!![]()
met leonie die vorige week in DGK is geweestquote:Op woensdag 11 april 2007 10:19 schreef Clank het volgende:
Lieke gaat volgend weekend naar Oldenzaal om te stappen.
duuuuuuuuusquote:Op woensdag 11 april 2007 10:20 schreef Clank het volgende:
Lieke gaat stappen met die Leonie die Huub probeerde te versieren op la Fete Blanc.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |